Recensie Mistress Iovana - Strombeek 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 779

Wandelaar
Forumpionier
50
06/07/21
57
7
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/de-beste-exotische-latina-mistress-iovana.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Reeds enige tijd terug langs geweest, ik kwam van een receptie waar ik me verveelde en in the spur of the moment haar gecontacteerd. Ik mocht direct komen, was tegen 23u. Best wel speciaal, ze ontvangt in een verlaten kantoorgebouw inzet centrum van Strombeek. Parkeren daar is wat moeilijk...
Verlaten kantoor gebouw dus, zou kinky kunnen zijn mocht ze het volledige gebouw gebruiken, maar ze zit op één verdieping. De kamers zijn wel zeer kaal ingericht, hoewel ze toch wat materiaal heeft.

Ze heeft een speciale uitstraling, is eerder kinky dan echt dominant. Ik kwam bij haar om eens goed doorgeneukt te worden en wat dress play. Communiceren is echter niet zo eenvoudig aangezien ze amper Frans of Engels praat. Ze nam naar mijn mening wat te weinig initiatief en bleef ook aangekleed in latex. Gaandeweg kleedde ik haar uit, waar ze in eerste instantie niet echt mee gediend was, maar mondjesmaat toch toeliet. Onder de latex was ze heerlijk aan het zweten. En toen ik dat voelde werd ik enorm opgewonden en kon het spel beginnen. Ze heeft een lekker klein buikje en mooie natuurlijke borstjes. Ik probeerde haar overal te kussen, wat ze ook eerst afweerde maar dan toch toeliet. Op de mondkussen deed ze evenwel niet. Ik heb haar ook niet gelikt.
Op bepaald moment ging ze in haar rode stoel zitten (cfk filmpje op advertentie) met haar dildo recht omhoog en ze gebood me erop te gaan zitten. Dat was zalig: mijn lul en ballen op haar bezwete buik op en neer te voelen gaan met de dildo heerlijk diep in mijn kont. zo ben ik ook klaargekomen.

Conclusie: eerste ontmoeting met gemengde gevoelens omwille van locatie en gebrek aan communicatie en aan openheid in het begin. Maar er is denk ik wel potentieel om veel met haar te doen (zie ook haar filmpjes). Geef wel voorkeur aan andere dames.
 
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame is de naam Meesteres echt niet waardig.
Een tijdje geleden heb ik haar bezocht met de bedoeling voor een kinky, soft-sm sessie met prostaatmassage.
Al snel merkte dat ze ofwel geen zin had, ofwel totaal inspiratieloos is…

Bij aankomst gebaarde ze (spreekt amper woorden uit) om kleren uit te doen en haar te betalen.
Nadien moest ik op de massagetafel gaan liggen en liet ze me zo snel mogelijk handmatig en haar strap on klaarkomen.
Eens dat afgehandeld ging ze in haar stoel zitten zodat ik haar moest beffen.
Als zij dan klaargekomen was heeft ze nog enkele minuten zo hard mogelijk aan mijn piemel getrokken om dan tot de verbazing te komen dat er zo geen 2e keer uit te halen was…
Na 30 minuten stond ik terug buiten.

Pure afzetterij!
 
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Ik ben een aantal maanden geleden ook eens bij haar geweest. Communicatie is moeilijk omdat ze geen Nederlands of Engels spreekt. Hierdoor heb ik ook niet mijn wensen en limieten duidelijk kunnen overbrengen. Hierop is het voor mij ook niet gelopen zoals ik wilde, ik ben eerder voor de zachte aanpak en zij bleef steeds hard slaan en stampen. Als je voor de hardere aanpak bent kan ik me voorstellen dat de ervaring beter is. Ik heb het althans geen uur volgehouden.
 
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik ben 1 maal bij haar geweest en dat viel beter mee dan de reacties hierboven.

Ze was wel degelijk dominant of toch dominant genoeg voor mij. Ze heeft me 2 keer doen klaarkomen dus dat wil wel wat zeggen... ik begrijp dat dat niet voor iedereen altijd kan maar het spel duurde wel zolang ik er voor betaald had op deze manier.

Ik zou aanraden maar een halfu te nemen als je na 1 orgamse er de brui aan geeft 😆

Ik zou wel overwegen nog eens terug te gaan. Haar Frans was meer dan behoorlijk om te communiceren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan