MMV en MVM trio's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er ook nog mannen in het Noorden van het land geïnteresseerd in een vrouwgericht trio? Ben zelf een hetero (totaal niet bi-gerichte) man van 50. Zoek een wandelmaatje voor damesbezoek op regelmatige basis. Raam-, privé- of clubbezoek. Graag reactie via PM.
 
Zijn er ook nog mannen in het Noorden van het land geïnteresseerd in een vrouwgericht trio? Ben zelf een hetero (totaal niet bi-gerichte) man van 50. Zoek een wandelmaatje voor damesbezoek op regelmatige basis. Raam-, privé- of clubbezoek. Graag reactie via PM.
In het Noorden van Belgie of van NL? Indien Belgie mag je me steeds contacteren :)
 
Zou ook graag weer opnieuw in contact komen met een mede-wandelaar uit het Hookers-tijdperk. We hebben samen Maria wel bezocht (Groningen, Muurstraat) en zijn ook wel op visite geweest bij Anna (Groningen, Nieuwstad). Als je je hierin herkent, nog actief bent en belangstelling hebt, maar nu onder een andere gebruikersnaam op Girlsreview, please contact me!
 
Mocht er iemand interesse hebben om eens samen wat te bezoeken in de regio Den Haag of Amsterdam, laat het dan even weten. Bij voorkeur een club of prive ontvangst. Minder geïnteresseerd in de ramen :)
 
Ik ben een goed verzorgde mid vijftiger uit de omgeving Den Haag en zoek een maatje voor een trio met een dame. Mijn voorkeur gaat uit naar een club bezoek. Eventueel later ook privé bezoek. Dames van heel slank tot licht volle dames. Reactie alleen serieus per pm.
 
Een vrouwgerichte MVM trio lijkt me wel een keer tof om te doen. Liefst pzc + nzc met een latina of een curvy Nederlandse dame (volle kont, eventueel volle borsten), maar liefst niet dik of te mollig. Een dame die ook open staat voor dp. Voorkeur voor regio Rotterdam, Den Haag, of eventueel Amsterdam, Utrecht of Almere. Kortom in de Randstad. Ben jij tussen de 25-55 jaar, goed verzorgd, stuur me een DM.
 
Geen idee of dit het juiste topic is, ik hoop van wel :)
Want ik ben op zoek naar een compagnon om af een toe is een geile vrouwgerichte trio mee te gaan doen. Ikzelf ben 24jaar, maar uw leeftijd maakt mij niets uit. Regio Antwerpen/Brussel/Hasselt of eventueel iets verder maar wel sowieso België.
Interesse? Pm mij gerust :)
 
Geen idee of dit het juiste topic is, ik hoop van wel :)
Want ik ben op zoek naar een compagnon om af een toe is een geile vrouwgerichte trio mee te gaan doen. Ikzelf ben 24jaar, maar uw leeftijd maakt mij niets uit. Regio Antwerpen/Brussel/Hasselt of eventueel iets verder maar wel sowieso België.
Interesse? Pm mij gerust :)
Je bent een "voormalig lid" dus pm kan niet. Anders neem ik graag met je contact op.
 
Ik heb zojuist goedkeuring gehad van 1 van mijn lievelings-dvp om een mmv trio te doen.
Zij ontvangt in de omgeving van brasschaat ( vlak over de grens van belgie) Enige voorwaarde voor haar is dat de andere man wel DP-ervaring heeft omdat ik daar nog nieuw in ben.
Ben je een ervaren mmv-er met dp-ervaring en heb je intresse?
PM mij zodat ik je kan vertellen welke dame het is en wat het ons gaat kosten.
Zelf ben ik nederlands, 32 jaar, lang en slank en niet bi ( vrouwgericht trio dus)
 
Iemand interesse in een MMV trio regio Brugge, Oostende, Knokke?
We kunnen samen een dvp zoeken die privé ontvangt en dit aanbied of samen naar de ramen gaan in Oostende en daar ter plekke iemand zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan