• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Mrs Juna Linn, Studio Kinky Domination, Weinheim 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

onzenechte

Newbie
2
04/09/25
0
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Link naar advertentie
https://www.kinky-domination.de/de/auszubildende-frau-dr.-juna-linn.php
Totale kosten (in euro)
420
2 weken geleden kwam ik terug van vakantie in Oostenrijk en zoals steeds maak ik ergens nog een tussenstop in Duitsland voor ik helemaal huiswaarts keer. Ik wilde me dit keer een laten onder handen nemen door een een Duitse dokteres en jongens met Dr. Juna Linn had ik prijs.
Juna Linn, is geen domina, ze staat op de website van de studio wel als switch, maar ze is eerder onderdanig vertelde de manager van de studio mij. Ze spreekt ook geen Engels, maar ze verstaat het wel. Voor mij geen probleem, na 2 weken Oostenrijk was mijn Duits terug op een aanvaardbaar niveau.

Omdat ze geen domina is, koos ik voor anderhalf uur een kinky Dokterssessie waar ik aangaf wat mijn likes en dislikes waren.

Omdat ik van Oostenrijk kwam was ik natuurlijk niet gespoeld, maar dat was geen probleem, ik kreeg een spoeling van de manager terwijl Juna Linn alles klaar zette. Na de spoeling en een wasbeurt was het tijd om te spelen, ik mocht in de gynostoel plaats nemen en werd vast gezet door dokter Juna Linn die enkel in baby blauwe lingerie en een doktersjas gehuld was. Ze begon met mijn plasbuis wat groter te maken met wat sounds zodat ze nadien gemakkelijker een katheter kon inbrengen, wat trouwens enorm steriel gebeurde.
In de loop van de sessie kwam er een vriendinnetje langs, als je voor een uur of langer boekt krijg je dit gratis er bij. Switcherin Zarah kwam me wat mee opgeilen en speelde ondertussen ook wat met Juna Linn, en dan vond ze het tijd om me wat te testen met de elektrodes, er werd er een op mijn ballen en een op mijn pik gezet en de spanning werd opgedreven tot beide dames hun verbazing tot het maximum.

Tot slot werd in nog handmatig afgewerkt en konden we nog even na praten. Mij zien ze alleszins terug en bereid ik de afspraak ook voor, want ik heb nog wel wat ideetjes.

Terug
Bovenaan Onderaan