Recensie Monica, Leeuwarden, Hofje 2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zuiderzee

Newbie
24
28/09/22
8
1
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
zondag in het hofje geweest (door de draaideur meteen links )bij Monica een kleine Dominicaanse van een jaar of 25 schat ik haar gordijnen waren dicht maar het deur stond een kier open even voor de deur gewacht totdat ze mij binnen riep afgesproken normale sex en pijpen zonder en zoenen voor 100 euro
Bijeenkomst vroeg ze meteen om geld wat ik jammer vind ik zal me eerst even voor willen stellen en op de rand van het bed willen gaan zitten maar goed eerst betaald
ik kon mij uitkleden en Monica deed dat ook Wat een prachtig lichaam heeft deze latina mooie borsten Cup c en echt
een supermooie ronde kont en slanke heupen een enorme tatoeage op haar buik en achter op haar onderrug
ik kon mij eerst wassen bij de was bak en daarna kon de pet beginnen Ik kreeg een klein kusje van haar meer zat er niet in ze wees dat ik op bed moest gaan liggen en kwam tussen mijn benen zitten om mij ZC te pijpen na nog geen twee minuten vroeg ze doggy ?
dat vond ik wel erg snel ze had blijkbaar haast nadat ze met twee keer gevraagd hebt toch maar doggy gedaan en vrij snel klaargekomen in haar strakke poes Jammer dat deze Dominicaanse zoveel haast heeft en uiteindelijk niet wilde zoenen maar goed het is wel een hele knappe meid met een prachtig lichaam ze spreekt geen Nederlands maar een beetje Engels herhalingsgevaar voor mij is wijnig

Terug
Bovenaan Onderaan