WHEM mrs Melanie Turnhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel, ben er in het verleden een aantal keer geweest. Leuke dame. Ik ga vooral voor de anale-spelen😄. Ze is erg bedreven in anaal bij de man. Ze heeft tal van dildo's hiervoor. En ook een vuistje behoort tot de mogelijkheden. Verder kun je er ook lekker mee neuken. Alles overziend denk ik dat het hoog tijd wordt dat ik weer eens langs ga.
 
Leuke dame, heb meeermaals bij haar geweest toen ze in de teloorgegane Kelly's privé werkte. Was toen geen BDSM maar ze is hiermee begonnen toen Kelly's privé er mee stopte. De man van Kelly was toe Master Taurus die in de BDSM scene werkte.
Qua neuken steeds goede ervaring gehad. Werkte ook al eens samen onder de naam 2 zusjes meen ik maar weet niet of ze werkelijk haar zus is.
 
Melanie ook meerdere keren bezocht, lieve meid, ik ging niet voor BDSM...neukt en pijpt zalig, geeft ook super goede GFE's.
Ik ben gek op nylons en dat draagt ze ook altijd en ook op aanvraag doet ze aan wat je wil...een topper!Haar zus Bo is ook een aanrader, haar kun je ook anaal nemen voor dezelfde prijs....en je kunt ze ook samen boeken maar dat heb ik nog niet gedaan...:unsure:
 
Onlangs ook een afspraak gemaakt met deze dame. Voor mijn eerste kennismaking met soft SM en haar strapon. Mooie dame, prima ontvangst. Ze stelt je op je gemak en neemt je wensen door. Heb een heerlijk uurtje gehad. Mijn pik en kontje zijn lekker door haar verwend. Smaakt zeker naar meer. Volgende keer wil ik zeker haar kutje proeven en misschien wel een golden shower proberen. Nog heel veel plannen op dit vlak..
 
Vrijdag 26/8 terug langs geweest voor een uur, had gevraagd om een vleeskleurige panty aan te trekken...ze had bij binnenkomst een hoogglans panty aan...Damn!!:pbij het naar boven gaan kon ik onder haar rokje zien dat ze geen slipje droeg...bovengekomen direct beginnen tongen...heb ze omgedraaid en rechtstaand mijn pik tussen haar benen gestoken en zo geneukt...het gevoel van de panty op mijn pik was zalig en verdomd geil!Daarna een gat in de panty geknipt...haar op het bed gelegd en gelikt aan haar lekkere poesje...ze smaakt echt lekker...waarop ze na een tijdje klaarkwam...benen op mijn schouders en haar zo diep geneukt terwijl ze me bij mijn billen telkens mee in haar kutje trok en het ritme mee aangaf...Ze blijft je ook geil aankijken terwijl je op haar inbeukt en kreunt ook lekker mee.
Niet lang daarna CD volgespoten...achteraf bij mekaar gelegen, massage gehad en heeft ze me nog afgetrokken...daarna douche en weer naar huis...heerlijk moment toch weer gehad!Ze wist me ook te vertellen dat als je een Trio met Bo boekt ze mekaar wel niet kussen of likken...zij neemt Bo wel met voorbinder indien gewenst!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan