Recensie Molensteeg 4 ?? 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Teletubiesex

Newbie
8
09/06/23
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een dame bezocht op de molensteeg in Amsterdam . Ze heeft bruin haar en in afkomstig uit Bulgarije. Ze draagt meestal een bril en heeft een slank postuur. Ik weet haar naam helaas niet. Als iemand haar naam weet kan je die sturen dan kan ik die in de beschrijving zetten. Ik kwam binnen en ze was heel vriendelijk en ze glimlachte erg lief naar me. We liepen samen naar de kamer toen we hadden uitgekleed begon ze me lekker te pijpen. Na een aantal minuten begon ze lekker met haar slanke lichaam op me schoot te zitten en me te neuken daarnaast verwisselde ze nog van positie. Als laatse kwam ik heerlijk klaar terwijl ik haar kutje likte. Uiteindelijk ben ik happy terug gegaan naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Maar haar naam weet je niet??
En het zal dan wel Molensteeg zijn.
Zoek even op "Molensteeg" in de topictitel en misschien vind je haar naam.
 
Ik heb het topic even opgeschoond.

Je hebt de dame dus bezocht. Prima dan schrijf je als je wilt je ervaring met de dame. Goed of slecht maakt niet uit.

Jammer dat je de naam niet meer weet , dat maakt het voor anderen makkelijker om te zoeken .

Je kan het bericht bewerken door op de 3 ... te drukken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een dame bezocht op de molensteeg in Amsterdam .Volgens mij molensteeg 41-1 of 41-2 of 41-3. Ze heeft bruin haar en in afkomstig uit Bulgarije. Ze draagt meestal een bril en heeft een slank postuur. Ik weet haar naam helaas niet. Als iemand haar naam weet kan je die sturen dan kan ik die in de beschrijving zetten. Ik kwam binnen en ze was heel vriendelijk en ze glimlachte erg lief naar me. We liepen samen naar de kamer toen we hadden uitgekleed begon ze me lekker te pijpen. Na een aantal minuten begon ze lekker met haar slanke lichaam op me schoot te zitten en me te neuken daarnaast verwisselde ze nog van positie. Als laatse kwam ik heerlijk klaar terwijl ik haar kutje likte. Uiteindelijk ben ik happy terug gegaan naar huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan