Recensie Moeky - Mystique Thai Thai 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neo

Wandelaar
88
08/11/21
100
8
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/563650-moeky
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Stond al een tijdje op mijn lijstje en blij dat ik deze afgevinkt heb!

Moeky is een mooie, lieve en rustige dame, eind 30 met een prachtig lichaam. Eenmaal binnen, de trap en een luxe kamer in dus dat was al top. Voor een uur betaald. Terwijl ik ging douchen, ging zij even weg en kwam denk ik na een kleine 10 minuten terug. Ik vond dat best wel lang duren... Massage begon en ondertussen een beetje kletsen en heerlijk teasen. De massage heb ik weleens beter gehad, ik vond het niet een echt een massage om de spieren los te maken maar heerlijk was het wel, B2B all over the place zeg maar :cool: en het was gewoon op en top genieten.

Ik had een goede klik met haar waardoor het gewoon een onwijze GFE was voor een klein uurtje. Extra's heb ik niet gevraagd en ook zeker niet gemist.
Al met al een heerlijk uur gehad, ik stond na 60 minuten weer buiten en ga binnenkort zeker weer!
 
Ja Moeky is echt een topper, al zeker een stuk of 6 / 7 keer geweest. En het wordt steeds meer een GFE.

Echt extra's doen we eigenlijk nooit, wat je zegt je mist het ook eigenlijk niet.

Ik ga denk dit weekend weer even langs 😁
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al vele malen bij MTT geweest, maar kreeg nooit de kans met Moeky te daten. Dit keer wel en dat was een feestje. Zoals hierboven ook al beschreven is Moeky een topper met fantastische looks, en waarmee je eenvoudig contact hebt.
Moeky babbelt er lekker op los, en vergeet ondertussen de massage niet. Een leuke date gehad en met een voldaan gevoel weer naar huis. Een van de toppers bij MTT!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://www.mystique-thaithai.nl/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja, hier hoef ik niet eens veel over te vertellen: het einde van de wereld, gewoon! Zo mooi, zo lekker, zo professioneel, zo ontzettend ok. Alleen jammer dat ze niet meer doet.

Vandaag in R'dam een klote-ervaring gehad en dan denk ik terug hoe het twee weken geleden bij Moeky was. WAT EEN VERSCHIL! Moeky, je bent een schattebout en ik kom gauw weer bij je terug. Moeky schijnt trouwens ook Nuru te geven.
 
Mij is het na heel vaak bezoeken gelukt om haar te mogen likken en beetje zoenen, maar ga er niet vanuit dat dat zomaar kan bij haar.
Vaak brengt het een hele discussie op gang, of mensen geloven mij niet en doen alsof die meiden nog maagd zijn. Ik heb oa moeki vaak genoeg geneukt, en ja, ook zonder bijbetaling. De eerste keer begon ook met droogneuken waarna ze hem er zelf instopte. Alles is mogelijk bij MTT mits je ze laat denken dat er centjes te halen vallen. Niet anders dan andere Thaise vrouwen. Heb er ook nog 2 liggend op de grond in het kontje geneukt. Snap werkelijk niet waarom iedereen volhoudt dat er niets mogelijk is
 
Vaak brengt het een hele discussie op gang, of mensen geloven mij niet en doen alsof die meiden nog maagd zijn. Ik heb oa moeki vaak genoeg geneukt, en ja, ook zonder bijbetaling. De eerste keer begon ook met droogneuken waarna ze hem er zelf instopte. Alles is mogelijk bij MTT mits je ze laat denken dat er centjes te halen vallen. Niet anders dan andere Thaise vrouwen. Heb er ook nog 2 liggend op de grond in het kontje geneukt. Snap werkelijk niet waarom iedereen volhoudt dat er niets mogelijk is
Je bent zeker niet de enige, bij de juiste klik is alles mogelijk... idd zonder bijbetaling.
 
Nieuw op dit forum en enkel nog ervaring met Moeky, maar dat bevalt zo goed dat ik voorlopig nog niet naar een ander ga. Wel kijk ik er van op dat er dus toch veel meer gebeurt dan enkel massages met een hoogtepunt, Moeky lijkt een beetje haar grenzen te gaan verleggen want mij heeft ze gevraagd om volgende keer condooms mee te nemen en langer te blijven.
 
Nieuw op dit forum en enkel nog ervaring met Moeky, maar dat bevalt zo goed dat ik voorlopig nog niet naar een ander ga. Wel kijk ik er van op dat er dus toch veel meer gebeurt dan enkel massages met een hoogtepunt, Moeky lijkt een beetje haar grenzen te gaan verleggen want mij heeft ze gevraagd om volgende keer condooms mee te nemen en langer te blijven.
Eerst denk je nog dat je misschien de enige bent.... tot je dit hier leest :p
 
Eerst denk je nog dat je misschien de enige bent.... tot je dit hier leest :p
Ja dat klopt, deze site is ook nieuw voor me dus dan lees je inderdaad het een en en ander en waarschijnlijk nog het grootste deel van haar klanten dat niets deelt over de bezoeken. Ik maakte me ook al niet teveel illusies enkel wil ik intiem veilig doen en hoop dat ze dat ook doet met al haar klanten.
 
Toen ik vorig jaar nog in de omgeving van Den Haag woonde, heb ik MTT een paar keer bezocht.
Moeky ben ik een keer geweest: leuke vrouw, slank met nauwelijks borsten; massage was niet zo goed, maar wel fijn teasen en had het idee dat er meer kon, maar zij zei toen van niet; geen probleem, daar heb ik eigenlijk andere betere adresjes voor. Ben daarna niet meer bij haar geweest.
Verder staat vooral Som me nog bij: wat ouder, maar ook meer ervaren: goede massage, fijn teasen, leuke vrouw, deed toen geen extra's, maar dat miste ik niet, was sex zonder echte sex 😀 Maar dat zal ik tzt in een apart topic nog beschrijven.
 
Thaise vrouwen (ook die bij MTT) zijn moeilijk te doorgronden. Sommige hengelen gelijk voor extra's. En sommige doen extra's spontaan zonder om extra betaling te vragen. En alles er tussen in.
Via mijn vriendin ken ik er een aantal. Ze kiezen ervoor om in massage salon te werken zodat ze zelf kunnen kiezen of, en met wie ze verder willen gaan dan het standaard glij en trek programma. Ja, noem het klantenbinding, en het scheelt als je aardig vinden, en dat hoeft niet altijd te zijn als goede tips geeft. Als je een paar woordjes thais spreekt heb je ook een pre.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dinsdag weer eens MTT gebeld en een afspraak met Moeky gemaakt.

De massage was super en na een tijdje praten liet Moeky wel doorschemeren dat er na verloop van tijd wel wat meer mogelijk is.

Moeky zal mij zeker wel wat vaker zien!

Steve_
 
Dinsdag weer eens MTT gebeld en een afspraak met Moeky gemaakt.

De massage was super en na een tijdje praten liet Moeky wel doorschemeren dat er na verloop van tijd wel wat meer mogelijk is.

Moeky zal mij zeker wel wat vaker zien!

Steve_
Ik dacht Moeky deed geen extra's, haar NLs was super goed, volgens mij is zij lokaal?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een afspraak met Moeky is altijd een feestje, heerlijke gfe experience gegarandeerd. Over de extra's verschillen de meningen, laten we zeggen dat die afhangen van hoe de klik is en hoe de afspraak verloopt, ik sluit me aan bij wat eerder door enkele forumleden gezegd is: alles is mogelijk, maar ga gewoon uit van een heerlijke gfe-sessie en wat er dan wel of niet gebeurt kan per keer verschillen en is ook niet zo belangrijk meer. Moeky is niet hier geboren, maar spreekt heel goed Nederlands, zeg maar het niveau van iemand die lang een Nederlandse partner heeft gehad en ook behoorlijk intelligent is, dus een stuk beter dan wat je normaal meemaakt. Leeftijd is zoals Neo in het begin van het draadje aangaf, maar Moeky ziet er zo super goed uit dat je haar makkelijk wat jonger inschat. In één woord: verslavend lekker!
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Moekie is volgens mij nooit begonnen met extra's aanbieden. Hoeft ook niet want een uurtje bij haar is al een all inclusive beleving. Hoe ze het voor elkaar krijgt dat het niet uitdraait op een potje echte sex is telkens een raadsel. Ze weet zich zo geweldig te beheersen. Uit respect voor haar doe ik dat ook, al kan ik zonder moeite zo naar binnen glijden. Als ze er zin in heeft en ze is voldoende opgewarmd dan gaat ze zelf los. Diverse keren meegemaakt dat ze zelf diep klaarkwam. Mijn hand dirigeerde ze naar haar hotspot. Ook pussy sliding kan ze als de beste en daar komt geen druppel massage olie bij aan te pas. Ook dat leidde bij haar tot een ontlading die echt geen fake was.
Ik heb groot respect voor iemand als haar die dit dag in dag uit voor ons doet. Haar klantenkring is groot en vast.
 
Kan sinds gisteren Moeky op mijn lijstje zetten. Lieve en charmante dame, spreekt goed Nederlands, wel jammer dat ze weinig borsten heeft. Massage was lekker, niet al te bijzonder. Terwijl ze me aan het masseren was, ging ik aan haar zitten. Op een gegeven moment vroeg ze me "zoek je iets?" ;-). Een geile sessie was het, zonder extra's (niet aangeboden, noch naar gevraagd). Al met al een andere ervaring dan met Som, Karen of Satang, maar ik ben met zeker een tevreden gevoel weg gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan