Recensie Moany, Casa Cherda, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GregoriusCumsht

Meubelstuk
Forumpionier
1.020
11/07/21
1.220
12
Sea
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voordeel van Casa Cherda is dat je spontaan dames tegen komt in de woonkamer waarmee je een goede klik hebt.

Moany is gezellig beneden in de woonkamer. Ze is vrolijk en spontaan en kletst lekker mee.

Boven werd het alleen maar gezelliger en na afloop zeer tevreden en vermoeid beneden ff een biertje gepakt 👍
 
Voordeel van Casa Cherda is dat je spontaan dames tegen komt in de woonkamer waarmee je een goede klik hebt.

Moany is gezellig beneden in de woonkamer. Ze is vrolijk en spontaan en kletst lekker mee.

Boven werd het alleen maar gezelliger en na afloop zeer tevreden en vermoeid beneden ff een biertje gepakt 👍
Kwam deze dame op de gang tegen. Was bijzonder vriendelijk en leek mij een bezoek waard. Zie haar niet meer op de agenda. Gestopt na korte tijd?
 
Ik las op de site dat je ook een woonkamer hebt, het kan voorkomen dat je naar seksende mensen kijkt. Is dat zo? Iemand ervaring? Zou voor mij de eerste keer zijn naar een club maar ben er flink nieuwsgierig naar. In badjas in de woonkamer en kijken wat voor dames er zijn. Wel vooraf €80,- voldoen. Tips?
 
Ik las op de site dat je ook een woonkamer hebt, het kan voorkomen dat je naar seksende mensen kijkt. Is dat zo? Iemand ervaring? Zou voor mij de eerste keer zijn naar een club maar ben er flink nieuwsgierig naar. In badjas in de woonkamer en kijken wat voor dames er zijn. Wel vooraf €80,- voldoen. Tips?
Ik heb er al eens sex gehad in de woonkamer een hele ervaring
 
Voordeel van Casa Cherda is dat je spontaan dames tegen komt in de woonkamer waarmee je een goede klik hebt.

Moany is gezellig beneden in de woonkamer. Ze is vrolijk en spontaan en kletst lekker mee.

Boven werd het alleen maar gezelliger en na afloop zeer tevreden en vermoeid beneden ff een biertje gepakt 👍
130 € voor 30 min.?
Heeft zij dan zo veel extra gevraagd voor PZC?
Werkt zij nog bij Casa Cherda?
 
Ik las op de site dat je ook een woonkamer hebt, het kan voorkomen dat je naar seksende mensen kijkt. Is dat zo? Iemand ervaring? Zou voor mij de eerste keer zijn naar een club maar ben er flink nieuwsgierig naar. In badjas in de woonkamer en kijken wat voor dames er zijn. Wel vooraf €80,- voldoen. Tips?
Dat is nu juist de charme van deze club. Bij de meeste privehuizen is het voorstellen, naar kamer, je ding en wegwezen. Bij CC kan dat ook, maar je kunt ook lekker in de woonkamer kijken, contact maken, praatje maken, eventueel wat presales (beetje zoenen, voelen, soms beffen/pijpen) en ook het hele programma afwerken in de woonkamer. Leuk om te doen, leuk om te zien. Echter....vroeger was er meer openbare seks in de woonkamer. Meer gene? Zou wat mij betreft weer meer mogen.
 
Ik ben er onlangs twee keer geweest. De eerste keer sex in de woonkamer. Eerst op de bank en later het bed. De tweede keer twee keer naar boven geweest.

Er waren ook niet eens veel mensen meer aanwezig, maar het idee dat er lekker openbaar gesekst wordt vind ik juist wel aardig. Misschien eens andere tijden proberen en hopen dat het gezellig druk is in de woonkamer. Zover ik kan zien zijn eigenlijk nooit alle dames bezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan