WHEM MTM Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was hier al een paar keer geweest, en altijd heel tevreden. Steeds een goede massage door klassevolle dames. Deze keer voor Lea gekozen. Ik vond het heel teleurstellend. Slechte massage, erotisch gedeelte was ook maar niets. De foto van haar op de website is echt niet realistisch, ik vond ze niet aantrekkelijk. Niet voor herhaling vatbaar, suggesties voor 1 van de nieuwe dames altijd welkom ;)
 
Was hier al een paar keer geweest, en altijd heel tevreden. Steeds een goede massage door klassevolle dames. Deze keer voor Lea gekozen. Ik vond het heel teleurstellend. Slechte massage, erotisch gedeelte was ook maar niets. De foto van haar op de website is echt niet realistisch, ik vond ze niet aantrekkelijk. Niet voor herhaling vatbaar, suggesties voor 1 van de nieuwe dames altijd welkom ;)
Wat was er dan niet realistisch aan de foto als ik vragen mag?
 
Ben bij Marlene langsgeweest. Massage is matig. Doet het allemaal met weinig overtuiging. Houdt ook slipje aan (nooit eerder meegemaakt bij MTM). Niet voor herhaling vatbaar dus.
 
Ben bij Marlene langsgeweest. Massage is matig. Doet het allemaal met weinig overtuiging. Houdt ook slipje aan (nooit eerder meegemaakt bij MTM). Niet voor herhaling vatbaar dus.
Meen je dat ?
Heb je er iets van gezegd tegen de bazin in het buitengaan?
Dit vind ik zelfs onaanvaardbaar .
Bedankt voor de mededeling.
Opletten dus .
 
de voorbije jaren al geregeld een bezoekje gebracht bij MTM. Tijd om toch eens mijn feedback te delen :)

Mijn algemene beoordeling over MTM is positief, anders zou ik er niet telkens naar terug gaan; maar soms ga ik er ook wel buiten met een gevoel van, was het dit nu waard ? Dus het is wat dubbel.

Ook is er een groot verloop van meisjes, waardoor je eigenlijk moeilijk nog eens bij dezelfde kan langsgaan (ik ga immers niet elke week :) )

Maar al bij al altijd wel tevreden geweest, misschien het laatste jaar is de kwaliteit van de massage wat verminderd.
Hoe dan ook ik ben er telkens wel altijd al heerlijk klaargekomen.

Enkele weken terug was ik bij Emma. Dus hier kan ik nog wel wat over vertellen.
Emma komt qua figuur wel overeen me de foto's; een héél kleine meid (ik ben 1m90 dus dat scheelt wel wat), smal lijfje, mooie grote borsten en mooi kontje, niets mis mee.
Qua gezicht, ziet ze er wel wat ouder uit dan de 23j die op de website staat, dus dit klopt volgens mij niet (of ik hoop het dan toch althans voor haar)

De massage zelf was ok; vooral veel tijd bij het liggen op de buik; deze massage was heel uitgebreid en ze gebruikt al vlug haar hele lichaam. Het teasen bij de gevoelige delen was eerder beperkt.
Na het omdraaien was er eigenlijk nog weinig massage die eraan te pas kwam; ze kwam na enkele minuten al naast me zitten en begon me af te trekken tot ik klaarkwam. Dat was op zich wel lekker, maar het mocht wat uitgebreider allemaal na het omdraaien.

Zou ik nog teruggaan naar Emma, nee dat denk ik niet.
Ga ik nog terug naar MTM, jazeker; maar even wachten op nieuwe meisjes.
 
Dat was Chloë, was idd heel goed!

@Malinas: welke dames buiten Sofia heb je nog bezocht? En stak er iemand bovenuit? De laatste jaren heb ik deze zaak een paar keer bezocht maar was nooit echt super, tot ik eind vorige zomer bij Marie was beland. Enorm knappe dame en ook de massage was van begin tot einde top. Wou die nog eens bezoeken maar ze zit er precies niet meer spijtig genoeg. Zou nog wel eens willen gaan maar 't is nogal moeilijk kiezen :D
Hey! Klopt, Cloë was absoluut geweldig! Ongeveer 5 maanden geleden kwam ik per toeval weer bij Marie terecht en dat was echt een aangename verrassing. Niemand kon echt tippen aan haar na die tijd. Hier is haar werlnummer //edit, doen we niet, zie forumregels
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan