Recensie Monik, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NatAchterDeOren

Wandelaar
50
18/09/21
47
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4882298-monik
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag bij Monik langsgeweest. Via Whatsapp gemakkelijk kunnen afspreken en zelfs even videogebeld. Dame is via Whatsapp en videobellen uiterst vriendelijk. Afgesproken om pijpen, intiem en anaal voor 150 euro.

Bij binnenkomst zag ik dat zij beduidend kleiner is dan de 170 cm weergegeven in de advertentie. Dame is petite en te slank voor mijn smaak, maar dan kan gebeuren. Wel heeft zij hele mooie neppe borsten met mooie tepels. Na de betaling ben ik op bed gaan liggen terwijl de dame naar een andere kamer ging om het geld weg te leggen. Mij werd direct uitgelegd dat ik niet aan haar borsten mag zitten, omdat zij beweerde recent een operatie te hebben gehad. Lekker dan... Enkele ogenblikken later werd mij een condoom omgedaan en begon zij mij erg ruw te pijpen. Toen het pijn begon te doen heb ik dat haar voorzichtig geprobeerd uit te leggen. Ze deed alsof ze het snapte, maar enig verbetering was er niet. Wat ook zeer storend was, is dat elke twee minuten de telefoon afging (lees: geluid) vanwege ontvangen berichten. Zij stopte dan met pijpen en ging dan de berichten lezen. Door het pijpen, dat erg ruw en zonder enige afwisseling was, en doordat zij constant op haar telefoon zat kon ik niet een goeie erectie krijgen.

Omdat ik er niet vanuit ging dat haar orale kunsten een verbetering zouden ondergaan, heb ik haar gevraagd om intiem te proberen. Dat was in het begin prima, de erectie kwam direct en ze was lekker strak. Wel hield ze mijn lul de hele tijd vast met haar vingers/hand. De berichten bleven echter binnenkomen en zij bleef die ook lezen. Dus telefoon gaat af, zij zegt "wait baby", rolt over het bed om haar telefoon te pakken, leest het bericht, gooit telefoon weg en rolt weer terug. Na een paar keer was mijn lul slap en zei ze dat ik moest klaarkomen omdat mijn tijd bijna voorbij was. Ik heb haar uitgelegd dat wij nog 20 minuten de tijd hebben en dat we nog anaal zouden doen. Zij was het er niet mee eens omdat een andere klant over 20 minuten zou komen. Vervolgens sprak ze geen Engels meer en gaf ze gebrekkig aan dat haar moeder over 20 minuten langs zou komen (??). We hebben toen een discussie gehad waarop ik mijn telefoon heb gepakt om haar de gemaakte afspraken te laten zien op Whatsapp. Maar opeens was haar Engels zo slecht geworden dat ze er niets van begreep. Ik heb aangegeven mijn geld terug te willen of anders te beginnen met anaal. Zij gaf met een gebaar aan dat het geld weggevlogen was en dat ze het niet ging teruggeven. Daarop heb ik mijn spullen gepakt en ben weggegaan. In het trappenhuis probeerde een lelijke kerel mij nog intimiderend aan te kijken. Haha, wat een dag!

Volgens mij begrijpen wij allemaal waar ik mee te maken heb gehad en dat niemand haar moet bezoeken. Jammer genoeg zitten dit soort dames er nog altijd tussen. Doe je weinig aan.
 
Monik is inderdaad een afzetter. Ze doet geen moeite en wil je zo snel mogelijk weg hebben. Ik heb betaald voor een uur en ik was na 20 minuten weggegaan. Ik mocht haar niet doggy neuken en ik mocht niet te hard stoten. Daarnaast gaf ze veel aandacht aan haar telefoon tijdens de date. Echt de slechtse ervaring tot nu toe voor mij.
 
Toch weer die Roemeense meiden hoor!
Ik lees alleen maar ellende met deze dames, alhoewel sommige er wel heerlijk uitzien.
Nu de service nog verbeteren, ben zelf effe te huiverig om een Roemeense te gaan bezoeken.
 
Toch weer die Roemeense meiden hoor!
Ik lees alleen maar ellende met deze dames, alhoewel sommige er wel heerlijk uitzien.
Nu de service nog verbeteren, ben zelf effe te huiverig om een Roemeense te gaan bezoeken.
Roemeense dames zien er goed uit maar de service is meestal bagger of ondermaats. Inmiddels heb ik genoeg ervaring om te weten dat je ze het beste kunt vermijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan