Recensie Molly, Brugge 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lotus0232

Wandelaar
34
10/04/22
34
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/molly-gfe-3.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag na heel lang twijfelen dan toch uiteindelijk een bezoekje gebracht aan Molly. Na het afhandelen van het financiële gedeelte werd ik onmiddellijk begeleid naar de badkamer waar ik een handdoek werd toegestoken en verder m'n plan moest trekken. Na 5min ben ik naar de kamer gestapt waar Molly druk in de weer was met haar GSM. Niet veel lang later moest ik me op het bed leggen en kon het werk beginnen.
De positieve punten:
- Molly spreekt uitstekend Engels
- ze heeft werkelijk een fantastisch lichaam, zelden zo'n mooi meisje tegengekomen, maar dat is natuurlijk persoonlijk
- pzc was heel goed, en diep
- de sex was er eigenlijk ook niets op aan te merken
- prachtige naturelle borsten

de negatieve puntjes dan:
- na 40min stond ik terug buiten, hoewel ik voor een uur had betaald...
- tongzoenen deed ze niet, hoewel dat wel op haar profiel staat vermeld
- in het begin nogal afstandelijk, maar dat heeft gelukkig niet lang geduurd.
- de communicatie vooraf loopt ook niet altijd even vlot, soms een dag wachten vooraleer je antwoord krijgt ;)

Ik ben eerlijk gezegd met een gemengd gevoel terug huiswaarts gegaan, zeker omdat ik na 40min al terug buiten stond. Aan de andere kant is het werkelijk een fantastische dame, en misschien ligt het ook deels aan mij gezien dit de eerste keer was bij deze dame en ik niet al te goed wist wat kan/mag, het was wat aftasten. Ik wil haar nog een tweede kans geven en ga waarschijnlijk nog eens terug.
Molly zou nu tot 2/9 in Brugge blijven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de 6e keer in de afgelopen maanden bij Molly geweest. En ik kan zeggen wat een topper is dit!

Bij binnenkomst ontvangt ze je steeds goed in haar sexy lingerie. Ze is niet van de grootste, maar wat een lichaam! Zo heb ik er nog maar weinig tegengekomen. Wat je dus ziet op de foto's is 100% waarheidsgetrouw.

Na het financiële samen op bed en zo beginnen we steeds met zoenen en uitkleden. Ze houdt er ook wel van om af en toe wat te praten, wat ik ook wel heel leuk vind.

Haar pijp skills zijn echt goed. Lekker diep en moet haar soms wat tegenhouden dat ik niet te snel klaarkom.

Haar poesje is ook steeds lekker fris wat het beffen aangenaam maakt. Ze lijkt er ook steeds van te genieten.

De seks zelf is opnieuw altijd goed geweest bij mij. Verschillende strandjes zijn mogelijk en ze Neels geregeld ook zelf het initiatief.

De verschillende bezoeken hebben ook al geleid op klaarkolen op verschillende plaatsen op haar waardoor het dus steeds een verrassing is voor me.

Soms gaan we nog voor een tweede ronde als mijn jongeheer het nog aankan.

Na de daad praten we nog over van alles. Ze is heel spontaan en grappig. Als je zelf wat losjes bent en vertelt wat over dingen in je leven heb je nog een heel mooi einde van de Date.

Ze kijkt ook nooit op haar klok dus alles steeds spontaan. Ben nog nooit vroeger dan de tijd naar buiten gegaan, meestal is het langer zelfs.

Conclusie: een top meisje, zowel qua uiterlijk als karakter. Zo heb ik er nog niet veel tegengekomen. Eerste keer bij haar geweest in Maart en sindsdien heb ik geen andere dames meer bezocht want kunnen niet tippen aan deze. Behandel haar met respect en je krijgt een hele mooie tijd! Hopelijk zie ik haar snel terug 😉
 
Echt al sinds 2019
In 2018/ 2019 in knokke verzorgd appartementje. ( centrum) parking nie simpel daar.
Was zelfs te laat

Molly is een topmadame, topherineringen, wel nie meer bijgeweest sinds 2019.

The real British... vind je nergens niet.

Daarna heeft ze lang in leuven gezeten.

( in leuven ben ik nooit geraakt)

Veel mee gelachen, een topgevoel voor humor ooit zelfs een voetbalmatch mee uitgekeken.

Je moet haar kennen en weten hoe je haar moet aanspreken.

Ik zou mij nie op die 40 min focussen

Boek haar terug als je kan. En je zal een topdate hebben.

Zij was mijn fav dvp in 2018/ 2019.

Nu onze agenda s passen nie meer samen.
Neem een dag vrij
 
Echt al sinds 2019
In 2018/ 2019 in knokke verzorgd appartementje. ( centrum) parking nie simpel daar.
Was zelfs te laat

Molly is een topmadame, topherineringen, wel nie meer bijgeweest sinds 2019.

The real British... vind je nergens niet.
Ofwel kan ik niet meer lezen maar in de twee uitgebreide recensies erboven zie ik helemaal iets anders: Zuid-Amerikaans.

En een derde schrijft: "Vergis ik mij of is dit het jongere zusje van Amanda blonde uit Brugge?"
Ook the real B? 😅

Holly - momenteel in Brugge, meestal in het Leuvense - is misschien wel de unicorn (B) die op RL adverteert.

Maar maakt niet veel uit. Als ze zo goed is dan zou ik zorgen dat de agenda's wel 'ns overeenstemmen, al is het maar voor 1 moment op 1 dag.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het meisje niet zo lang geleden geboekt. Ik merk dat ze op dit moment opnieuw in België (Brugge) vertoeft.

Het contact vooraf verliep vlot. Via whatsapp krijg je de prijslijst: 30 minuten is 100 euro (pijpen zonder, beffen en 1 keer seks); 45 minuten is 150 euro en je mag 2 keer klaarkomen. En als je boekt voor een uur kost het je 180 euro, mag je 2 keer klaarkomen en tongkussen. Ik koos voor een half uur, omdat ik haar nog niet eerder geboekt had en geen risico's wilde nemen.

De ontvangst was eerder afstandelijk. Ze zei dat ze moe was, want dat ze die dag veel klanten had gehad. Als openingszin is dat weinig opbeurend.

De foto's zijn van haar; ik vind haar lichaam en gezicht (heel) mooi. Je hebt de mogelijkheid om je (alleen) op te frissen. Zelf was haar lichaamshygiëne goed.

In dat half uurtje ontdooide ze een beetje, werd ze vriendelijker en babbelde ze. Het was niet echt interessant, maar het stoorde ook niet.

De seks was redelijk, maar heb ik zeker niet als uitzonderlijk ervaren. Ze kwam, zoals ze zel dat ze was, moe over en ik heb uiteindelijk aan iemand anders moeten denken om klaar te komen. Ik heb dus betaald om klaar te komen door aan iemand anders te denken :). Na het klaarkomen (minuut 20) moest het van haar, beleefd maar kordaat, vooruitgaan en kon ik niet snel genoeg weg zijn.

Ik wil het niet dramatiseren en wil haar positieve recensies absoluut niet in twijfel trekken. Ik voel me niet bedrogen door haar, maar top was ze die dag in elk geval niet. Mocht ze meer van die dagen hebben, zou ze beter grenzen stellen voor zichzelf naar aantal klanten toe, anders gaat ze dit werk niet volhouden. Ik ben gelukkig slechts honderd euro kwijt, er bestaan ergere dingen in het leven.

Herhalingsgevaar? Enkel als ik door positievere recensies van anderen geloof dat ze gewoon een slechte dag had en dat ik dus op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/molly-gfe-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze dame ook al eens bezocht in Brugge. Mijn ervaring was zeker positief.

Om te beginnen het is effectief de dame van de foto's dus dat is zeer positief want het is echt wel een mooie dame. Afspreken verliep vlot en ze communiceert duidelijk wat ze wel en niet doet. Haar Engels is zeer goed zowel geschreven als gesproken dus communicatie is geen probleem. Locatie zelf vond ik een goeie locatie: straat met weinig beweging en toch in centrum Brugge. Ontvangt in een soort van studio van deftige kwaliteit, niets op aan te merken.

Verplichte douche bij aankomst, voor mij zeker geen probleem. Na de douche op het bed beland waar ik zoals gebruikelijk graag de dame verwen vooraleer ze aan mij begint. Na het beffen geeft ze een goeie en sloppy pijpbeurt, zeker niet slecht. Condoom aan en de gebruikelijke standjes passeren de revue. Ze was zeker niet passief terwijl we bezig waren wat ik echt apprecieer. Uiteindelijk lekker klaargekomen in missionaris en wat recuperatietijd genomen vooraleer ik terug de Brugse binnenstad in ging.

Voor een eerste date was dit goed. Eerst aftasten wat er mogelijk is en of de sfeer goed zit. Mogelijks herhalingsgevaar voor mij persoonlijk, ik snap wel dat er altijd een subjectief element is aan dates met dames maar bij deze zat het goed.

Jan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Just wow…
Je komt binnen en staat versteld van deze prachtige dame.
Pzc was hemels!
Knuffelen en strelen na 1e lading.
Hemelse verderzetting voor deel 2.

Ok, even uitgebreider nu:

Afspreken verliep iets moeizamer. Ze kwam net terug van weg. Echter ter plaatse zonder wachten of dergelijke.

Binnenkomst is goddelijk. Een prachtige verschijning. Vlotte aangename binnenkomst.

Gelden regelen en wasje doen. Handdoekje toegestoken gekregen.

Bij buitenkomst uit de douche haar dicht gepakt om wat te knuffelen en zoenen. Duwde ze me kordaat het bed op.
Nog wat zoenen en knuffelen en dan showde ze haar orale skills. Hemels.

Ding ding, gsm ging af en ze draaide zich even om om te kijken, nam ik haar kontje en beet er zachtjes in waarop ze zich omdraaide en ik haar begon te verwennen.
Ze smaakte verrukkelijk en ik kon er niet genoeg van krijgen!
Na 2 orgasmes duwde ze me van zich af en stortte zich op mij. Ze ging als een pro te werk en liet me schreeuwend komen!

Even bekomen met wat keuvelen terwijl ik haar niet kon loslaten. Wat een prachtig lichaam. Zacht, vrouwelijk en intelligent.

Na wat te kunnen opladen terug beginnen zoenen en overgegaan tot het intieme werk. Hoesje op en gaan.
Cowgirl begonnen en geëindigd in scissor terwijl ze zei: "oh god this is so sexy"

Het uurwerk ging af en ik begaf me gedwee naar de douche.
Nog een kort praatje met een knijp en beet in de kont, een knuffel en een stevige zoen.

Ik zou er elke dag willen langsgaan, maar mijn agenda liet het niet toe om tot op heden terug langs te gaan.
Ze zou ook een tijdje afwezig zijn nu omdat ze nood had aan vakantie.

Enjoy the sun, Molly!

Ps: rookt, maar nx gemerkt en ze probeert te stoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan