Recensie Mrs. Ada Nieuwstad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cruch

Newbie
16
15/10/21
14
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms heb je zo'n dag dan heb je een beetje geluk!
Ik was voor een receptie in Groningen, daarna rondje nieuwstad. Zie ik vanuit de auto een oude bekende Mrs. Ada, snel de auto geparkeerd en bij haar naar binnen.
Ik ben voor het laatst bij haar geweest 3,5 / 4 jaar geleden op de Ruysdaelkade, vanuit Hookers vernomen dat ze gestopt was. Maar ze werkte al die tijd in Groningen volgens haar.
Weer als vanouds een uitstekende kinky sessie gehad en leuk met haar gepraat vooraf en achteraf!
 
gister weer bij Ada geweest, ik ken haar al van Amsterdam, als meesteres aan de ruysdaelkade. Ze had toen een mooie kamer met fantastische foto's en uitstraling. Gelukkig zit ze nu al een poosje in Groningen in een wat soberder kamer, maar nog steed Ada. Ze heeft een natuurlijke dominantie en is heel creatief. Ze ziet er goed uit, met alles op goede plek, en een enorme humor. Ze heeft mij een heerlijke behandeling gegeven zodat ik er weer een poosje tegen kan.
 
Ik heb haar heel lang geleden op het Zandpad een keer bezocht. Was niet naar mijn smaak helaas. Veel te hard, met uitschelden en hinderlijk "mindfuck"-achtig gedoe van plotseling afwisselen van vriendelijkheid en agressie. Niet mijn soort SM.
 
vrijdagavond Ada bezocht, en dat heb ik geweten, en de halve straat ook, maar daarover straks meer. Ik heb Ada 1 keer in Amsterdam bezocht, en nu meerdere malen in Groningen. Wij hebben een klik en dat is heel fijn. Ada is blij als ze mij ziet, en dat is wederzijds. Als je elkander wat langer kent krijg je een band, en doe je dingen ..
Ada krijgt steeds meer attributen en er staat nu een hele mooie sling. Ik ben nogal lui dus daarin begonnen. Ze doet het met heel veel plezier en weet precies hoe ze mij gek kan krijgen. Daarna in bed en toen ging het mis.....
Allemaal geschreeuw en gebonk op de deur, wat bleek: Ada had in de hitte van de strijd per ongeluk op de alarmknop gedrukt, dus de halve straat kwam langs. Nadat Ada de buurt gerustgeteld had vanuit het raam keerde de rust weder. toen het spel verdre afgemaakt. Ondanks de onderbreking een heerljke beurt gehad. en nog even na zitten praten over haar vakantie waar ze net van terug was.
 
Vanmiddag had ik het geluk om Mrs Ada te treffen.
Ada is een mooie, rustgevende vrouw die mij snel op mijn gemak stelde. Ik geef toe ik was wat gespannen.
De kamer boven is ruim en van vele ongemakken voorzien.
Mrs Ada is in het bezit van lange nagels, echte lange nagels.
Als nagel liefhebber dacht ik dat al mijn Kerstmissen tegelijk waren gekomen.
Wat een feest, tenminste voor mij dan.
Na afloop nog nagepraat, dat zorgde voor een fijne afronding.
Hier werd ruim de tijd voor genomen.

Mrs Ada vertelde mij dat zij nog aanwezig is tot zaterdag 17-12-2022.
Haar werkdagen beginnen rond 12.00.
Zij gaat dan voor 3 weken weg en zal half januari weer terug zijn.

Wat mij betreft is Mrs Ada een aanrader.
 
Gisteren even in Groningen wezen kijken. Toen ik door de straat reed zat Ada voor het raam auto geparkeerd, en toen was ze bezet. NIKY stond wel voor haar raam dus even praatje gemaakt, maar ze had over een half uur een afspraak, en 30 minuten is te kort voor jou. Beetje teleurgesteld nog rondje lopen en daar was Ada weer. Dus snel naar binnen, ze had een hele snelle klant gehad, die wel vaker kwam, maar altijd kort. Ada was net 2 dagen terug. Ze had wat moeite met het ritme zei ze. Nou daar heb ik niets van gemerkt. Ze heeft me enorm bezig gehouden, ze barst van de energie, ik was kapot maar heerlijke beurt gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan