Recensie Mona, Gent, Schepenenvijverstraat 21/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robroy

Wandelaar
31
22/05/23
20
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond rond 11 uur bij Mona geweest. Was al even geleden dat ik nog in Gent was geweest. Wat rondgelopen en er waren er toch een 4 tal die ik graag eens wil nemen. Niet 100% zeker of ik hier het juiste adres heb staan, maar afgaande op google streetview was het toch de Crystal bar.
Twijfelde tussen het buurmeisje op 1 met groene fluo bikini (mooie review gevonden over haar, dus daar moet ik zeker nog eens langs).
Mona heeft een heel mooi snoetje en prachtig figuur. Mooie stevige A tetjes die er groter uitzien dan de bh zou doen vermoeden. En ook een mooi strak poesje.
Beetje gebabbeld tijdens het uitkleden. Ze is al een 2 tal jaren in Gent en komt uit Roemenie.
Pijpt lekker en neukt goed maar laat niet veel toe. Met het poesje spelen mocht niet. ze heeft me op het einde klaar getrokken en dat kan beter. ik vroeg om voor me te zitten zodat ik goed zicht had op dat mooi peosje van haar. waar ze dan wat mee speelde.

Ik vroeg achteraf of ze naast een standaard wip voor 50 euro ook nog andere dingen deed. Heel simpel, 50 euro per kwartier. Enige extra is 69/beffen. Dat is dan 80 euro voor 15 min.
 
Ik ga vanavond naar Gent. Ik die veel positieve reviews van de crystal bar. Mona, chiara, naam van dat groene bikijimeisje?
Zijn er nog goeie tips voor de buurt? Zal daar rond middernacht zijn. Alvast bedankt.
 
Wees voorzichtig, de 21/2 is niet de Crystal maar de Vogue.

Ze is bij Vogue, niet bij Crystal Bar.
Het meisje in de groene bikini heet Inna, ze was nummer 21/1 maar ik denk dat ze er nog niet is. De gebruikelijke Vogue-meisjes hebben hun plaats weer ingenomen.
In Vogue 21/4 heb je ook Diana, een leuke meid.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was op zoek naar Chiara om eens iets nieuws te proberen. Ik vond haar gisteren niet, daarom bij deze zeer mooie, slanke meid beland.
Ben al een drietal keer bij haar geweest. Pijpt lekker waarbij je een mooi zicht hebt op haar lichaam via spiegel.
Ze laat echter weinig toe en is wat stroef in de omgang.
Ik kom nooit teleurgesteld buiten om dat ik ze heel knap vind en ik zelden zulke schoonheid aan mijn degen kan rijgen. Maar een 'waauw' gevoel geeft ze me toch ook niet.
Nietemin ga ik nog wel es terug, maar eerst Chiara eens proberen ...
 
geen idee, ander raam, ander dagdeel en ander jaar. ze werkt er wel al 2 jaar zij ze me.
Ben op donderdag 1 feb rond 13:30 bij vogue 4 geweest , bij lolita Mona, poolsSpaanse blonde jonge dame. Nu wil ik nog wel eens maar vorige vrijdag, zaterdag en vandaag was ze er niet te zien. Weet iemand haar nummer of waar ze is en wanneer wel ergens is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan