Recensie Monika, Leuven 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnode963

Wandelaar
Forumpionier
67
05/07/21
63
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-and-sweet-monika-xx-dd-cup-natural.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Monika komt al een geruime tijd naar Leuven. De foto's van haar waren representatief, maar ik had haar voor corona bezocht.

Ze spreekt voldoende Engels om makkelijk te communiceren. Eens aangekomen, water aangeboden, afgerekend en daarna onze kleren uit.
Op de dag dat ik haar bezocht had ze een zwart satijnen badjas aan met daaronder een mooi setje lingerie. Deze hield ze aan toen ze me begon te pijpen met condoom.
Dit deed ze best oké. Ondertussen deed ze haar BH en slipje uit, om meteen erna op mij te zitten. Haar borsten zijn echt en groot, maar zijn wel niet meer zo stevig (mede doordat ze zo groot zijn). Na paar positiewissels ben ik dan klaar gekomen.

Even nagepraat en dan vertrokken. What you see is what you get.
 
Weet er iemand of ze nog terug komt? Ik zag haar advertentie ongeveer een maand geleden heel even online staan met een nieuwe nummer maar was te laat om deze op te slaan.
 
Ik kan alleen maar beamen wat John hierboven zegt.

In de periode van Augustus - December 2021 een aantal keren met Monika afgesproken. Foto's in haar advertentie zijn inderdaad representatief. Haar Engels was goed genoeg om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren. Verder heeft ze een sexy en slank lichaam met enkele tatoeages.

Ik heb altijd leuke dates met haar gehad die meer GFE waren en altijd begonnen met intiem tongzoenen, elkaar verwennen in 69 en dan seks in 1 of 2 posities (afhankelijk van hoelang de heer kon volhouden). Ik betaalde altijd €150 voor een uurtje waarbij ik 1 keer mocht klaarkomen. Uiteindelijk was ik altijd een volledig uur of zelfs langer aanwezig omdat ze graag een gesprek voerde en oprecht geïnteresseerd was. Ik weet dat ze regelmatig terug naar haar thuisland gaat voor 3-4 weken en en dan terug komt naar Leuven voor een aantal weken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/monika-xxx-4.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Monika is eindelijk terug!


Ik heb in het verleden al twee keer met haar afgesproken en iedere keer was het een hele goeie girlfriend experience. Ik koos altijd 45 minuten want ik kom graag zeker 2x klaar maar hou het nooit een uur vol.

Zodra ik tijd heb bezoek ik haar nog eens.

Een echte aanrader, zeker voor Leuven.
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn weten heet Monika al zeker 4+ jaar Monika. Vroeger had ze geblondeerd haar. Roxy was een brunette Britse/Ierse (of dat beweerde ze toch). Zelf nooit afgesproken met Roxy maar ik herinner mij heel goed dat de twee simultaan adverteerden op verschillende adressen.
 
Ik weet het heel zeker. Ik ga al een tijdje geregeld bij Roxxy ( heb ook recensie van haar geschreven in haar draad). Nu adverteert Roxxy onder de naam "Monika", maar is dezelfde vrouw. Zelfde telefoonnummer ook. In mijn GSM zit ze nog opgeslagen als Roxxy. Ze ontvangt in Heverlee, dicht bij Naamsesteenweg.
 
Ze vraagt nu al 200 eur per uur terwijl ik de laatste keer 150 eur per uur .is dat ook jullie ervaring?
Ja klopt. De eerste 2 keer dat ik bij haar geweest ben (in mijn studententijd) was het €150. Dan jaren niet meer bij haar geweest tot dit jaar en toen was het telkens €200/uur. Altijd wel tevreden geweest van haar.
 
Ik ben ook langs geweest voor 30 minuten.
Ze ontvangt in een leuk appartement. Douchen op voorhand in een mooie inloopdouche (zonder haar). Daarna naar de slaapkamer.
Daar lekker vrijen, inclusief tongzoenen.
Niet slecht, maar voor mij ook niet spectaculair goed, bijgevolg weinig herhalingsgevaar voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan