Recensie Isabella/Morena, De Boerderij, Nijeveen (Club de Woeste Hoeve) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
197
19/08/21
85
27
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/matsloot/5437738-morena
Totale kosten (in euro)
€ 75 incl. drankje
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij Morena in 'Club de Woeste Hoeve' geweest. Ik was op dit middaguur de enige klant volgens mij en had de keuze uit een Duits sprekende, rokende dame, of Morena, eveneens Duits sprekend, maar niet rokend. Vooraf had ik me al 'ingelezen' en had ik de keuze op de rondborstige Morena laten vallen. Toen ik haar zag wist ik ineens weer waarom ik voor haar had gekozen en zou gaan kiezen. Wat een mooie verschijning. We gingen naar boven en ontdeden ons van onze kleren. Morena was ontzettend aardig en we kletsten er gezellig op los. Voor een massage is dit niet het juiste adres maar om het stoom van de ketel te laten verdwijnen zeker wel. Morana kan pijpen als de beste en haar natuurlijke borsten zijn een genot voor de ogen en de handen. Na ca 20 minuten was de zaak geklaard en kon de aftocht beginnen. Al met al een prima herhaling gehad bij Morena. Alleen schrok ik wel een beetje van de prijs van een colaatje....€ 5. Maar ja, dat mocht de pret niet drukken.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig, alleen heb ik het niet zo met 'Clubs'. NB pijpen zonder condoom bood ze niet aan. Ze vond het vreemd dat dat wel in haar advertentie stond.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan