Recensie Miss/Siham, Den Haag (voorheen Amsterdam) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9027

Wandelaar
61
03/03/22
70
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4056229-siham
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er valt niet veel over Siham te zeggen, ze is gewoon een prettige dame om te bezoeken.
Om te beginnen is ze heel lief en spreekt goed Engels. Ze is goedlachs en houdt een gesprek gaande op een natuurlijke manier.
Daarbovenop is ze (naar mijn mening) ook ONTZETTEND KNAP! Volledig naturel en toch rond op de beste plekken.

De intimiteiten zelf zijn ook erg goed. Lekker tongzoenen, laat zich gewillig beffen (niet lang omdat het gevoelig is en het moet allemaal binnen de tijd gebeuren), kijkt ook super geil.

Pijpen is best goed, beetje meer tand dan ik zou willen, maar veel spuug en diepe halen die het toch weer prettig maken.
En het neuken is ook top klasse. Rijden doet ze actief en goed, doggy komt ze van los als je goed doorstoot en d'r haar trekt en missio laat ze zich ook snel en hard in stoten.

Al met al tevreden met het bezoek, zou graag weer langsgaan. Maar ze vertrekt over een paar dagen en plannen voor een retour zijn er voorlopig niet. Maar dat is nooit zeker met DVP's.
 
Vandaag een poging gewaagd bij Siham. Afspraak gemaakt en bij aankomst zegt ze dat ze vertraging heeft. Ze liet me een halfuur wachten om vervolgens te zeggen dat de klant nog een extra 45 min zou blijven. Na 45 minuten wachten zegt ze "another time". Manmanman. Wees ervan bewust dat ze dit soort dingen kan flikken
 
Eerder een smoes dan in werkelijkheid iemand langer wou blijven.
Bijna alle dames geven vantevoren aan hoe lang je wil blijven en dat geven ze de klant ook door.
Iemand met een beetje fastoen in lijf stuur een zelf eerder een bericht dat het "iets" gaat uitlopen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4056229-siham
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij deze knappert geweest.
Ik vond het echt een leuke meid. Knap gezicht en makkelijk in de omgang.

Pzc was 20euro extra en ook voor gekozen. Pijpen deed ze erg lekker en met overgave.
Daarna kwam ze lekker boven me zitten en begon me te berijden tot ik kwam.

Superknappe en aardige meid. Blijft tot 10 november geloof ik.

Hier ga ik nog wel een paar keer langs
 
Eerder een smoes dan in werkelijkheid iemand langer wou blijven.
Bijna alle dames geven vantevoren aan hoe lang je wil blijven en dat geven ze de klant ook door.
Iemand met een beetje fastoen in lijf stuur een zelf eerder een bericht dat het "iets" gaat uitlopen.
Dat fatsoen heeft ze dus niet. Ze vroeg me hoelang ik zou blijven etc. Ik vind het maar raar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Mariam geweest, wat een geweldige dame is zij. Zij heeft ontzettend knappe koppie en erg lekkere lichaam.
Zij heeft me 15 min lang goed diep door gepijpt terwijl ze naar me ogen keek en ik haar haren vasthoud. Ik mocht haar kutje en tieten likken wat erg schoon was, tongzoenen doet ze erg vrijwillig en met gevoel, daarna heb ik haar in verschillende posities alle hoeken van de kamer laten zien. Ik heb uiteindelijk een heerlijke massage gekregen en ben weer fris en fruitig uit deur gegaan. Zij is echt een beeldschone dame die ik vaker ga neuken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben het eens met de vorige reviews. Vorige week vrijdag heb ik haar bezocht in geuzenveld. Deze dame vraagt vooraf naar je afkomst en leeftijd. Siham is een aardige en mooie dame. Ik had een prima tijd met haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan