Recensie Monica (Bul), Den Haag, Doubletstraat 26k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The fishermen

Vaste klant
114
12/03/22
290
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal gesproken is de doublet niks meer voor mij maar toch even gekeken. Had deze dame al eerder zien staan op 10 maar daar is de service vaak slecht dus haar vermeden. Trof haar deze avond op een ander adres en na uitgebreid praatje toch de gok genomen naar binnen.

Eenmaal binnen blijkt ze super lief en lekker gekletst daarna uitgekleed waarbij ze je geil pijpt terwijl ze naakt op je ligt vanaf de zijkant... met haar puur natuur cup D blijft dat heerlijk. Daarna kwam ze tussen me benen liggen en ging uitgebreid verder zonder tijdsdruk. Daarna over naar doggy waarbij ze je echt ruimte geeft tempo te maken en dit erg motiveert en geil vind. Daarna over naar missio waarbij je haar goed kan doorneuken en dit goed kan hebben. Vervolgens afgemaakt met haar handen en olie met uitzicht op deze cup D puur natuur :) daarna een hele uitgebreide aftertalk zonder enige vorm van tijdsdruk.

Dame had ik eerst een slecht gevoel bij maar het bleek alles behalve slecht t zijn... denk als ik vaker ga er veel mogelijk is bij haar... een echte aanrader !

Groet,

The Fishermen
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan