Recensie Monika, Hilversum (voorheen Amstelveen, Waalwijk, Den Bosch, Breda, Almere, Amsterdam, Voorburg, Nieuwegein) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar recentelijk bezocht in Nieuwegein. Dag van te voren afspraak gemaakt en kreeg reeds aanwijzing voor het vinden van het appartement doorgestuurd.

Toen de deur openging werd ik ontvangen door een charmante dame (foto 1 komt redelijk overeen). Na het douchen werd ik door haar opgewacht en tijdens wat zoenen/knuffelen ontdeed ze zich van haar kledingstukken.
Hierna ging ze op bed zitten en nam ze mijn lul in haar mond terwijl ik nog rechtop stond. Uiteindelijk op bed geland en hier ging ze nog een tijdje door met pijpen en zoenen.

Heb haar vervolgens gemasseerd en gevingerd wat ze wel op prijs stelde.

Na een tijdje vroeg ik of ze mij een prostaatmassage wilde geven en met een grote grijns pakte ze uit een tasje een latex handschoen, een pot vaseline en ging hiermee aan de slag (goed diep :) ), en terwijl ze met de andere hand mijn ballen bewerkte kreeg ik de opdracht om mijzelf naar hoogtepunt te trekken.

Al met al redelijk geslaagde date, voornamelijk vanwege haar prostaatmassage skills, goed oogcontact en goede sfeer

Ps: ze nam ruim de tijd voor mijn bezoek: tijd was reeds om toen ik klaargekomen was maar ze bood me desondanks nog een massage aan (die ik helaas moest afslaan vanwege tijdstekort van mijn zijde)
 
Laatst bewerkt:
Monika en Karolina zijn inderdaad zussen. Als je voor geile en goede sex gaat dan moet je bij oudere zus Monika zijn. Karolina vindt vooral zichzelf geweldig en jij mag blij zijn dat je een wannabe Instagram model mag neuken, hahaha.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Monika op bezoek gegaan. Goed whatsapp contact gehad, kledingverzoek ingediend en dit werd gelijk ingewilligd. Dat was alvast een goed begin. Bij binnenkomst, wauw wat een mooie dame, heerlijke kus afgerekend en naar de douche. Tsja daarna was het gewoon een feestje. Het is natuurlijk persoonlijk maar ik vind dat ze een killerbody heeft. Dat strakke kontje daar ga ik van dromen haha.
Als afsluiting nog een goede massage gehad, douche erna en kreeg nog wat te drinken.
Ging ruim over de tijd heen. Monika is voor mij een mooie en lieve dame.
Tip neem wat meer tijd om die pokke parkeermeter te vinden.
Monika heeft er een fan bij, zeker weten!
 
Eh, mollig? Gezicht is inderdaad wat voller maar haar body is echt strak. Ik zou zeggen volslank, bij mollig heb ik echt iets anders in gedachten.
Maar ja dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik haak namelijk af als er bij een dame mollig staat. Ik denk dat haar figuur zoals het nu is het beste uitkomt op de foto met het zwartje jurkje met de high heels. Dat was ook mijn kledingsverzoek. Ik werd er bij van, maar dat is wel duidelijk ?.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan me aansluiten bij @Dragonfire inderdaad goed app contact, de dingen waar ik om vroeg heeft ze zeker toegepast op een speelse manier. Bij binnenkomst zag ik een mooie vrouw, volslank zoals hierboven wordt genoemd maar zeker niet mollig, een zoen, ff douche en toen mocht het feest beginnen. 1 puntje het tongzoenen mag van mij wel met wat meer passie, was zeker niet slecht. Als afsluiting inderdaad een goede massage waarschijnlijk 1 van de betere bij een dvp!

Mij zal ze in ieder geval wel nog een keer tegenkomen!
 
Dame is heel vaag, op beleefde verzoeken om een afspraak wordt de ene keer niet gereageerd en andere keer beleefd teruggezegd dat er geen tijd was, en een derde vraag kreeg een block zonder reden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al jaren bij Monika als ze in de buurt ontvangt. Is gewoon een gezellige dame waarbij ik altijd een leuk uurtje heb. Natuurlijk is de ene keer voor je gevoel beter als de andere keer, maar ze scoort altijd een ruime voldoende. Pijpen zonder condoom heerlijk en ze neemt altijd de tijd om je ballen ook lekker te likken. Neuken in de standjes waar jij op dat moment zin in hebt. Massage de ene keer beter als de andere keer. De laatste keer was hij weer top. Ze is inderdaad volslank maar zeker niet mollig. Kortom dit is een vaste dame voor mij waar ik zeker weer naar terug ga.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag dat Monika weer in Nederland is. app gestuurd en een afspraak gemaakt. Monika ziet er goed uit, niet slank maar volslank.
Haar service is eigenlijk altijd goed, PZC erg goed, ze likt je ballen ook lekker. Neuken in diverse standjes, zoals jij het wil. Beffen prima ze genoot er ook van. Nadat ik in haar mond ben klaargekomen heeft ze me nog een goede stevige massage gegeven en ben ik weer tevreden naar huis gegaan.
Monika tot de volgende keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen maandag een afspraak gemaakt met deze topper. Bij binnenkomst gaf ze me gelijk een lekkere dikke tongzoen. Heerlijk.

Na het betalen trok zn mn broek omlaag en begon me gelijk heerlijk nat te pijpen. "Oehhh nice dick. I like." Hahhaha. Ook mn ballen meenemen wat altijd wel lekker is om te zien.

Daarna doggystyle dr op en tijdens het neuken vroeg ze om in dr mond te spuiten, maar ik was al zo dicht bij mn hoogtepunt dat alles toch in het condoom terecht kwam. Shit jammer.

Al met al een lekker half uurtje en ik zal dr nog wel eens vaker komen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een heerlijkheid toch weer, was er een paar jaar geleden al bij deze dame geweest in Amstelveen maar wist niet meer zo goed hoe mijn ervaring toen was, maar wel spijt dat ik niet vaker gegaan ben. Kon snel bij haar terecht na app contact, dit keer in Almere. Een prima ontvangst plek en dito douche. Bij de deur al een fijne knuf en zoen partijtje en kon mijn handen maar moeilijk thuis houden. Ze had zich in een mooie body en kousen gehuld. OP naar de douche en daarna heerlijk door haar verwent. Ze kan echt heerlijk zoenen maar kan ook heerlijk pijpen. En bij het aanzien van dit tafereel duurde het niet lang voordat ik haar mondje vol spoot. Na de verfrissing een massage om vervolgens nog een 2de ronde in te zetten en weer haar mondje te vullen. Heb mij prima vermaakt met deze mooie dame waarmee je ook kan lachen en een leuk gesprek kan hebben. Ik ga haar vaker bezoeken in iedergeval
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mmmm… hoe zal ik dit eens gaan omschrijven. De vorige keer dat ze in nl was 2 keer in een zeer korte tijd geweest. Waar ik zeer tevreden over was. Nu ze weer terug is ook gelijk maar een afspraak gemaakt. Waar ik toch een beetje mix feelings aan over heb gehouden. Tongzoenen was of is minder goed dan ik had gedacht. Beffen was maar ff gauw. En de massage kan je beter overslaan. Ze ligt dan naast je en aait wat over je rug. Dat laatste had ik kunnen weten maar was ik alweer vergeten.

Zijn er dan geen plus punten jazeker wel!!
Haar pijpkunsten kunnen mij wel behagen.
Leuke meid in de omgang ze wil het zeker naar je zin maken. Ze wilt zelf mijn drankje halen voor bij een volgende bezoek.

Komt er dan nog een bezoek???
Wil haar zeker nog wel eens bezoeken. Maar in januari komt een andere dame terug. En de financiën hè….

Ontvangst is nu in Den Bosch.
nog een paar dagen dan naar Waalwijk en dan weer terug in Den Bosch om in januari weer te vertrekken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een keer op een zware maandag de stoute schoenen weer aangetrokken en Monika geappt. Ik kreeg vrij snel een reactie en kon bijna meteen terecht. Het adres was makkelijk te vinden.

Altijd spannend, een eerste keer met een nieuwe dame. Aangeklopt, deur wordt opengedaan en wauw wat stond daar een mooie knappe vrouw. Echt een type waar ik tijdens uitgaan ook op af zou stappen. Ik had gevraagd of ze een sexy setje met pumps aan wou trekken wat ze ook gedaan had.

Na de financiële afhandeling een douche genomen en terug de kamer op waar ze me vol overgave begon te tongzoenen en mijn kleine vriend al begon te steigeren. Ze zakte af op haar knietjes en nam hem lekker zonder condoom onder handen met haar mond. Man wat een genot, inhouden en niet meteen spuiten dacht ik.

Vervolgens zijn we op bed verder gegaan met waar we staand mee bezig waren. Na enkele minuten vroeg ze welke positie ik wilde waarbij ik aangaf dat zij bovenop mocht. Rubbertje erom en ze kwam bovenop me zitten. Man Man man wat een uitzicht op haar knappe koppie en grote borsten. Dit in combinatie met haar rijkunsten maakten dat ik na een aantal minuten heftig schokkend in haar klaar kwam. Ze bleef nog even doorrijden op m'n kleine vriend zodat hij echt helemaal leeg was en zij (misschien gefaked, geen idee) klaar kwam.

Nadat we klaar waren heb ik nog gedoucht, even napraten en met een lege zak weer op huis aan.

Voor mij was dit een zeeer geslaagde date en ze zal me zeker nog terugzien.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/2020258-monika#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week maar liefst 2 keer naar Monika geweest, op oudejaars dag nog even op de valreep. Wat is het toch een heerlijke geile dame. ze vreet zowat je banaan gewoon op. Heerlijk lijf, zoenen en elkaar bevoelen en het naar de zin maken. 3 x haar mondje gevuld, enige minpuntje is dat ze meteen naar de badcel rent maar potverdorie wat lekker en fijn het oudejaar afgesloten. Was trouwens een nieuw adres in Hilversum, vlakbij een parkeer garage dus das wel makkelijk. De kamer en douche waren prima in orde.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/2020258-monika
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Monika bezocht.
Het app contact vooraf verliep vlot, afspraak was snel gemaakt, dus op naar Voorburg.
De date zelf was zeker niet verkeerd, maar heb betere dates gehad.
Dame is iets voller dan ik vooraf dacht op basis van de foto's, TZ was met puntje van de tong, en beffen had ik echt wel wat langer willen doen 😋
Wat wel top was, was het pijpen (zc), dit doet ze heerlijk! Als ik op herhaling ga, zal het hiervoor zijn, en dan graag tot het einde ;)
 
klopt het dat Monika niet reageert in het algemeen? Afgelopen dagen wilde ik een afspraak maken met haar (heb haar op een fatsoenlijke manier contact opgenomen), maar ze reageert niet eens op mijn bericht. Is het ook zo bij jullie op dit moment? Ik zou echt een leuke tijd met haar willen meemaken
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan