Recensie Mona (RO), Sixsens, Lemiers 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1778
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1778

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100 per uur
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Haar vriendin Vanessa zat topless aan een tafeltje en riep iets tegen haar. Toen Vanessa aan het zwembad ging zitten kwam Mona vol energie aanlopen. Wat een curves en een leuk gezichtje. Wow! Was mijn eerste reactie. Maar ja ze was druk met haar vriendin. Ik ging maar eerst beneden koffie drinken. Terug aan het zwembad ging ik aan de schaduwzijde zitten met goed zicht op de dames; beide dames waren inmiddels spiernaakt. Ik was behoorlijk onder de indruk van Mona maar twijfelde haar te benaderen. Tot mijn verbazing lachte ze breeduit toen ze me zag gaf me een kushand waarna ze vroeg of ik naast haar kwam zitten. De dames wilden een trio maar ik was vooral onder de indruk van Mona. Die dag heb ik eerst heerlijk met Mona gekamerd en iets later in de VIP room een trio gehad met Mona en Vanessa. Inmiddels ben ik een "pannekoek" en heb ik 4 dates met Mona gehad (veelal aan het zwembad en natuurlijk de kamer ook met een herhaling van het triootje). Vooral de laatste keer was een echte GFE met een geweldige vrijpartij. Hoe beter je haar leert kennen, hoe vertrouwder en beter de sex. Wel is het een aanslag op mijn geheime potje met geld. Ze is zondag met vakantie vertrokken maar heeft een enorme indruk achter gelaten … Dat niemand al eerder iets over haar schreef verbaasd me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100 per uur
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dan eindelijk de aanbeveling van een voormalig lid opgevolgd en een trio met Vanessa en Mona gedaan. Mona geeft inderdaad prima Sixsens service. Het werd een erg gezellige kamer. Mona heeft een goed gevoel voor humor, heeft grapjes snel door en maakt ze zelf ook. Daardoor meteen een luchtige gezellige sfeer in de kamer ! Mona heeft heerlijke billen, maar die van Vanessa blijven wat mooier. Geweldig genoten van beide dames, (recensie betreft Mona). Mona kan in mijn balboekje genoteerd worden met haar mooie gezicht. En volgens mij is ze wat afgevallen sinds haar vorige bezoek. Mooie dame inderdaad herkenbaar aan de vrij grote vlinder tattoo rechts op haar buik. Ze is te vinden in de bar onder de TV.
 
Vandaag dan eindelijk de aanbeveling van een voormalig lid opgevolgd en een trio met Vanessa en Mona gedaan. Mona geeft inderdaad prima Sixsens service. Het werd een erg gezellige kamer. Mona heeft een goed gevoel voor humor, heeft grapjes snel door en maakt ze zelf ook. Daardoor meteen een luchtige gezellige sfeer in de kamer ! Mona heeft heerlijke billen, maar die van Vanessa blijven wat mooier. Geweldig genoten van beide dames, (recensie betreft Mona). Mona kan in mijn balboekje genoteerd worden met haar mooie gezicht. En volgens mij is ze wat afgevallen sinds haar vorige bezoek. Mooie dame inderdaad herkenbaar aan de vrij grote vlinder tattoo rechts op haar buik. Ze is te vinden in de bar onder de TV.
Dat voormalige lid ben ik. Goed om te horen dat je Mona hebt ontdekt. Ze is mijn schatje; binnenkort ga ik haar weer bezoeken
 
Dus iedereen die iets verteld over de ervaringen met dames op deze site is geen gentleman...? :unsure:
De dames hebben ook favoriete klanten en kunnen niet iedereen dezelfde service geven. Daarom hebben ze liever niet dat je details deelt. Het moet ook klikken en vertrouwen zijn. Maar het gezegde is "a gentlemen never kisses and tells"; ik vind dat hier wel toepasselijk…
 
De dames hebben ook favoriete klanten en kunnen niet iedereen dezelfde service geven. Daarom hebben ze liever niet dat je details deelt. Het moet ook klikken en vertrouwen zijn. Maar het gezegde is "a gentlemen never kisses and tells"; ik vind dat hier wel toepasselijk…
Allemaal waar.

En tegelijkertijd tegenstrijdig met een belangrijk doel van deze website.
 
Mona is een mooie brunette slank met prachtige vrouwelijke vormen die heerlijk zacht aanvoelen. Ze heeft een mooi gezichtje is mooi gebruind en altijd goed verzorgd met gemanicuurde nagels. Ze heeft lekkere volle borsten en de mooiste billen van Sixsens. Mona draagt het liefste zwarte lingerie. Ze heeft een heel goed karakter en een sexy accent. Als je verzorgd en respectvol bent zul je een heerlijke tijd met haar beleven. Geen poppetje maar een echte vrouw. Ze is voor mij de reden om naar Sixsens te komen.
 
Laatst bewerkt:
I'm not a big fan of this girl. The first meeting was nice and the second was great (french kiss, more gfe...). Then I didn't go with her during two visits and her behaviour changed. She like regular (exclusive?) client. But it's a nonsense in a place like that. We can't be all like curioushans. An other bad detail, she's a little bit manipulative I don't like that and It's not very subtile...
 
Laatst bewerkt:
Roy23, I am sorry you feel that way. I don't know what the reason is but this not how I know Mona. Some people think she is arrogant but she is not; I know her very well by now and she is always pleasant, correct and thrust worthy.
 
Laatst bewerkt:
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als je van een dame met stijl houdt, betrouwbaar, lief en beeldschoon dan is Mona de beste keuze bij Sixsens. Sinds ik haar twee jaar geleden ontmoette wil ik niets anders. Zelfs een trio met haar en een vriendin van haar keuze hoeft niet per se voor mij. Wel verwacht ze ook correctheid van de mannen, logisch toch, maar dan is ze ook plezierig gezelschap.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110 per uur
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een abolute topdame. Stijlvol en plezierig
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan