Recensie Mrs. Didi - Secret Minds Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uncle George

Wandelaar
Forumpionier
32
06/07/21
33
13
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.secretminds.club/meesteressen/Mrs-Didi/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik denk via twitter kwam ik deze -voor mij nieuwe- Meesteres tegen toen ik wat aan het surfen was. Het opmerkelijke is dat er altijd wel wat weer "nieuws" te vinden is.
Ze zag er goed uit op de foto's en de acties op diverse filmpjes en afbeeldingen logen er niet om............
Een afspraak was vlot en fruitig gemaakt, ze ontvangt bij Secret Minds in Den Haag een bekend adres waar ik jaren terug ook al eens voor een SM sessie was geweest maar toen had deze uitspanning een andere naam. Wel een wat drukke winkel;straat maar er was goed te parkeren en er is een geldautomaat naast de deur en bij buurman Albert Heijn. Ik werd leuk ontvangen door een gastvrouw en kon aan de bar even een drankje nemen.
Kort daarna kwam Meesteres Didi mij halen, wow wat een krachtige uitstraling heeft deze vrouw die er door haar perfecte kleding en make-up erg kinky uitzag.
We gingen naar de SM kamer die op dezelfde etage is gelegen als de bar; ruim van alle gemakken voorzien en een douchegelegenheid net naast het speelveld.
De Meesteres legde mij vast op het bed aan handen en voeten en kwam daarbij soms verleidelijk dichtbij met haar lichaam wat de feestvreugde alleen maar ten goede kwam.
Ze begon op dwingende en professionele manier mij ballen af te binden hetgeen mijn onderdanigheid naar haar toe alleen maar verstevigde. Was ik nu al zo opgewonden ? vroeg ik mij zelf af of kwam dit door de houding van Mrs. Didi ? Wat ik wel zeker wist was dat ik veel voor haar over zou hebben in de komende sessie, achteraf bleeek dat ik dat ook wel nodig zou hebben.
Ze zette namelijk mijn ballen vast met een humbler, zo'n houten wichelroede waar je ballen perfect in worden afgebonden, ik lag op mijn rug en alleen al vanwege dit subtiele stukje speelgoed was mijn bewegingsruimte zeer beperkt. Een rijke parade aan teasing kwam aan mij voorbij van prikkers tot wartenbergwieltjes hetgeen mij al in direct in een hunkerende slavenstemming bracht.
Op een gegeven moment moest ik op mijn knieën draaien en werd de humbler achter mijn billen omgedraaid wat Meesteres Didi in een vloeiende en niet al te pijnlijke beweging voor elkaar had.
Ze beval me om verder voorover op mijn knieën te gaan waardoor de humbler mijn ballen strak naar achteren zette. Het teasen ging maar door totdast bik op een gegeven moment merkte dat ze een kaars opstak en subtiel kaarsvet op mijn ballen liet druppelen. Doordat het van achteren kwam en ik niet kon zien wanneer er een druppel zou vallen zorgde dit voor een extra sensatie. Ze merkte dat ik hier erg op kikte en voerde het aantal kaarsen sterk op, totdat ze een flinke bos kaarsen hun gemene werk richting mijn ballen liet doen. Wat een ongelofelijke sensatie, het was best pittig maar doordat ze het spel zo goed aanvoelde en subtiel opvoerde kon ik het hebben, wat zeg ik MOEST ik het volhouden voor deze super meesteres ! Ze vond dat ik een beloning had verdient en gaf mij een heerlijke golden shower als afsluiter waarbij ik mezelf mocht aftrekken en spoot ik, naar mijn gevoel, de hele doucheruimte onder.

 
leuke meesteres, heb keer duo sessie mee gehad met Miss Alice Wow in den haag inderdaad. Spontaan en vriendelijk en ziet er leuk uit. Den Haag locatie (secret minds) is er niet meer. Ze ontvangt wel in amersfoort (vaak met Pia, ook een geweldige Mrs)
 
find it strange there's no reviews on her as she seem so high profile on social media.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/8069199-domina-didi
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag de advertentie van Meesteres (of Bizarrlady) Didi op kinky en was onder de indruk van de foto's. Op dit forum las ik een positive recensie, dus besloot ik contact met Didi op te nemen. Dat ging erg gemakkelijk en vooral erg prettig.
Didi reageerde vriendelijk en snel en het duurde niet lang en er was een afspraak gemaakt bij Casa Cherda in Den Haag.
Daar aangekomen, trof ik een vriendelijke en vooral erg erg knappe vrouw. Bij binnenkomst een vriendelijke begroeting, en een prettig gesprek over mijn fetishes, haar samenwerking met Pia en automatisch gleden we de sessie in.
Die was geweldig. Al is het altijd aftasten, de eerste keer en heb ik regelmatig achteraf het gevoel dat het niet bracht waarop ik had gehoopt, was het hier totaal anders. Didi boeide me aan het bed en begon me op te warmen.
Ik had zelf mijn favo poppers meegenomen (die Didi aan het eind van de sessie ook wilde bestellen omdat ze er vrijwel geen last van had) en een zakje volgespoten condooms.
De sessie had een heerlijke opbouw, mijn ballen afgebonden, lekker verdoofd werd ik anaal zij het met gevoel, behoorlijk genomen. De fantasievolle teksten die heen en weer gingen maakten het een zeer opwindend spel. Toen Didi besloot dat ik een gasmasker op moest. Kijkend door de 'raampjes' zag ik dat ze er een pad met poppers indeed terwijl ze haar serieus perfecte borsten uit het strakke pakje bevrijdde. Wat een hemels gezicht.... met hemelse gevoelens.
Het poppers pad werd er weer uitgehaald om me niet helemaal over de rand te duwen en het spel ging weer verder. Anaal, waarbij mijn pik heerlijk door de meesteres 'behandeld' werd en na een tijdje met heet kaarsvet werd overladen. Uiteindelijk ging het masker af en na de nodige poppers kreeg ik zaad gevoerd terwijl Didi met een vibrator mijn pik behandelde. Het duurde niet lang en ik had een immense ontlading waarbij ik het condoom dat Didi over mijn pik had gedaan volspoot. Niet raar dat Didi er een condoom omheen had gedaan, want ook die moest geleegd worden in mijn mond. Al met al een super sessie met een wat mij betreft, super vrouw. Daar kom ik zeker nog een keer!
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben eindelijk bij haar langsgeweest. Ze ontvangt nu in Casa Cherda.
Prachtig lichaam, Houdt rekening met je kledij wensen.
Date was voor soft erotische SM. Ze heeft volledig rekening gehouden met mijn wensen en beperkingen en ik heb een super anderhalf uur beleefd met haar. Aangezien het de eerste keer was, was het soms wat aftasten. Voor volgende keer heeft ze aangegeven als wat ideën te hebben voor kledij en spelletjes. Volgende keer neem ik er nog een slavin bij voor een half uur.
 
Op basis van eerdere recensies geboekt voor uur. Ervaring en wensen gestuurd, half uur bijgeboekt omdat ze dacht dat we in tijdnood kwamen🥴 en dat wil je natuurlijk niet. 10 minuten later dan afgesproken tijd mocht ik binnenkomen. Nog eens 10 minuten praten (ze praat graag en veel) voordat we startten. Eerste handeling afbinden ballen ging niet soepel, tweede handeling was dildo naar binnen proppen zonder voorbereiding = geen succes. Verwijt naar mij dat ik de dildomaat niet ken🧐. Vervolg op bed waarin lang met vibrator en dildo's werd gespeeld zonder verdere afwisseling. Die kwam er aan het einde met tandwieltje en kaarsvet. Opbouw? Teasen? Fisting? Electro? Prostaatmassage? Wensen werden niet ingevuld en precies op tijd stond ik buiten en had 20 minuten speeltijd ingeleverd. Mijn teleurstelling geappt. Haar reactie was vnl. gericht op mijn 'falen' ipv haar prestatie. Soms zit het mee, nu zat het behoorlijk tegen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan