WHEM MTM Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enkele jaren geleden ! Niet goedkoop maar uiterst discreet en hygiënisch. Was super erotisch en respectvol ! Was met Amber, Weet niet of ze nu nog masseert, ze heeft het etablissement al enkele jaren overgenomen.
Een klassedame alleszins, denk uit Namibië. Volledig naturelle mooie verschijning. Nog 1 keer met een andere (naam?) was niet slecht maar kon ni tippen aan Amber. Enige info is welkom ! Indien ze nog werkt ga ik zeker nog eens terug !
 
Enkele jaren geleden ! Niet goedkoop maar uiterst discreet en hygiënisch. Was super erotisch en respectvol ! Was met Amber, Weet niet of ze nu nog masseert, ze heeft het etablissement al enkele jaren overgenomen.
Een klassedame alleszins, denk uit Namibië. Volledig naturelle mooie verschijning. Nog 1 keer met een andere (naam?) was niet slecht maar kon ni tippen aan Amber. Enige info is welkom ! Indien ze nog werkt ga ik zeker nog eens terug !
Moet ik bellen voor het adresje ?? En kan ik daar binnen stappen zonder afspraak ?
 
Vandaag nog eens gaan wandelen na jaaaren.
Ik ben eerst hier op bet forum komen kijken , daarom wil ik ook ik mijn duit in het zakje doen.
2 zaken na mekaar bezocht.
Om te beginnen Mechelen Tantric., daarna doorgereden naar thai salon in Elewijt.
Geboekt MTM voor 90 minuten , wou me niet overhaasten.
Daar het zo lang geleden was , ging ik niks van eisen stellen ...gewoon ondergaan.

Sofia geboekt .
Goed ontvangen , mooi decor.
Smaken verschillen natuurlijk , maar ik vind Sofia een prachtige dame.
De massage was zacht en heerlijk , ze teased je subtiel.
Kom je echter voor de hardcore zaken , dan ben je aan het verkeerde adres.

Toen ik me op mijn rug had gedraaid , kon ik haar zacht strelen.
Ik bleef echter netjes van haar intieme delen weg.
Ik wou het moment niet om zeep helpen.
1 keer vluchtig haar kruis geraakt.

Ik heb Sofia niet naar haar grenzen gevraagd.
Al geef ik toe dat ik halverwege echt zin had gekregen om haar helemaal te bevredigen...

Super ervaring, al ging ik geil buiten.
Daarom doorgereden naar Elewijt voor een volledig andere aanpak.
 
Vandaag nog eens gaan wandelen na jaaaren.
Ik ben eerst hier op bet forum komen kijken , daarom wil ik ook ik mijn duit in het zakje doen.
2 zaken na mekaar bezocht.
Om te beginnen Mechelen Tantric., daarna doorgereden naar thai salon in Elewijt.
Geboekt MTM voor 90 minuten , wou me niet overhaasten.
Daar het zo lang geleden was , ging ik niks van eisen stellen ...gewoon ondergaan.

Sofia geboekt .
Goed ontvangen , mooi decor.
Smaken verschillen natuurlijk , maar ik vind Sofia een prachtige dame.
De massage was zacht en heerlijk , ze teased je subtiel.
Kom je echter voor de hardcore zaken , dan ben je aan het verkeerde adres.

Toen ik me op mijn rug had gedraaid , kon ik haar zacht strelen.
Ik bleef echter netjes van haar intieme delen weg.
Ik wou het moment niet om zeep helpen.
1 keer vluchtig haar kruis geraakt.

Ik heb Sofia niet naar haar grenzen gevraagd.
Al geef ik toe dat ik halverwege echt zin had gekregen om haar helemaal te bevredigen...

Super ervaring, al ging ik geil buiten.
Daarom doorgereden naar Elewijt voor een volledig andere aanpak.
Graag het juiste adresje doorgeven straat nr…..
 
ben daar lang geleden nog geweest' bij de eerste eigenares. Ben haar naam vergeten' maar was blond met krulletjes. Zij was de beste tantramasseuse Die ik ooit gekend heb. Niveau nadien idd wat verminderd. Maar is nu ook te ver voor mij …
 
ben daar lang geleden nog geweest' bij de eerste eigenares. Ben haar naam vergeten' maar was blond met krulletjes. Zij was de beste tantramasseuse Die ik ooit gekend heb. Niveau nadien idd wat verminderd. Maar is nu ook te ver voor mij …
Ik weet niet hoe lang het geleden is bij jou ? , maar ik ben er nu voor de 3de keer geweest op evenveel weken..
3 keer ander meisje , 3 keer top.
Wat had ik hier vroeger heel graag bij geweest.
 
Vandaag nog eens gaan wandelen na jaaaren.
Ik ben eerst hier op bet forum komen kijken , daarom wil ik ook ik mijn duit in het zakje doen.
2 zaken na mekaar bezocht.
Om te beginnen Mechelen Tantric., daarna doorgereden naar thai salon in Elewijt.
Geboekt MTM voor 90 minuten , wou me niet overhaasten.
Daar het zo lang geleden was , ging ik niks van eisen stellen ...gewoon ondergaan.

Sofia geboekt .
Goed ontvangen , mooi decor.
Smaken verschillen natuurlijk , maar ik vind Sofia een prachtige dame.
De massage was zacht en heerlijk , ze teased je subtiel.
Kom je echter voor de hardcore zaken , dan ben je aan het verkeerde adres.

Toen ik me op mijn rug had gedraaid , kon ik haar zacht strelen.
Ik bleef echter netjes van haar intieme delen weg.
Ik wou het moment niet om zeep helpen.
1 keer vluchtig haar kruis geraakt.

Ik heb Sofia niet naar haar grenzen gevraagd.
Al geef ik toe dat ik halverwege echt zin had gekregen om haar helemaal te bevredigen...

Super ervaring, al ging ik geil buiten.
Daarom doorgereden naar Elewijt voor een volledig andere aanpak.
En hoe was het in elewijt?
 
ben daar lang geleden nog geweest' bij de eerste eigenares. Ben haar naam vergeten' maar was blond met krulletjes. Zij was de beste tantramasseuse Die ik ooit gekend heb. Niveau nadien idd wat verminderd. Maar is nu ook te ver voor mij …

Dat was Chloë, was idd heel goed!

@Malinas: welke dames buiten Sofia heb je nog bezocht? En stak er iemand bovenuit? De laatste jaren heb ik deze zaak een paar keer bezocht maar was nooit echt super, tot ik eind vorige zomer bij Marie was beland. Enorm knappe dame en ook de massage was van begin tot einde top. Wou die nog eens bezoeken maar ze zit er precies niet meer spijtig genoeg. Zou nog wel eens willen gaan maar 't is nogal moeilijk kiezen :D
 
Dat was Chloë, was idd heel goed!

@Malinas: welke dames buiten Sofia heb je nog bezocht? En stak er iemand bovenuit? De laatste jaren heb ik deze zaak een paar keer bezocht maar was nooit echt super, tot ik eind vorige zomer bij Marie was beland. Enorm knappe dame en ook de massage was van begin tot einde top. Wou die nog eens bezoeken maar ze zit er precies niet meer spijtig genoeg. Zou nog wel eens willen gaan maar 't is nogal moeilijk kiezen :D
Sofia , Mila en Vanessa.
Alle 3 top, elk op hun manier.
Vanessa is franstalig , dat wil ik nog wel meegeven.
Door omstandigheden zit mijn wandelperiode er bijna op.
Het was kort maar krachtig.
Ik neem altijd 90 minuten . Voor mij graag die trage , sensuele opbouw.
Niet rap rap zoveel mogelijk proberen klaar te komen.
Wanneer definitief gedaan , zal ik er dieper op ingaan.
Er zijn er nog 3 , die ik niet gedaan heb.
 
Bezoek 4 vandaag.
3 nieuwe meisjes op de website .

1) Sofia ... Nederlandse ... reeds besproken, was de eerste keer ... zonder verwachtingen binnengegaan . Top. Haar heb ik het minste aangeraakt van de 4. ( fake boobs)

2) Mila ... zwarte parel . Is er niet meer . Top massage , doorlopend teasen (fake boobs)
Intiem gewreven

3 ) Vanessa , naturel , heel goede massage . Veel getease , achteraf nog goed gesprek mee gehad. Uiteindelijk intiem gewreven.

4 Juliette , roodharige Ierse naturel , goede massage , iets minder getease.
Toch goede klik mee gehad , ontwapende verschijning , intiem gewreven.
 
Zonet één uurtje gaan genieten bij Victoria. Ze is er nog maar één week en stapt net zelf in de job .
Ik heb heerlijk genoten. Veel teasen, body to body, overvloed aan lekkere warme olie .
ze heeft me op één uur tijd wel twee keer opgebouwd en laten...
Wrijven mag nog net niet...
 
Een tijdje geleden bij Melissa geweest. Ze is zeker niet blond zoals op de website beschreven staat, maar kijk naar de foto en deze is zeer correct.

De dames komen zich een voor een voorstellen, waarna je een keuze kan maken. De locatie en kamers zijn heel leuk ingericht en geven meteen een sexy vibe. Er hangen voldoende spiegels om van alles te kunnen geniete als je dat wilt.

Melissa is super Vriendelijk en vlot in de omgang. Je merkt dat ze dit al een tijdje doet (nog niet zolang bij mtm). Ze neemt voor alles lekker haar tijd en slaat niets over. Eerst een lekker zachte massage om dan over te gaan in een body to body en je lekker te teasen. Ze heeft een a cup, maar dat vind ik zeker niet erg. Het past bij haar figuur. Ze weet haar lichaam goed te gebruike en komt dan lekker dicht tijdens de body to body. Heerlijk om haar stijve tepels en venus heuvel over je lichaam te voelen glijde.

Na een tijdje mag je u omdraaien en komt ze nog wat over je glibberen. Ze begint dan lekker je ballen en penis te masseren. Niet gemakkelijk om het dan nog lang vol te houden...
 
Tijd terug bij Ines geweest, viel heel goed mee. Een knappe, jonge dame die van kop tot teen mooi gebruind is. Was heel zacht en lief in omvang, en je zag dat ze er zelf ook van genoot, wat wel leuk is want heb al anders geweten. Alleen spijtig dat ze enkel Frans praat (staat ook wel zo op de site), dus de communicatie ging niet zo vlot want mijn Frans is echt wel slecht 😅 Zou op zich terug willen gaan maar die taalbarrière doet me twijfelen.. Die Caroline is vrij nieuw precies en ziet er wel de moeite uit dus mss ga ik binnenkort eens bij haar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan