Advertentie Multimassage Noord-Holland heet u welkom!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vanderlindemedia

Meubelstuk
2.801
25/09/21
3.065
Site
multimassage-nederland.jpg

Multimassage Heet U Welkom Tijdens de Koudere Dagen!
Welkom bij Multimassage Nederland - de bekendste massage salon in Noord-Holland waar u op wel 3 locaties iedere dag weer van 10:00 tot 22:00 en 's-weekends tot 00:00 terecht kunt. Onze massage salon(s) bieden een ruime keuze van echte en mooie dames voor alle soorten massages die u zich maar bedenken kunt. Bekijk het rechtstreeks bij de meest dichtbije vestiging in uw buurt via:

Almere
Hilversum
Haarlem

Alle dames komen met 100% echte foto's - en de actuele planning is rechtstreeks te bekijken op de website middels het volgende icoontje:

1765837870667.png

Daarnaast is het mogelijk om voor vaste klanten een korting te krijgen op erotische massages, heeft u de keuze voor tijdig reserveren van uw favoriete masseuse en kunt u de schone, nette en goed verzorgde kamers betreden met zelfs twee vrouwen tegelijk.

Op ieders profiel van dames zijn de mogelijkheden, meer foto's maar ook spannende video's te bekijken. Mocht u zich afvragen welke tot de toppers behoren bekijk dan het volgende overzicht:

1754468508_3556.png

Mijn naam is Irina, blond haar bruine ogen en een lichaam wat maar 1 ding wilt.
Ik ben er eentje die jou stoutste dromen werkelijkheid kan laten worden binnen enkele seconden. Neem jij mij onder handen of wil jij zelf flink onder handen genomen worden? Ik hoop dat jij het aandurft…

1761052177_7558.jpg
Ik ben Nora, een lekkere Marokkaanse Milf die houdt van spelen. Kom jij langs bij Multimassage & kom je even genieten? Ik zie je snel stouterd! Kus Nora

1765829721_4166.jpg

Hi stouterd, mijn naam is Samanta een geile Hollandse stoot die houdt van lekkere sex! Ik kan dan ook niet wachten tot ik je lekkere, harde paal tussen mijn benen voel glijden, zoekend naar de ingang van mijn kletsnatte kutje. Ik zie dat je geniet van de heerlijke B2B massage die ik je geef. Je wordt geil van de bewegingen die ik maak met mijn lekkere, volle kont. Ik vind het heerlijk om te zien dat je geil van mij wordt. Ik ga boven op je zitten, pak je harde paal vast en stop deze in me lekkere kutje. Ik zal je de geilste seks geven en beloof je dat je deze ervaring niet snel zal vergeten!

Deze en natuurlijk veel meer dames direct beschikbaar op openingstijden. Bekijk de website(s) naar keuze voor meer info. Wij bieden ook cadeaubonnen als u uw vriend of vriendin wilt verrassen met een erotische massage. Ook onze klantenspaarkaart kan niet ontbreken - waar u zelfs tot 50% korting ontvangt op een erotische massage.

- Parkeren is discreet
- Betaling middels bank of contant
- Douches aanwezig
- Massages altijd discreet

Mocht u benieuwd zijn naar onze diensten - surf dan naar een van onze websites, bel, chat of email met onze planner, of kom gewoon langs (zonder afspraak) op openingstijden.

Ook te vinden op Tiktok!.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan