Recensie Mistress Vicky Sky, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ijsbeertjee

Wandelaar
51
08/02/22
22
1
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/amsterdam/3611061-mistress-vicky-sky
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen week langs geweest bij deze dame.
Ze stond al wat langer op m'n lijstje en vanwege de goeie reviews op kinky toch maar het gokje gewaagd.
Op de juiste tijd aangekomen en ik werd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw van salon privé in Amsterdam.
Daarna ging ik de kamer op en kwam Vicky haarzelf voorstellen en ik kreeg wat drinken.
Bij de betaling werd onmiddellijk gevraagd of ik meer bij me had.
Uhhh ja.
Blijkbaar vond ze een uur te kort voor een eerste sessie en vond ze het beter als ik verlengde naar 2 uur.
Dit afgewezen en we mochten beginnen.
Vreselijke sessie helaas. Outfit die ze op 1 van de foto's op kinky aangevraagd. Had ze niet bij zich, maar zou wel mogelijk zijn als ik verlengde naar 2 uur want de outfit ligt nog in haar auto. Nou dan niet. Door naar de strapon. Ik ben zelf wel ervaren en vroeg haar vooraf of ze grote maten had en of ze wel als strapon konden worden gedragen. Op alles werd Yes Yes beantwoord. Maar je raad het al. Kleine maten, en de helft kon niet worden gedragen. Ze zei dont worry baby I can use with my hand. Nou dat wil ik niet. Dus dan maar de kleinere maat. Dame zit constant op haar telefoon. Om de 5 min ongeveer. Even neuken en ze kijkt op haar telefoon. Even aftrekken en weer op haar telefoon. Was op gegeven moment geïrriteerd en vroeg haar of ze wel wilde focussen en waarop ze antwoorden dat het belangrijker was omdat ze een klant had die wel 2 uur wilde afspreken. Had geen zin in ruzie dus heb het maar gelaten. Snel afgetrokken en ik stond na 40 min weer buiten.
Heb aangegeven bij de gastvrouw dat ze even moeten gaan kijken hoe ze mensen behandeld.
Mij ziet ze in ieder geval niet terug.
En ik snap nu waarom die kinky recensies zo nep lijken. Want dat zijn ze waarschijnlijk ook
Wees gewaarschuwd!
 
Mistress Vicky is a very sexy, strong and kind woman I've met, through kinky.nl. This was my first time having a bdsm session and i felt pretty nervous but she was very nice to me helped me experience dominance. Experienced face sitting, breath play , orgasm ruin , maybe i wasn't that good enough initially but i definitely learnt a lot from her. Maybe sometime in future we can catchup again for a naughty session ;) . Have a nice day mistress. Although some reviews here dont seem to be right or just written out of dislike i can vouch for her being a genuinely kind and considerate dominatrix.
 
GEWIJZIGDE FORUMREGELS PER 11-2-2023:

Recensie van een nieuw lid


Nieuwe leden zijn van harte welkom op Girlsreview.nl, als een nieuw lid een recensie plaatst kan het zijn dat een belanghebbende dit geplaatst heeft, maar het kan ook net zo goed een onschuldig nieuw lid zijn. Rapporteer zo'n recensie aan de forumleiding via de rapporteerknop en wij zullen er naar kijken, het is niet langer toegestaan hier in het onderwerp commentaar op te geven.
 
Ik kon haar ook niet meer op smdome vinden. Blijkbaar is ze van die site ook verwijderd, misschien met een redenen. Ze is vandaag wel in Amsterdam zag ik.

Wat mij opvalt is op Kinky heeft ze ook verdacht veel engelse reviews, die allemaal ongeveer hetzelfde zeggen.
 
Ik kan bevestigen dat ze haar telefoon belangrijker vind dan de klanten. Inderdaad was het verzoek direct om te sessie te verlengen. (Dit niet gedaan)
Erg zonde van het geld. Dus bij deze wees gewaarschuwd. Dominant is ze ook zeker niet.
 
Ze gebruikt fotos van Meesteressen uit London en appte ook dat ze voorheen daar werkte onder een bepaalde naam, maar die Meesteres had ik bezocht en dat klopte niet. ze blijft hier en daar adverteren, wees gewaarschuwd.
 
Ze gebruikt fotos van Meesteressen uit London en appte ook dat ze voorheen daar werkte onder een bepaalde naam, maar die Meesteres had ik bezocht en dat klopte niet. ze blijft hier en daar adverteren, wees gewaarschuwd.
Mistress Vicky is genuine and the photos are of her real self , i have been to her couple of times in Amsterdam and shes a really nice person. The comment above is misleading i can vouch for her.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan