Morgen Gangbang in Amsterdam met Sanne!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk087

Stamgast
Forumpionier
374
19/07/21
221
6
Bericht van Sanne:
Goedenavond.

Alles goed?

Aankomende week organiseer ik een 1 op 1 en een GB. (mocht er voldoende mannen zijn.)

Vrijdag 8 Juli ben ik in het Mercure Hotel City Centre van 14.00 tot 22.00 uur.

Het lijkt me spannend om tussen 16.00 en 17.00 uur een GB met 4 mannen te plannen.

Mocht je tijd en zin hebben, zou ik het heerlijk vinden.

Ik trek me stoute pakje aan voor jou 😉

Let me know x

Aanmelden via: [email protected]
 

Bijlagen

  • IJs Feest Flyer (1).jpg
    IJs Feest Flyer (1).jpg
    203 KB · Weergaven: 122
  • Paars Minimalistisch Techno Feest Flyer (1).jpg
    Paars Minimalistisch Techno Feest Flyer (1).jpg
    239 KB · Weergaven: 119
Vanwege te weinig animo de vorige keren proberen wij het deze donderdag weer! Gangbang van 12:00 tot 13:30! Aanmelden en info over 1 op 1 contact op nemen met Sanne (email adres op de flyer).
 

Bijlagen

  • GB Flyer 1.jpg
    GB Flyer 1.jpg
    201,6 KB · Weergaven: 68
  • GB Flyer 2.jpg
    GB Flyer 2.jpg
    239,6 KB · Weergaven: 69
EINDELIJK vrijdag bij Sanne geweest! Helaas waren van de 4 aanmeldingen maar 2 opkomen dagen (waarvan ik 1 was), het was dus helaas geen gangbang maar een trio.
Sanne echt prachtige dame, super slank, kleine borstjes en lekker kontje. Heel leuk en gezellig in de omgang ook! En superrrr geil!!!
Voor alles in! Ik ga zeker vaker bezoeken, 1 op1 of met meerdere op 1. Wil nog steeds een een gangbang mee maken :)
 
ey Geilerds,

GANGBANG
5 aug 2022
Amsterdam

Ik ben Sanne 30 jaar, 169 lang en 55kg. Ik heb mooie borsten, pijpgeil met een nat kutje en kontje. Ik kick erop om door zoveel mogelijk mannen te genieten tijdens een Gangbang.

Daarom organiseer ik op vrijdag 5 augustus een geile Gangbang van 13.00 tot 14.30 (€ 150) in Amsterdam.

Geef graag aan wat je met me wilt doen, en jouw geile fantasie kun je bij mij werkelijkheid laten worden.

Mocht je liever 1 op 1 willen is dit zeker ook mogelijk.

Dus bevestig je naam en tijd met je nummer en je komt op de lijst en je krijgt op de dag zelf het adres van mijn locatie. Ik heb een maximaal aantal plekken dus geeft je snel op!

Groetjes en liefs,
Sanne

aanmelden via:
[email protected]IJs Feest Flyer.jpgPaars Minimalistisch Techno Feest Flyer.jpg
 
Zal ook wel niet doorgaan als je de naam van het hotel erbij zet..........
Er lezen hier meer mensen mee
Ontvangst/afspreken in een hotel voor een GB heb ik nog nooit gedaan…..zou me wat ongemakkelijk voelen. Ook niet echt discreet….

Hoe ervaren jullie dat? Maw degenen die weleens in een hotel afspreken voor een GB of privé date.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan