Algemeen Moissage, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aaah moissage. De laatste tijd is het vet daar precies wat van de soep, maar legendarische momenten meegemaakt. Amy (knapste masseuse ooit), Lina (die kon u echt geil maken), Jana,.... Helaas allemaal gestopt. Ben nog wel een paar keer bij Erica geweest, maar voor de rest is het precies moeilijk om goed personeel te vinden. Nogal een komen en gaan daar heb ik de indruk. Hopelijk kan een nieuwe baas voor een nieuw elan zorgen. Kwam er echt wel graag vroeger.
 
Aaah moissage. De laatste tijd is het vet daar precies wat van de soep, maar legendarische momenten meegemaakt. Amy (knapste masseuse ooit), Lina (die kon u echt geil maken), Jana,.... Helaas allemaal gestopt. Ben nog wel een paar keer bij Erica geweest, maar voor de rest is het precies moeilijk om goed personeel te vinden. Nogal een komen en gaan daar heb ik de indruk. Hopelijk kan een nieuwe baas voor een nieuw elan zorgen. Kwam er echt wel graag vroeger.
Lilly ooit gehad ? Dat was voor mij de knapste en geilste daar
 
Intense is oraal (met condoom bij de meesten)
VIP is all the way.

Het is trouwens niet meer over te nemen, in de plaats daarvan verhuren ze sommige kamers aan zelfstandige meisjes. Die mogen dan ook hun eigen prijzen hanteren.
 
waarom reageren ze dan niet op emails? EN niet dat ze me kennen en negeren de email is nieuw. Ook meisjes op de site die er niet meer zijn. Ze waren erg onvriendelijk aan de telefoon, dus graag wil ik weten welke dames er zijn van je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan