Recensie Monique, Villa26, Zwijnaarde 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kokosnoot

Wandelaar
30
27/09/21
13
3
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/nieuw-monique.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ga kort zijn met deze pseudo masseuse.
Op de advertentie staat er vermeld dat zij 36 is, die mevrouw (geen masseuse want van masseren weet zij niks van) staat zeker eerder dichtbij de 50, je ziet dit vooral aan haar gezicht en A-cup hangende oma borsten.
Slechtgezind, haar aanraken mag niet, 30 € bijbetaald denkend dat intiem mogelijk was. Vervolgens pakte zij een condom aan om gelijk een bezette beest te beginnen pijpen met haar tanden.
Ik vroeg om beter te stoppen en naar intiem over te schakelen want het deed zeer haar tanden.
Spuwend en blazend begon deze persoon te blaffen dat 30€ niet genoeg is voor intiem.

Zo eigenaardig, deze madame ging de olie van haar armen verwijderen om haar borstkas te beginnen wrijven (ZONDER OLIE!!) tegen de mijne. Dit trok eerlijk gezegd op niets.

Ik ga hier nooit meer terugkomen, echt zonde van mijn geld en tijd!
 
Beste Klant,

Wij vinden het enorm spijtig dit te horen van deze dame.
U bent zeker welkom om een goede massage te krijgen van een van onze betere dames. Ik had het gevoel dat dit niet goed zat, en heb haar dan ook onmiddelijk ontslagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Klant,

Wij vinden het enorm spijtig dit te horen van deze dame.
U bent zeker welkom om een goede massage te krijgen van een van onze betere dames. Ik had het gevoel dat dit niet goed zat, en heb haar dan ook onmiddelijk ontslagen.
Beste Jo,
ZIjn de foto's waarheidsgetrouw?
Hoe zit het met de leeftijdsaanduiding op de site, klopt deze?
Alvast bedankt.
 
Beste Jo,
ZIjn de foto's waarheidsgetrouw?
Hoe zit het met de leeftijdsaanduiding op de site, klopt deze?
Alvast bedankt.
Beste,

Deze dame was zeker niet geschikt om hier te werken, want zo wensen wij zeker niet te werken... prijzen op de website zijn de prijzen... en meer moet ze dan ook niet vragen... en ze loog over haar leeftijd...vandaar dat we haar hebben ontslaan.
De dames die je op de website nu staan.. ben ik zeker van kwa leeftijd en ervaring ivm massages.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan