Recensie Mona, Prive Sofie 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jongengewillig

Wandelaar
65
26/01/22
42
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-mona-zet-haar-eerste-stappen.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangename afspraak gehad met Mona, zij is een knappe slanke 30er met wat sporen maar toch een zeer knap lichaam. Na 3 kwartier lekker voorspel en seks heeft ze mij gerimd (extra 50) met een voorbindpik genomen en ben ik in haar mond klaar gekomen ( extra 20) , nergens iets op aan te merken , is down to earth , vriendelijk en laat je op je gemak voelen . Voortreffelijke hygiene en je proefde niet dat ze gerookt had.
 
Aangename afspraak gehad met Mona, zij is een knappe slanke 30er met wat sporen maar toch een zeer knap lichaam. Na 3 kwartier lekker voorspel en seks heeft ze mij gerimd (extra 50) met een voorbindpik genomen en ben ik in haar mond klaar gekomen ( extra 20) , nergens iets op aan te merken , is down to earth , vriendelijk en laat je op je gemak voelen . Voortreffelijke hygiene en je proefde niet dat ze gerookt had.
Welke sporen bedoel je?
Grtjs
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-mona-zet-haar-eerste-stappen.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eens een bezoekje gebracht aan deze dame, ze stond al eventjes op mijn verlanglijstje maar deze keer was ze vrij.
Aangename dame die eerst vraagt of je speciale wensen hebt, en ik vroeg of ze zoenen en tongzoenen wilde doen en ging akkoord na eerst gebruik te hebben gemaakt van de douche en het zoenen deed ze dan ook met volle overgave , pzc deed ze mss wel wat kort maar geen geklaag want ik werd op mijn wenken bediend.
Intiem eens afwisselen van standje en van afstandelijkheid was geen sprake.
Een van de betere ervaringen in dit huis en graag zoek ik deze dame nog eens op.
Ze heeft ook wel een leuk gezichtje en mooie ogen.
 
Vandaag ook een bezoekje gebracht aan Mona. Een super lieve dame met een zeer hoog GFE gehalte. Er zijn zeker vrouwen met een strakkere body, maar haar snoetje maakt alles goed. Behandel ze met respect en je krijgt heel veel terug. Ze geeft je het gevoel van thuis komen. Bedankt voor de leuke tijd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-mona-zet-haar-eerste-stappen.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag , na toch wel lange tijd nog eens langs kunnen gaan naar mijn toch wel vaste stek.
Heb inmiddels toch wat andere huizen bezocht maar kom steeds tot de conclusie dat ik bij Sofie het liefste ga.
Deze keer Mona geboekt en zeer blij dat ik deze heel sympathieke dame heb leren kennen.
Eens op de kamer haar wat geplaagd en ze gaf daarna toe dat ze me niet kon inschatten wat af normaal gezien wel altijd kan.
Uitgekleed en onder de douche , nog steeds alletwee gereserveerd maar ik wou het spel zo spelen 😎
Daarna op de kamer en toen was ik wat directer , stelde haar wat vragen om te polsen wat ze wel of niet graag had.
Vind dit belangrijk om te weten hoe je de dames dan daarna het beste genot kunt geven want dan krijg je dit ook terug.
Bon , begonnen met heerlijk zoenen en tongzoenen wat we beiden toch goed konden met elkaar.
Daarna wat afgezakt met een tussenstop aan haar borsten om dan naar the place to be te gaan.
Mijn favoriete bezigheid en ze genoot er stilletjes van en pas na een hele tijd kwam ze plots , toch wel heftig , klaar.
Ze nam direct een condoom , want ze had precies wel zin om genomen te worden, schoof het over mijn lul en leidde hem in missio naar binnen.
Eventjes pompen en ik loosde het zakje al vol.
Ze zei meteen dat ik heel goed kon beffen en dat ze er echt van genoten had : " je weet hoe je het goed moet doen want je doet dit echt wel zeer goed "
De volgende minuten waren we aan het praten , echt een zeer aangenaam gesprek en kort daarop lag ze halvelings op mij en begonnen we te tongzoenen, haar ademhaling ging omhoog , plaatste mijn lul op een manier dat ze hem tegen haar op de juiste plaats voelde en kwam boven op me liggen zodat het zoenen wat heviger werd.
Ze daalde af en begon met een blowjob , ik hield het niet lang uit en wou haar neuken.
De minuten erna zat ze bovenop me en ze genoot zichtbaar van de penetratie , kreunend en tongzoenend ging ze steeds heviger te keer tot ik een tweede keer een orgasme kreeg.
We keken elkaar aan en ze begon te lachen : amai zei ze dat deed blijkbaar zeer veel deugd bij jou " waarop ik antwoordde: " jouw verdienste "
Nog wat gechild , douche genomen en bij het aankleden nog wat geplaagd.
Voor het naar beneden gaan elkaar nog eens lekker getongzoend en haar gezegd dat ik er een favoriete bij heb , dat ze me zeker gaat terug zien.
Om de een of andere reden voelde ik iets speciaals toen we elkaar aankeken en ben er zeker van dat zij ook iets voelde , vraag me niet wat maar er was iets magisch.
Toen we aan de trap kwamen en afscheid namen deed ze iets wat nog niemand gedaan had , een kus en ze legde haar hand op mijn borst , glimlachte , ik zei tot nog eens en ze zei hopelijk wel.
Dit was nog zo een moment dat er chemie in de lucht hing.
Deze dame ga ik zeker en vast terug bezoeken want ze is echt voor mij een toppertje 🥵😍
 
Afgelopen maand langs geweest bij Sofie en gekozen voor Mona, afgaand op de goede recensies.
Mona is een aangename dame met nogal wat tattoos. Zoals vermeld, draagt ze sporen van zwangerschap, maar stoorde mij niet echt. Borsten zijn natuurlijk, maar ondergingen een lifting.
Mona TZ intens en PZC is meer dan aangenaam. Heeft een mooi poesje met uitpuilende kleine schaamlippen en een kleine klit. Ze leek niet echt te genieten van het beffen, maar werd wel lekker nat. Bij het neuken (zij bovenop) deed ze goed mee en bleef ze TZ. Hoewel ik niet echt een klik had met haar was het een aangename date.
Recensieformulier lijkt niet te werken, maar een totaal van 3,5*
Duur 25' - 80€
extra's: TZ, PZC, beffen, vingeren.
 
klein vraagje mede wandelaars ,waar kan men parkeren als men naar sofie gaat ,ik een afspraak voor vrijdag .maar ik kom van antwerpen dus is men eerste keer daar en wil wel weten waar ik de auto het beste kwijt kan zeker nu met dat cirkelatie plan daar, mag gerust een parking zijn
 
klein vraagje mede wandelaars ,waar kan men parkeren als men naar sofie gaat ,ik een afspraak voor vrijdag .maar ik kom van antwerpen dus is men eerste keer daar en wil wel weten waar ik de auto het beste kwijt kan zeker nu met dat cirkelatie plan daar, mag gerust een parking zijn
Parkeren kan inderdaad op straat daar in de buurt , altijd wel plaats maar uitkijken naar meters met munten als het thuis niet mag geweten zijn , de meeste parkeermeters zijn met bankkaart …
 
Parkeren kan inderdaad op straat daar in de buurt , altijd wel plaats maar uitkijken naar meters met munten als het thuis niet mag geweten zijn , de meeste parkeermeters zijn met bankkaart …
geen probleem , ik heb de toestemming om maand te gaan wandelen :) sommige mensen hebben nu eenmaal geluk (moet nu eenmaal met niemand rekening houden enkel men rekening natuurlijk )
 
Laatst bewerkt:
ben benieuwd of luna zo goed is als men beweert,had graag een duo gedaan met luna en mila maar mila is er vrijdag niet spijtig dus dat zal voor de volgende maand zijn
 
klein vraagje mede wandelaars ,waar kan men parkeren als men naar sofie gaat ,ik een afspraak voor vrijdag .maar ik kom van antwerpen dus is men eerste keer daar en wil wel weten waar ik de auto het beste kwijt kan zeker nu met dat cirkelatie plan daar, mag gerust een parking zijn

Hoi,

Zelf sta ik nooit in de Zwijnaardsesteenweg, maar in de zijstraatjes dichtbij :
Lucas De Heerestraat, Victoriastraat, Merelstraat, Kraaistraat.

Normaal is altijd wel 1 of meerdere plaatsjes, afhankelijk van het tijdstip.
Handig vind ik het kleine Carrefourke naast de deur. Voor of na nog snel iets halen.

Groetjes,
Eef
 
Hoi,

Zelf sta ik nooit in de Zwijnaardsesteenweg, maar in de zijstraatjes dichtbij :
Lucas De Heerestraat, Victoriastraat, Merelstraat, Kraaistraat.

Normaal is altijd wel 1 of meerdere plaatsjes, afhankelijk van het tijdstip.
Handig vind ik het kleine Carrefourke naast de deur. Voor of na nog snel iets halen.

Groetjes,
Eef
hmmm mischien toch eens een trio uit proberen nu vrijdag iets dat ik nog nooit gedaan heb , Eef ziet er mij een lieve vriendelijke knappe jongedame uit. mischien vrijdag toch eens navraag doen. Eef met luna zou dat een goede mix zijn ? of ik dat zou overleven met men 1m58 das nog een andere zaak :)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan