WHEM Miss Cosmo massage, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexdejonge

Wandelaar
68
21/10/21
23
4
Hallo allemaal,

Kan iemand meer vertellen over deze dame?


Is voor mij vanwege lokatie een mogelijk aantrekkelijke optie.
Alvast
 
De drie foto's zijn alledrie bijgeknipt en dermate onscherp (te weinig pixels per mm) dat je er op voorhand vanuit mag gaan dat het niet de foto's van de betreffende DVP zijn.

 
Laatst bewerkt:
Mijn geheugen laat me helaas in de steek. Toen ik dit zag, wist ik alleen dat ik haar naam en telefoonnummer in mijn mobiel een keer voorbij zag komen. Dus net gecheckt en ja hoor...dat heb ik al een hele tijd. Op WhatsApp is ze ook actief, zo te zien.
Maar ja...ik weet het niet meer. Het blijkt dat ik haar een keer heb gebeld op 8 december 2020 om 11:40 uur maar geen contact gehad. Daarna nooit meer tegen gekomen op Kinky of SJ
 
De drie foto's zijn alledrie bijgeknipt en dermate onscherp (te weinig pixels per mm) dat je er op voorhand vanuit mag gaan dat het niet de foto's van de betreffende DVP zijn.

Hmmm das natuurlijk nooit een al te goed teken, toch?
 
Mijn geheugen laat me helaas in de steek. Toen ik dit zag, wist ik alleen dat ik haar naam en telefoonnummer in mijn mobiel een keer voorbij zag komen. Dus net gecheckt en ja hoor...dat heb ik al een hele tijd. Op WhatsApp is ze ook actief, zo te zien.
Maar ja...ik weet het niet meer. Het blijkt dat ik haar een keer heb gebeld op 8 december 2020 om 11:40 uur maar geen contact gehad. Daarna nooit meer tegen gekomen op Kinky of SJ
Dus geen "spettende" indruk op je achter gelaten is dan de conclusie?
 
Miss Cosmo adverteerde eerder op speurders. Ben een aantal keren bij haar geweest, prima adres en leuke vrouw ! Je kan douchen.. alles schoon en netjes .. helaas heb ik haar nummer niet meer anders zeker nog eens bezoeken !
 
Alweer hele tijd geleden paar keer geweest. Ik weet niet of ze nu nog ontvangt. De advertentie waar je naar verwijst is uit 2020.
Ze heeft een massagepraktijk aan huis en doet daarnaast ook erotische massage. Je kunt dus bij haar naar binnen zonder dat de buren weten waarvoor je komt.
Ze masseert je op haar behandeltafel.
Ze is een mooie jonge vrouw die zeer ervaren is.
 
Vandaag weer contact met haar gehad. Ze geeft nog steeds ero en btb massages. Ze ontvangt echter alleen nog maar op werkdagen in de avonduren tussen 18.00 en 22.00 uur.
 
Ik kreeg gisteren een appje van haar na heel lange tijd of ik zin had om weer langs te komen voor een massage.
Op mijn vraag of er iets veranderd is schreef ze dat ik tijdens de massage haar overal aan mag raken en zexer zelf ook van wil genieten. Ik denk dat ik toch maar weer eens naar haar toe ga.
 
Ik kreeg gisteren een appje van haar na heel lange tijd of ik zin had om weer langs te komen voor een massage.
Op mijn vraag of er iets veranderd is schreef ze dat ik tijdens de massage haar overal aan mag raken en zexer zelf ook van wil genieten. Ik denk dat ik toch maar weer eens naar haar toe ga.
Alleen ero massage met overal aanraken? Dat klinkt wel lekker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan