Recensie Monica, C'est la Vie, Weert 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wiseguy

Wandelaar
Forumpionier
46
30/06/21
653
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/weert/540006-monica
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Monica bezocht.
Aardige rijpe dame, die er voor haar leeftijd nog goed uitziet.
Seks was goed. Daarnaast ook goed gesprek mogelijk.
De club en de kamer was een beetje 'stoffig'.
 
Hoe was verder je indruk van de club?
Genoeg andere dames aanwezig?

Ik was er vandaag. Er waren 3 dames aanwezig, dat stond overigens ook keurig op de site vermeld. Kon kiezen uit Emma (volgens mij een Nederlandse, schat haar in op een jaar of 20-25), Annet (een wat oudere Russische) en Monica (een Tsjechische van 45-50).

Gekozen voor Monica. Aardige dame. Prijs was € 100 voor drie kwartier. Daarnaast wat extra toegestopt voor pzc waarbij ik in haar mondje heb gespoten. Borsten zijn wat kleiner dan ze op de foto lijken, vermoedelijk omdat die foto van bovenaf is genomen en ze een push-up draagt.

Dame vertelde dat het erg rustig is. Veel dames zijn naar huis of naar elders, omdat het tot 17:00 uur niet echt de moeite is. Politie en gemeente controleren streng, o.a. om te zien of het wel klokslag 17:00 uur dicht is. In Nederland is corona namelijk vooral vanaf 17:00 uur een probleem. Ze vertelde dat het pré-corona een stuk drukker was. Zowel qua mannelijke gasten als qua vrouwelijke hostessen.

Algemene indruk: correcte club. Informatie op de website stemt overeen met wat je in het echt te zien krijgt. Prijzen kloppen, aanwezige dames kloppen, vriendelijke mensen. Service is ook prima.

Kortom: mij zien ze hier nog wel terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan