Recensie Monica, Vlissingen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De Groot

Wandelaar
32
24/07/22
9
4
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vlissingen/8436406-monica
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De bovenstaande dame van de week bezocht. Ontvangt privé in het centrum van Vlissingen. Zoals met de meeste van deze dames spreken ze geen woord Engels of Nederlands. Op zich is dat niet erg.
Ze kwam zeer ongeïnteresseerd over. Ook toen ik haar het geld gaf. Ze had meer oog voor haar telefoon.
Ik mocht haar niet aanraken als ik dat probeerde snauwde ze mij af. Gelijk ging het condoom er op tenminste dat probeerde ze. Na 5 min had ik het gezien en heb de date afgebroken. Zo asociaal deed ze tegen mij.
Ze sprong gelijk van bed en stond in de gang te dansen blij dat ze er van af was en het zo makkelijk had verdiend. Ik zou zeggen mijd deze dame.
Er was er nog een wat oudere dame aanwezig.
Ik weet niet wat hier de bedoeling van is om zo vijandig over te komen. Is het de boel hier afromen en dan weer vertrekken om het in een andere plaats weer te doen.
Dit is voor mij niet de eerste keer dat zo iets gebeurd. Ik ben er klaar mee met deze dames. Ik heb een ster gegeven voor pijpen tenminste dat moest er voor door gaan. De rest ben ik niet aan toegekomen.
De lol was er voor mij af.
Foto's komen niet overeen met de dame op dit adres.
 
Laatst bewerkt:
Bij haar uitgekomen via de advertentie van Tatiana. Die klopt niet want ze is Monica ( Roemeens 22) . Foto's op Monica's profiel kloppen, in het echt uiteraard minder fotoshop. Ze heeft wel gele tanden van het roken. Bij binnenkomst in redelijk ok appartement in het centrum meteen over tot actie. Achter de ramen had haar beter gepast. Lekker klein lichaam dat wel, maar meer dan de kont vastpakken tijdens doggy (wat ze met hard stoten zeker waardeert zoals in de advertentie staat). Pijpen doet ze lekker diep. Verder koude kikker. Engels verstaat ze niet echt en erg vriendelijk is ze niet. Vluggertje in een geile bui volstaat. Niet echt mijn ding helaas.
 
Vorige week geweest. Wat was dit ongelofelijk slecht. Geen contact/communicatie. Gauw CD erom en pijpen. Daarna op haar knietjes op bed, ik moest er maar achter staan en mijn ding doen....

Ontvangst was in het centrum. Er zaten twee dames in het appartement, gelukkig had ik niet de andere, die was nog lelijker en stukken vadsiger. Hygiëne was niet echt geweldig, eigenlijk gewoon slecht.

Jammer hoor, op zich een lekker figuurtje, met een beetje meer inzet en misschien douchen vooraf (zij dan, ik had dat thuis gedaan) had ik me best kunnen vermaken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan