Recensie Monika, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 rechts 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.252
01/07/21
2.135
33
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ben een paar keer bij deze dame geweest, volgens mij heet ze Monika, maar kan me vergissen. We stellen ons nooit meer voor en nu is het een beetje raar geworden om nog een keer haar naam te vragen..

Ze komt uit Roemenie en is zeer slank, en klein van stuk, maar alles in de juiste proporties en een heerlijk mooi jonge dametje met een mooi gezicht, lacht altijd vriendelijk.

Ze is relaxt en heel aardig in de omgang, volgens mij heeft ze het wel naar haar zin. Zit meestal op nr 141 beneden rechts, maar wisselt soms ook van kamer, echter altijd in hetzelfde pand.
Herkenbaar aan klein hartje op haar bil. In de korte tijd dat ze hier staat (vanaf een paar maanden voor de lockdown) heeft ze al een flinke vaste klantenkring opgebouwd, meestal duurt het niet lang voordat de volgende klant voor haar deur staat, dus grijp je kans zodra je haar ziet. Ze is er alleen overdag, bijna iedere dag.
 
Ik heb haar ook gezien. Bikini aan en ze heeft een klein hartje op haar bil. Ze stelde zich voor als Monica (de zoveelste op de RDK). Ze heeft een heel mooi gezichtje, en een paar tanden die wat karakteristiek scheeft staan. Bij mij was 't pijpen en neuken, en beffen (69), en later rechtop boven je mond hangen met haar poesje (100 euro betaald). Ze heeft wel hele kleine tietjes, maar dat ziet er wel schattig uit. Meerdere posities, en ze doet wat je vraagt. Daarna nog lekker nagebabbeld over van alles.
 
Voor de tweede keer bij deze dame binnengewipt. Meteen nog maar eens navraag gedaan over haar naam. Het is Monique/Monika. Lekker petit figuur. Lengte ongeveer 1.52. Pijpen en neuken is okay houdt wel steeds het rubbertje in de gaten/vast. Inderdaad plaatje van een kus op haar billen. Ze houdt wel van een praatje maar niet storend.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist bij deze dame geweest. Ik vind haar erg aantrekkelijk, sexy en ook sympathiek. Ze neemt de tijd en en ik sex met haar vind ik heerlijk. Nu de andere Monica naar alle waarschijnlijkheid is gestopt is zij mijn nieuwe favoriet.
 
Heb haar ook al een tijd niet meer gezien, ik denk wel dat ze weer terugkomt. Overigens is het de laatste weken heel erg stil op de RDK overdag
 
Wat een poppetje!
Ik zag haar staan, babbelde even met haar en zei misschien later terug te komen.
Ik keek op deze site en toen wist ik het zeker.
20 minuten binnengeweest, leuke babbel, maar belangrijker, een klein, slank meisje en heerlijk p+n
Achteraf spijt dat ik niet gevraagd heb of beffen ook mogelijk is……
 
Zojuist bij deze dame geweest. Ik vind haar erg aantrekkelijk, sexy en ook sympathiek. Ze neemt de tijd en en ik sex met haar vind ik heerlijk. Nu de andere Monica naar alle waarschijnlijkheid is gestopt is zij mijn nieuwe favoriet.
Met de andere monica bedoel de bulgaarse monica die op 127 werkte (naast de inmiddels ook vertrokken Chantal die overigens nog wel steeds adverteert: https://www.hoeren.club/vrouwen/16343-chantall/)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vanmiddag deze mooie lolita bezicht. erg vriendelijk leuk praatje. pijpen was ok en lang genoeg. het neuken was erg fijn. zeker herhaling vatbaar als ik in de buurt ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan