Recensie Monica, Amsterdam ZO 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
27/12/21
20
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9640294-monica
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Monica is een nette, rustige en lieve Roemeense dame. Een afspraak maken ging niet zo makkelijk, maar is uiteindelijk toch gelukt. Ze ontvangt in een nette kamer.

Je voelt gelijk de ervaring die ze heeft in het vak. Ze neem vanaf het begin de regie over het spel in handen. Na een pijpje en een befje gaf ze me twee standjes. Alles heel fijn en ontspannen, een dertien-in-een-dozijn wipje. Soms ook wel weer lekker ....

De aanpak is de aanpak van een raammeisje. Als je haar haar gang laat gaan, ben je na 15 minuten afgewerkt. Maar goed, 80 euro is prima daarvoor.

Dank je Monica! Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik had gisteren een hele leuke ervaring met Monica. Was een beetje op mijn hoede door de recensies, maar binnen 10 seconden na binnenkomst was het al helemaal leuk en lachen, ontspannen grappen over en weer, en die sfeer die bleef zo.

Is wel een dame die graag de leiding neemt, maar op een prima manier, zeker niet dwingend. Het werd een heerlijk uurtje samen.

De foto's zijn echt en recent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.389
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan