Recensie Miss Medea Mortelle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uncle George

Wandelaar
Forumpionier
32
06/07/21
33
13
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.missmedea.com/
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al geruime tijd had ik moeite om een goede meesteres te vinden, misschien idealiseer ik het verleden maar die echte euforie, die geheimzinnige spanning ontbeerde ik al langere tijd.
Natuurlijk zijn er genoeg jonge aankomende meesteresjes in de raamgebieden met name in Den Haag te vinden en komen er ook wel meer ervaren dames bij de bekende studio's in Valkenswaard, Amersfoort en Almere maar sinds ik deze week een sessie heb beleefd met Meesteres Medea had ik echt het gevoel van "thuiskomen".
Zo iets als een 3 sterren restaurant waar alles klopt en de totale beleving even lekker en aangenaam is van voorgerecht tot dessert, zeg maar vond ik bij deze dame.
Mrs. Medea is supermooi met een fantastische killer body maar ook een intelligent en super sociaal- aardig wezen.
En dat bewees deze sessie maar eens weer; SM is niet zo maar een spelletje wat iedereen kan leren, het vergt inlevingsvermogen en zekere mate van intelligentie.

Ik zag haar advertentie op een van de bekende sites en mijn aandacht was gelijk gevestigd, via de mail contact gelegd en de communicatie verliep fris en fruitig.
Ze maakt gebruik van een intake formulier (waar ik zelf niet zo gek op ben) maar dit exemplaar zat goed in elkaar en gaf ruimte voor enige spanning.
Op het afgesproken tijdstip belde ik haar toen ik voor haar appartement stond op de afgesproken plek in de buurt van Amsterdam.
De dame die opendeed was in werkelijkheid nog veel mooier dan op de foto's en haar vriendelijke en open manier van communiceren zorgde ervoor dat het ijs was gebroken en ik me direct op mijn gemak voelde. Ze was gekleed in een stunnig laksetje wat haar goed gevormde lichaam accentueerde op de juiste plaatsen. En voor degene die denkt dat dit een reclametekst gaat worden; even een opmerking "on the side" ze heeft geen grote borsten maar dit stoorde totaal niet.
Het appartement is groot, mooi en schoon met douchegelegenheid en een groot bed, niet echt een hardcore SM omgeving maar dat maakte de aanwezigheid van deze meesteres meer dan goed.
Na het programma een beetje te hebben doorgenomen beval ze mij op bed te gaan liggen en kon het spel beginnen.
Ze begon met een geraffineerde CBT tease van mijn ballen en pik en kroop hierbij als een soort slangenmens over mij heen. Haar magische handen, die een dode nog tot leven kunnen wekken, voelden fantastisch aan; krachtig en erotisch warm waarbij ze me af en toe op indringende wijze aankeek en haar spuug over mijn eikel liet lopen.
Ze zette klemmen op mijn zak en voorhuid en onder het genot van wat poppers dat zij zelf toediende ging het teasen door dat het een lieve lust was (en dat was het).
Vervolgens legde ze de "ballbutcher" aan waarbij ze de ballen in eerste instantie vrijliet zodat ze, zoals ze aangaf, daar nog niet helemaal klaar mee was.
Toen pakte een handschoen en keek mij uitdagend aan : dit had je op je intake formulier gezet, zei ze, je bent licht geïnteresseerd in een anale verkenning.
Oh oeps ja bedacht ik me, inderdaad op het formulier was er een vakje waar je kon invullen wat je nog nooit gedaan had maar wel je interesse heeft en omdat ik niet zo snel iets kon bedenken had ik iets van anale verkenning ingevuld. Hoewel ik al moeite heb met een thermometer was dit wellicht toch een soort latent aanwezig verlangen.
Dus met die ingevette handschoen keek ze me indringend aan en zei : ik wil nu dat je zelf poppers neemt totdat ik zeg dat het genoeg is, en ging ze na een snuif of zes eerst met één vinger naar binnen en toen met meer totdat ze voor mij gevoel haar hele hand mijn prostaat opzocht en die op een hemelse manier stimuleerde.
Het gevoel was buitenaards, aan de ene kant lekker omdat ze het zo goed en langzaam opbouwde en aan de andere kant een soort van dwingend omdat dit gedaan werd door een dominante meesteres.
Precies toen ik dacht nu is het wel welletjes stopte ze er langzaam en zorgvuldig mee en stopte ze er een butplug in.

De marteling van de ballen kon doorgaan, ze ging met een pinwheel over mijn strak afgebonden scrotum heen en deed de laatste klem op de ballbutcher waardoor ze de ballen kon pletten. Ze draaide langzaam aan de schroeven totdat ze zag dat ik het niet meer uithield en deed ze als klap op de vuurpijl haar broekje uit en had ik zicht op haar mooie doosje en ging ze op mijn gezicht zitten. Ik moest eerst haar billen kussen en draaide ze nog verder aan de schroeven waarbij ik het gevoel had dat mijn ballen zo plat als een poffertje waren. Ze beval me haar kont te likken, nou dat was niet tegen dovemans oren gezegd; ik likte dat het een lieve lust was en doordat ze nog verder ging met mijn ballen te teasen met een pinwheel begon ze mij tergend langzaam af te trekken. Het gevoel van haar voortreffelijke handen aan mijn gekooide ballen en afgebonden pik konden een orgasme niet meer tegenhouden. Wat was dit een geweldige ervaring.


Afspraak maken doet ze bij voorkeur via mail :
[email protected]
 
Laatst bewerkt:
Alle waar naar zijn geld natuurlijk, maar ik ben nog nooit een tarief tegengekomen van meer dan 250 euro per uur (tenzij scat o.i.d. bij zat)
Wat maakt het zo extreem bijzonder om 300 euro per uur te betalen?
 
Kijk hier op haar site.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan