Recensie Monica, Gent, Schepenenvijverstraat, Navy 2R (Nacht) 1,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheCoolerKing

Wandelaar
87
11/11/21
111
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het was alweer maanden geleden dat ik nog op wandel was. Met een dalende besmettingscurve en een stijgende bezetting leek het opportuun om nog eens het Gentse te bezoeken.

Eerst een rondje gelopen en begonnen in de Schepenenvijver. De dames vielen mee en direct sprong er een knappe in het oog in bar Navy. De overige straten nog gedaan, maar zij bleef wel in het achterhoofd spelen. Ik had Navy nog nooit bezocht, dus deze wandelaar was wel benieuwd naar de "binnenhuisarchitectuur" van het pand.

Stante pede terug naar bar Navy en binnengegaan. Het is een brunette met een C-cup (?), niet erg groot van gestalte, vrij fijn lichaam en een mooie fijne kont. Het is een Roemeense van 26, genaamd Monica. Wat een plezier om achter haar te lopen toen ze de trap op ging, want die string van haar bracht me alleen maar meer in de stemming.

Eens boven: betaald, verfriste ze haar onderste regionen en de pret kon beginnen. Ze lag al naakt op bed toen ik uitgekleed was. Ze zei dat ik haar eerste klant was en pijpte vrij goed. Voor de liefhebbers: je kan er ook terecht voor pijpen zonder condoom (50 extra), want dat stelde ze voor toen ik betaalde. Ik was niet gekomen voor een pijpbeurt alleen, en het werd al snel te intens, dus maar gevraagd om haar intiem te nemen. Begonnen in cowgirl, maar helaas… Echt vrij stoten kon niet, want haar handje weerhield me ervan. Al snel gevraagd om te wisselen en dan even doggy, maar dat was ze na een kleine minuut al beu… Uiteindelijk missionaris gedaan waar ze ook snel ervan af wou. De dame spreekt (bij voorkeur) Frans, en herhaaldelijk zat ze me aan te manen om te komen tijdens het pompen ("vas-y, finis"). Uiteindelijk had ik er genoeg van en heb ik maar het tempo verhoogd om snel te eindigen. Eens ik aan het klaarkomen was werd ik al weggeduwd en ging ze zich spoelen. Echt even ontspannen met een leuke dame zat er dus niet in. Plots kon ze wel weer vriendelijker doen wanneer ik mij aan het aankleden was.

Over het algemeen een heel aantrekkelijke dame, maar de service was niet echt goed. Amper 10 minuten binnen geweest, dus ik ga niet meer terug. Al denk ik wel dat ze goed kan pijpen zonder, alleen zal ik louter daarvoor niet meer passeren.
 
Het was alweer maanden geleden dat ik nog op wandel was. Met een dalende besmettingscurve en een stijgende bezetting leek het opportuun om nog eens het Gentse te bezoeken.

Eerst een rondje gelopen en begonnen in de Schepenenvijver. De dames vielen mee en direct sprong er een knappe in het oog in bar Navy. De overige straten nog gedaan, maar zij bleef wel in het achterhoofd spelen. Ik had Navy nog nooit bezocht, dus deze wandelaar was wel benieuwd naar de "binnenhuisarchitectuur" van het pand.

Stante pede terug naar bar Navy en binnengegaan. Het is een brunette met een C-cup (?), niet erg groot van gestalte, vrij fijn lichaam en een mooie fijne kont. Het is een Roemeense van 26, genaamd Monica. Wat een plezier om achter haar te lopen toen ze de trap op ging, want die string van haar bracht me alleen maar meer in de stemming.

Eens boven: betaald, verfriste ze haar onderste regionen en de pret kon beginnen. Ze lag al naakt op bed toen ik uitgekleed was. Ze zei dat ik haar eerste klant was en pijpte vrij goed. Voor de liefhebbers: je kan er ook terecht voor pijpen zonder condoom (50 extra), want dat stelde ze voor toen ik betaalde. Ik was niet gekomen voor een pijpbeurt alleen, en het werd al snel te intens, dus maar gevraagd om haar intiem te nemen. Begonnen in cowgirl, maar helaas… Echt vrij stoten kon niet, want haar handje weerhield me ervan. Al snel gevraagd om te wisselen en dan even doggy, maar dat was ze na een kleine minuut al beu… Uiteindelijk missionaris gedaan waar ze ook snel ervan af wou. De dame spreekt (bij voorkeur) Frans, en herhaaldelijk zat ze me aan te manen om te komen tijdens het pompen ("vas-y, finis"). Uiteindelijk had ik er genoeg van en heb ik maar het tempo verhoogd om snel te eindigen. Eens ik aan het klaarkomen was werd ik al weggeduwd en ging ze zich spoelen. Echt even ontspannen met een leuke dame zat er dus niet in. Plots kon ze wel weer vriendelijker doen wanneer ik mij aan het aankleden was.

Over het algemeen een heel aantrekkelijke dame, maar de service was niet echt goed. Amper 10 minuten binnen geweest, dus ik ga niet meer terug. Al denk ik wel dat ze goed kan pijpen zonder, alleen zal ik louter daarvoor niet meer passeren.
Navy telt dus 6 ramen. Is dat dame uiterst rechts als je ervoor staat (die altijd met haar kont naar het venster gedraaid staat) of bedoel je de dame die op het derde venster van links staat als je er voor staat. Die dame is herkenbaar doordat ze tattoo's op haar bovenbenen/buik heeft (en die dus juist links naast Anna werkt). Ze doet altijd pogingen om je binnen te lokken (looks). Merci.
 
Ik werk nog met dit verouderde kaartje. Het nummer verwijst dus naar deze indeling. Aangezien het al even geleden is kan ik mij enige tattoo's niet voor de geest halen, maar ik kan me absoluut geen buiktattoo voor de geest halen. Het is dus uiterst rechts als je voor die bar staat, m.a.w. het meest rechtse raam van die bar. Het was inderdaad haar kont die me over de streep heeft getrokken! ;)
 

Bijlagen

  • F815EEA5-60BC-4E81-8427-427EE8C91E94.jpeg
    F815EEA5-60BC-4E81-8427-427EE8C91E94.jpeg
    187,7 KB · Weergaven: 16
Ik werk nog met dit verouderde kaartje. Het nummer verwijst dus naar deze indeling. Aangezien het al even geleden is kan ik mij enige tattoo's niet voor de geest halen, maar ik kan me absoluut geen buiktattoo voor de geest halen. Het is dus uiterst rechts als je voor die bar staat, m.a.w. het meest rechtse raam van die bar. Het was inderdaad haar kont die me over de streep heeft getrokken! ;)
Ja TheCoolerKing. Ik werk ook met dat kaartje hoor. Ik zie deze dame idd. zo voor mij. Geen dikke kont maar veeleer een gespierde kont... Dat m eisje met die tattoos werkt op het derde raam van links (dus links van Anna die op het vierde raam met de fluo groene verlichting werkt). Bedankt voor de info. Grt.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Probeert je binnen te lokken met een aanstekelijke blik (knipperen met de ogen). Eens binnen voel je aan alles dat ze dit werk heel erg met tegenzin doet. Er kon geen glimlach, en bijna geen woord vanaf. Het enigste dat ze zei was "pijn" (met een lip tot tegen de grond). Wil je zo snel mogelijk buiten dat voel je aan alles... Zat reeds terug achter haar venster toen ik mij nog moest terug aankleden. Respectloos. De voor mij - op één na - meest negatieve ervaring die ik ooit had. Deze dame zit links van Anna (die achter die groene lichtjes zit). Ik begrijp ten volle dat het een extreem lastig beroep is maar uiteindelijk betalen wij en als je alleen maar "pijn" zegt en het spel totaal niet meespeelt dan vind ik eigenlijk dat je niet geschikt bent voor die (zware) job en de mannen oplicht. Maar juist: ik moet maar zo dom niet zijn om erin te lopen, al voelde ik aan veel (ze heeft allicht niet toevallig heel weinig werk) dat het allicht niks zou worden maar ja ge kent dat hé: ze oogt tamelijk mooi en tegenwoordig is het - wat mij betreft - echt niet veel soeps meer daar in Gent. Hopelijk komt Alexandra vlug terug. Zij is wel eerlijk en doet wat ze beloofd met de nodige inleving (ze is correct wat - met respect - allesbehalve kan gezegd worden van Monica).
 
Die Monica, is dat deze met haar tatoo fuck you dorisday? Juist boven haarbil als ik het goed op heb?
Die Monica heeft inderdaad een tattoo horizontaal (letters: één zin, ik weet wel niet wat er precies op staat) ongeveer thv haar navel. Ze heeft duidelijk lippen die bewerkt zijn met botox. (borsten zijn wel echt). Ge kunt niet missen: ze zit links van Anna (zwarte lange haren die wel heel veel werk heeft. Anna zit achter de groene lichtjes). Monica doet altijd de nachtshift. Ik denk dat je ooit zei dat je haar fysiek mooier vond dan Anna (smaken verschillen das uiteraard geen punt van discussie Krokettje).
Ik ga daar nooit meer bij. Smijt nog liever mijn geld in het toilet 😡.
 
Deze dame had ongeveer een half jaar geleden een advertentie onder de naam Sara.
Toen ik vorige maand eens haar naam vroeg aan het raam en Monica zei ze wist ik genoeg en zei ik maybe later.
Ze heeft idd een opschrift met de tekst FUCK YOU bovenaan haar linker bil in gekleurde letters.
 
Ja dat dacht ik al. Vindt ze fysiek niet mis. Heb al veel lelijker gezien dan zij. Maar om nu te zeggen dat ze mijn eerste is die ik zou kiezen... Ook wel nog niet bezocht. Iets weerhoud of weerhield me ervan binnen te gaan. En als ik ze ook mocht willen neuken dan zou het alleen maar ter ere zijn van haar tatoo met fuck you erop. Zou ze fuck you in doggy nemen 🤣🤣
 
Fysiek is ze zeker niet mis, ze adverteerde topless en haar sterke troef zijn haar mooie borsten waarmee ze klanten wilde lokken.
De advertentie is allang weg maar sommigen onder ons kijken iedere dag dit forum en RL.
Als je dan nog eens van naam verandert kom je al zeker niet betrouwbaar over.
Anders was ik wel binnen gegaan.
 
Fysiek is ze zeker niet mis, ze adverteerde topless en haar sterke troef zijn haar mooie borsten waarmee ze klanten wilde lokken.
De advertentie is allang weg maar sommigen onder ons kijken iedere dag dit forum en RL.
Als je dan nog eens van naam verandert kom je al zeker niet betrouwbaar over.
Anders was ik wel binnen gegaan.
Hey L.

Eens je binnen bent kan ze het echt onmogelijk wegsteken dat ze daar - ondanks de centen - heel erg tegen haar gedacht staat of zit. Haar aangezicht sprak boekdelen... En ze is geslepen en gewiekst in het vak. Zo bv: pijpen vanuit een positie zodat je helemaal niet aan haar lichaam kan, enz enz....Ik wil het hoffelijk houden maar wat die dame te bieden had: ik vind dit schandalig (maar ik was ook niet verplicht om er binnen te gaan...). Idd. haar borsten zijn niet mis maar die van Antonia (gestopt), Anna (Navy) en Alexandra (Vogue3) zijn - wat mij betreft - als de BH uit is een flink stuk mooier. Het is zeer zelden een goed teken als een relatief mooie dame heel weinig werk heeft natuurlijk... En toch ga ik binnen, ondanks het negatieve voorgevoel ('t ja ik ben n'en vent hé). Ik had ze al maanden zien staan, ze oogde mooi maar ze had o zo weinig klanten... En toen waren er in de nightshift nog Antonia, Alexandra, Lora (Chrystal),... Nu was geen van voor noemden aanwezig en met mooie Anna (Navy M rechts van Monica) heb ik het - zoals je allicht weet - wel gehad (...). Moesten ze allemaal de service bieden van Antonia (gestopt), de Albanese Vanessa (al langer gestopt) of Alexandra (verlof) 't ja dan zou dat hier wel de hemel op aarde zijn. En supermooi ogende dames waar weinig of geen recensies over bestaan daar heb ik ook weinig vertrouwen in.... Ik ga altijd in de nachtshift. Ik denk dat ik toch eens naar een privéhuis zal gaan. Spijtig dat 'L amazonia (Loppem) blijkbaar een moeilijke periode kent. Dit huis heeft over het algemeen een goede reputatie en daar werken soms vrouwen die - zo te horen - echt wel de stiel kennen (AnnaG, Nuria,...). Enfin ik lees of zie wel wat op me afkomt....

Grt. D.
 
Dat zeg ik niet, er is ook een reden dat ik haar niet bezocht ondanks de fysieke aantrekking en ik ken haar ook niet.
Maar haar foto's online doen de aantrekking wel toenemen ondanks het gezicht verborgen was.
Maar als je haar aanspreekt komt ze licht arrogant over en dan zegt mijn buikgevoel meestal nee ondanks de goesting.
 
Hey L.

Eens je binnen bent kan ze het echt onmogelijk wegsteken dat ze daar - ondanks de centen - heel erg tegen haar gedacht staat of zit. Haar aangezicht sprak boekdelen... En ze is geslepen en gewiekst in het vak. Zo bv: pijpen vanuit een positie zodat je helemaal niet aan haar lichaam kan, enz enz....Ik wil het hoffelijk houden maar wat die dame te bieden had: ik vind dit schandalig (maar ik was ook niet verplicht om er binnen te gaan...). Idd. haar borsten zijn niet mis maar die van Antonia (gestopt), Anna (Navy) en Alexandra (Vogue3) zijn - wat mij betreft - als de BH uit is een flink stuk mooier. Het is zeer zelden een goed teken als een relatief mooie dame heel weinig werk heeft natuurlijk... En toch ga ik binnen, ondanks het negatieve voorgevoel ('t ja ik ben n'en vent hé). Ik had ze al maanden zien staan, ze oogde mooi maar ze had o zo weinig klanten... En toen waren er in de nightshift nog Antonia, Alexandra, Lora (Chrystal),... Nu was geen van voor noemden aanwezig en met mooie Anna (Navy M rechts van Monica) heb ik het - zoals je allicht weet - wel gehad (...). Moesten ze allemaal de service bieden van Antonia (gestopt), de Albanese Vanessa (al langer gestopt) of Alexandra (verlof) 't ja dan zou dat hier wel de hemel op aarde zijn. En supermooi ogende dames waar weinig of geen recensies over bestaan daar heb ik ook weinig vertrouwen in.... Ik ga altijd in de nachtshift. Ik denk dat ik toch eens naar een privéhuis zal gaan. Spijtig dat 'L amazonia (Loppem) blijkbaar een moeilijke periode kent. Dit huis heeft over het algemeen een goede reputatie en daar werken soms vrouwen die - zo te horen - echt wel de stiel kennen (AnnaG, Nuria,...). Enfin ik lees of zie wel wat op me afkomt....

Grt. D.
Mooie vrouwen en weinig klanten, recensies is een beetje zoals Maya vreemd genoeg..
 
Mooie vrouwen en weinig klanten, recensies is een beetje zoals Maya vreemd genoeg..
Juist ! Naar ik vernomen heb is Maya dan weer wel goed (er moet wel bij gezegd worden dat sommige mensen zeer lang binnen blijven en dus behoorlijk veel betalen). Ik weet niet hoe Maya is als je 50 euro betaald voor 15à20 min. Maar dan nog. Ik ben ervan overtuigd dat als je Monica ook dergelijk bedrag zou geven dat het nog op niks zou trekken. (al kan ik mij vergissen, geld doet soms wonderen). Het kan uiteraard ook dat een prostituee zich bij de ene klant al 'beter voelt' dan bij de andere en dit dan ook uitstraalt in haar doen en laten al zou ze dit vanuit professioneel oogpunt toch moeten kunnen uitschakelen).
 
Juist ! Naar ik vernomen heb is Maya dan weer wel goed (er moet wel bij gezegd worden dat sommige mensen zeer lang binnen blijven en dus behoorlijk veel betalen). Ik weet niet hoe Maya is als je 50 euro betaald voor 15à20 min. Maar dan nog. Ik ben ervan overtuigd dat als je Monica ook dergelijk bedrag zou geven dat het nog op niks zou trekken. (al kan ik mij vergissen, geld doet soms wonderen). Het kan uiteraard ook dat een prostituee zich bij de ene klant al 'beter voelt' dan bij de andere en dit dan ook uitstraalt in haar doen en laten al zou ze dit vanuit professioneel oogpunt toch moeten kunnen uitschakelen).

Dat zeg ik niet, er is ook een reden dat ik haar niet bezocht ondanks de fysieke aantrekking en ik ken haar ook niet.
Maar haar foto's online doen de aantrekking wel toenemen ondanks het gezicht verborgen was.
Maar als je haar aanspreekt komt ze licht arrogant over en dan zegt mijn buikgevoel meestal nee ondanks de goesting.
Ze is inderdaad arrogant en dominant (in de negatieve zin) L.
 
goedenavond vrienden, ook in deze bar, op het dagprogramma, is er een mooie brunette over haar hele hand getatoeëerd, is er iemand bij haar geweest? welke service en welke prijs is het?
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik moest in Gent zijn , lang geleden dat ik er nog eens heb gewandeld, het aanbod dagdienst vond ik echt bedroevend, waar is de tijd dat in Belgradostraat de mooie blonde "Evy" stond te pronken (of de blonde rondborstige "Linda" in het glazen straatje) of de Franse (Parijse) "Estelle"; dames die prachtig uitzagen & goede service gaven. Nu zijn het vooral Oost-Europese meiden die er de plak zwaaien blijkt. Als je deze vergelijkt met SKW zitten de 9 & 10'en toch duidelijk in Antwerpen.
Ik zag zelf een dame met met maar één tand achter een raam druk gesticulerend om me binnen te krijgen
In Bar Navy dan toch een dame gezien die me kon bekoren, ze noemde zichzelf Monica
Pijpen was voldoende , wel de condoom rond mijn slappe snikkel rap gedaan (hatelijk) (Pzc was mogelijk , maar heb er toch van afgezien.)
Nmc was doggy , maar toen ik bijna tot een hoogtepunt kwam trok ze zich weg, dus aangenaam klaarkomen was er niet bij.
Ze controleerde dan bijna hysterisch het condoom of hij niet gescheurd was.
Mij zien ze toch niet meer terug in Gent hoor.

Het was dus dagdienst maar ik denk wel dat het deze dame is , de tattoo inderdaad heb ik kunnen opmerken
 
Dag of nacht, ze is altijd gepassioneerd over haar werk....

Absoluut een meisje om te mijden, ze doet de buurt geen goed.

De buurt wordt er niet beter op, we vragen ons zelfs af wat sommige mensen daar nog steeds doen, want ze hebben nooit een baan en als ze er een hebben, kan het ze niet schelen, maar er is altijd de hoop van tijd tot tijd een goudklompje te hebben. vinden. Nou, zij zal het niet zijn lol
 
Ik heb mijn goudklompje alvast gevonden. Vanessa! De mooiste van den hoop en heel lief, pracht van een meisje. Zal 90 procent als ik in de dag wandel voor vanessa kiezen. Uitzonderlijk als er ééns een nieuwtje zit die me aanstaat zal ik eens langsgaan. In de nacht bezoek ik lora als ze aanwezig is. Ze zijn allebei skinny, maar de één is blond en de ander zwartharig. Maar ze geven degelijke service en ze zijn allebei uitzonderlijk knap
 
De mooiste kiezen is dikwijls een risico, zeker als je niet weet wat je te wachten staat.
Toen Lora nieuw was , was het ook een risico maar ik zag ze de eerste keer op een zaterdagavond en lang stond ze niet vrij, als je te traag de straat overstak was al een ander je voor.
Deze was dus wel een aangename ervaring maar voor hetzelfde geld viel het ook zwaar tegen.

Soms moet je eens een risico nemen of uw buikgevoel volgen, staat de dame haar gezicht op onweer, dan zal je waarschijnlijk niet erg welkom zijn, ze zal je binnenlaten, betalen en een service geven van dat het maar rap gedaan is.

Soms moet je de anderen eens een kans geven, niet de mooiste maar ook niet de lelijkste en ge komt dan bij dames die dan wel hun best doen om binnen de perken op uw wenken te bedienen, ik denk dan aan Alina, Ana, Nely en mss nog een paar andere en dan krijg je voor uw briefje van 50 een service waar je met de glimlach buitengaat in plaats van te jammeren over dames met schitterende looks waar je met moeite moogt aankomen!
 
Ik ga er altijd heen in de hoop Larissa te vinden die voor een paar maanden is vertrokken, maar ik begin het vertrouwen te verliezen lol..... In de tussentijd ben ik op zoek ^^
 
De mooiste kiezen is dikwijls een risico, zeker als je niet weet wat je te wachten staat.
Toen Lora nieuw was , was het ook een risico maar ik zag ze de eerste keer op een zaterdagavond en lang stond ze niet vrij, als je te traag de straat overstak was al een ander je voor.
Deze was dus wel een aangename ervaring maar voor hetzelfde geld viel het ook zwaar tegen.

Soms moet je eens een risico nemen of uw buikgevoel volgen, staat de dame haar gezicht op onweer, dan zal je waarschijnlijk niet erg welkom zijn, ze zal je binnenlaten, betalen en een service geven van dat het maar rap gedaan is.

Soms moet je de anderen eens een kans geven, niet de mooiste maar ook niet de lelijkste en ge komt dan bij dames die dan wel hun best doen om binnen de perken op uw wenken te bedienen, ik denk dan aan Alina, Ana, Nely en mss nog een paar andere en dan krijg je voor uw briefje van 50 een service waar je met de glimlach buitengaat in plaats van te jammeren over dames met schitterende looks waar je met moeite moogt aankomen!
Ik volg je redenering Lievadibas. Zo kwam ik gisterennacht uit bij Evelyn (L'Amour 10A glazen straatje) en dat was een aangename verrassing (en precies zoals je hierboven beschrijft cfr mijn recensie).

Grt. Dorisday.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan