Recensie Miss Stefanie Lochristi 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben er is bij geweest , zijn betere dames dan dit , allemaal wat statisch , geraakte er niet opgewonden van , denk dat dit niet echt haar ding is , haar massages waren wel goed , voor mij is er maar een echte goede Meesteres in Belgie en dat is Melanie uit Arendonk , die maakt je gewoon helemaal gek en heeft ook een ingerichte zolder , en altijd sexy gekleed , is de enige meesteres die zich ook helemaal kan geven en meeleven in het spel , na de sessie kan je haar uitgebreid ook neuken , ze houd er van , meerdere keren al geboekt ,10 x al .de max
 
IK ben vorige week bij Haar geweest ... Knappe verschijning . Mooi ingerichte ruimte (kamer) met behoorlijk veel materiaal. Uitgebreid gesprek met een drankje vooraf , tijdens de sessie blijkt dat Ze zeker ervaring heeft met hetgeen ze doet en wat Ze doet Ze "goed" . Maar jammer genoeg mist Ze de échte inleving als Meesteres waardoor het geheel als gekunsteld en geforceerd overkomt. Echt loslaten als sub kan op deze manier spijtig genoeg niet .
 
ben er is bij geweest , zijn betere dames dan dit , allemaal wat statisch , geraakte er niet opgewonden van , denk dat dit niet echt haar ding is , haar massages waren wel goed , voor mij is er maar een echte goede Meesteres in Belgie en dat is Melanie uit Arendonk , die maakt je gewoon helemaal gek en heeft ook een ingerichte zolder , en altijd sexy gekleed , is de enige meesteres die zich ook helemaal kan geven en meeleven in het spel , na de sessie kan je haar uitgebreid ook neuken , ze houd er van , meerdere keren al geboekt ,10 x al .de max
Hoe contacteer je Melanie?
 
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze meesteres in het verleden een paar keer bezocht.
Locatie is goed, zeer proper appartement en goed ingerichte kamer met veel toys.
Je kan bij haar terecht voor hardere en zachtere werk.
Ik ben meer voor Soft SM gedeelte.

Ze neemt eerst even de tijd voor kort gesprek in de zetel om jou wensen te aanhoren.
Daarna snel opfrissen en ze wacht u op in de speelkamer.
Daar staat een massage tafel waar je op mag plaatsnemen om te beginnen.
De tafel heeft een systeem om je uit te rekken aan armen en benen.
Waarna ze jou tepels en intieme delen begint te bespelen.

Na een tijdje mag je loskomen van de tafel (met wat stijve spieren tot gevolg)
Als je stout bent geweest mag je tegen het kruis plaatsnemen voor wat educatieve tikken op u kont.

Ik was vrij braaf en mocht haar voeten en benen wat masseren en kussen.
Uiteindelijk heeft ze mij afgewerkt met haar voetjes, wat is wel heerlijk vond.

Na de eerste keer dacht ik van, ja dit kan vaste waarde worden maar de volgende keren merkte ik dat in haar systeem van werken echt een stramien zat.
ook haar nogal afstandelijkheid en koelheid tijdens de sessie is toch een afknapper soms.
Een meesteres mag streng zijn, maar ze moet mijn ook voldoende kunnen tripleren om opgewonden te blijven tijdens de sessie.
En dat kan beter. Ook als je dan terugkeert een paar keer blijft dat niveau hetzelfde. Spijtig.

Wat wel pluspunt blijft is dat ze geen ripoff qua prijs en ze nog altijd al uw wensen probeert te volbrengen.
Maar ik adviseer jullie deze in het begin zo goed mogelijk aan haar duidelijk te maken, anders ga je ook teleurgesteld zijn denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan