WHEM WHEM Mistress Annie (Antwerpen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wou mijn vorig bericht aanpassen, maar is te lang geleden en kon niet meer. Ik ben er van overtuigd dat deze dame geen fysieke sessions doet, maar gewoon puur online (onlyfans en dergelijke) werkt. Haar advertentie op RL dient puur om klanten naar haar online kanalen te lokken.

Ik had al het vermoeden toen ik met mijn main gsmnummer en email een afspraak wou maken en ze het me maar moeilijker en moeilijker begon te maken. Stuur je via SMS moet je mailen, want dan krijg je sneller antwoord. Wil je een afspraak maken moet je deposit doen via Verse, een bank app die failliet is.

Ik heb de afgelopen maand met meerdere telefoonnummers en emailadressen proberen een afspraak te maken bij wijze van test, en geen enkele van de afspraken is doorgegaan doordat ze op een gegeven moment stopt met antwoorden. Terwijl een afspraak voor 1200 euro was en 3 weken op voorhand vast stond, was dit niet genoeg motivatie voor ons Annietje.

Dus mijn raad: steek er je tijd niet in
 
Gisteren een afspraak gemaakt met Mistress Annie - ik volg haar al een tijdje op twitter en LoyalFans maar had in het verleden nog geen contact opgenomen.

In het echt is ze een prachtige verschijning, nog mooier dan op de foto's. Ze spreekt voornamelijk Engels maar kan wel wat Nederlands. Het was mijn eerste afspraak met een Meesteres en hoewel ik enorm veel fantasieën had, hebben we het rustig gedaan. Ik was enorm zenuwachtig maar Miss Annie was zeer goed met mij te begeleiden, te trainen en mij op mijn gemak te voelen.

Na de sessie had ze nog even tijd om met mij te praten over mijn fantasieën en hoe ik de toekomst zie als slaafje. Ik kijk er enorm naar uit om nog eens met haar af te spreken.
 
Via e-mail (gddssannielo at gmail) - wou haar eerst een berichtje sturen via whatsapp maar toen kwam er een auto-bericht op dat ze via mail beter bereikbaar is. Er staat ook in dat als je wilt chatten je haar via LoyalFans kan bereiken, ik vermoed omdat er veel mannen sturen zonder serieus te boeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan