Recensie Monika, Hilversum (voorheen Amstelveen, Waalwijk, Den Bosch, Breda, Almere, Amsterdam, Voorburg, Nieuwegein) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
klopt het dat Monika niet reageert in het algemeen? Afgelopen dagen wilde ik een afspraak maken met haar (heb haar op een fatsoenlijke manier contact opgenomen), maar ze reageert niet eens op mijn bericht. Is het ook zo bij jullie op dit moment? Ik zou echt een leuke tijd met haar willen meemaken
Ja dat klopt. Zoals je hierboven ziet reageert ze bij sommigen wel, maar bij anderen structureel niet.

Ik heb het inderdaad ook vriendelijk geprobeerd maar ze neemt inderdaad nooit de moeite te reageren. Mijn advies: gewoon eens in het kwartaal even een poging wagen. Ik heb Nl in het verleden al meerdere malen meegemaakt dat ze ineens wel reageren als de klandizie afneemt. Overigens is dat geen garantie voor succes want er is meestal een reden dat dat afneemt.

Jammer, maar er is genoeg aanbod om me er niet druk over te maken. Ze ziet er prima uit, maar is ook niet zo geweldig dat je hier wakker van moet gaan liggen.
 
ik heb ook al meermaals geprobeerd af te spreken met haar... maar nog geen geluk helaas...i'll keep trying ;)

//Edit mod: zoals je kunt lezen in het topic spreekt dame niet met iedereen gemakkelijk af. Hoeven dit niet allemaal te melden. Graag verder met recensies hier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tja, wederom bij Monika geweest vorige week. Het wordt steeds leuker en lekkerder. Dit keer mocht ik de baas zijn en dat gebeurde spontaan, ze moest er even aan wennen maar ik deed dit met respect en ze liet het toe en het werd een hele geile maar ook leuke date. Veel gelachen en lekker klaargekomen.
Mijn bank rekening vind het minder leuk maar ik zou haar graag voor mij zelf houden.
 
Na lang proberen eindelijk reactie. Blijkbaar gaan de zaken minder en gaaf ze ineens met meerdere klanten in zee.

Ik ga hier niet eens de moeite nemen een recensie te schrijven, dat zou teveel eer zijn.

Mijn mening: had ik die moeite maar bespaard. Middelmatigheid troef, ook al heeft ze zelf het idee een absolute vamp te zijn.

Een ik zie hierboven iemand de woorden strak lichaam gebruiken. Ik heb daarvoor echt een andere definitie.

Voor diegenen die nog steeds geen contact met madame krijgen: wees blij en zoek lekker verder, er is beter te vinden.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Visited sometime back. At one point, I had to ask, " Are you alive"? She got offended, I packed up and left.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vreemd. Ik ben al vele malen bij Monika geweest en het is altijd top. Laatste keer stond ik nog voor de deur en haalde ze gelijk mn lul uit mn broek en begon ze mij al te pijpen terwijl de deur nog openstond haha. Supergeil was dat. Spuit ook iedere keer dr mondje vol met sperma. Daar lijkt ze echt van te houden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kom al jaren heel regelmatig bij Monika en mijn ervaringen zijn eigenlijk altijd goed. Ben afgelopen zondag nog bij haar in Amstelveen geweest en had wederom een prima ervaring. Bij binnenkomst gelijk (tong)zoenen en op bed zittend maakte ze mijn broek los en begon ze me ZC te pijpen. Op bed verdergegaan en pijpen en neuken was lekker heb haar ook nog een tijdje liggen beffen waar ze op zeker van genoten heeft. Nog een massage gehad en toen weer op huis aan. Monika tot de volgende keer. Zo zie je maar dat ieder zijn ervaring anders kan zijn. Geeft niet iedereen blijven schrijven svp. Heb ook regelmatig mijn voordeel gedaan bij de reviews op dit forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
2 leuke dates gehad met Monika, een dame waar ik in het verleden gepoogd heb mee af te spreken, maar er kwam aan beide kanten altijd wat tussen. Ze is sympathiek, wel een pro, en ziet er geil uit. Eerste date een pijpsessie van een ruim halfuur met CIM. goed gedaan maar er zijn nog betere. Tweede sessie met haar met sex in diverse standjes. Was iets minder ze had er iets minder zin in. Maar toch een bovengemiddelde ervaring. Geen herhalingsgevaar meer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Monika weer bezocht . Altijd fijn bij haar . Ik weet wat zij lekker vindt en zij wat ik lekker vind. Na binnenkomst lekker zoenen en knuffelen. In mijn ogen heeft zij een mooi figuur . Mollig nee prachtige borsten lekker kontje en leuk koppie . Kortom ik vind haar mooi . Na opfrissen begon zij mij weer lekker te pijpen . Lang en af en toe geil kijkend . Heerlijk ik werd al lekker opgewonden. Omdat ik niet te snel wilde komen haar gaan beffen . Blijkbaar doe ik dat lekker want ze moedigde mij aan en greep mijn hoofd stevig vast . Na een tijdje kwam zij klaar . Zij moest even bijkomen . Daarna weer gepijpt en toen vond ik het na een tijdje wel tijd om te neuken . Zij kwam bovenop mij zitten . Zij voelt lekker strak en wij hielden elkaar stevig vast . Vervolgens van standje gewisseld en in missionaris verder . Na een tijdje hield ik het niet meer en kwam klaar . Compliment voor Monika want weinig vrouwen kunnen mij zo klaar laten komen . Dank je wel Monika .
 
Mollig of niet,ze is gewoon lekker.
Nu in Hilversum
Zoals ik al aangaf, smaken verschillen. Jij brengt dit weer als een statement.

Mollig is niet eens het issue voor mij, ik vind het gewoon totaal niets bijzonders. En ja, ook mollig. Maar nogmaals; mijn mening. Net als "ze is lekker" eigenlijk een mening is.

De een houdt van magnums, de ander houdt van salami.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit jaar, mid-januari, gestart met Monika. Ze zat, net als S****, dicht in de buurt. Was altijd al nieuwsgierig, maar nooit van gekomen.
Ze ontving met veel enthousiasme en stiekeme geilheid. Qua communicatie is ze erg goed, ze brengt je snel helemaal op je gemak, checkt zonder dat ze onzeker over komt, regelmatig of je het naar je zin hebt. Die balans was heerlijk.
Qua uiterlijk lijkt ze nog wel op de foto's, maar is ze gewoon een stuk ouder. Ze probeert er wel steeds op haar best uit te zien (hand soms over de buik). Momenteel vind ik haar het meest op de laatste twee foto's lijken en de close-ups van borsten en poes kloppen ook.
De service die ze verleent is goed. Pijpen tot het eind, tweede ronde allerlei standjes, pijpen en massage. Ze helpt je echt naar een 2e piek.
Al met al was het een heel prettige bijeenkomst. Zo op je gemak dat..., het exotische wat verdwijnt, tja zo ervaar ik het en daarom niet nog een keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan