Recensie Mya/Iris, Schiedam (voorheen Rotterdam, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ricoezicat

Newbie
6
26/09/21
12
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8326017-mya https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/naughty-girl-_7458766
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een aantal jaar meekijken en opzoeken naar dames op Hookers en Girlsreview nu eindelijk eens een steentje bijdragen.

Deze Moldavische schone heb ik vannacht om 1 uur voor 1 uur in Amsterdam bezocht. Vaak zijn dames rond deze tijd te moe of afraffelend, maar niet deze dame. Ik heb voor een uur betaald en ben er een uur geweest. Ze is geen klokkijker en vraagt niet aan je hoe lang het nog duurt, wat na die vraag dan ook eigenlijk klaar is vanwege prestatiedruk. Ze kreeg wat berichtjes binnen, maar reageerde er niet op tijdens mijn bezoek.

Afspraak via Whatsapp was makkelijk, duidelijk en rap. prijs afgesproken voor standaard (140) + Tongen (20) + CIM (50)
na de financiële handelingen uit de kleren en kon direct zien dat het exact de dame is van de foto's; slank tot mager, mooie kleine tietjes (A), super strak lichaam en helemaal geschoren. Ik mocht op het bed liggen en ze begon direct mijn tepelpiercings te kussen waarna ze ging zakken naar beneden. na een paar minuten aan mijn staaf te hebben gesabbeld, pakte ze een rubbertje en ging me berijden. Ik heb lang niet in zo'n strak poesje gezeten en dan ben ik niet groot geschapen. dat duurde ook niet veel langer dan 3 minuten voor ik het regenjasje volblafde.
na het schoonmaken even geknuffeld en gezoend, maar de tong kwam gering aan te pas. ik hou wel van een beetje wild zoenen, maar ze proefde het biertje wat ik een uur eerder ophad (voor het tandenpoetsen)
Ze was best ongeduldig, want ze begon snel weer met m'n pik te spelen, tijdens ging ik even voelen aan haar sappig kleine poes. ik mocht er alleen niet in met m'n vinger.
Toen ik weer een beetje hard begon te worden heb ik haar even geproefd, smaakt goed, en is een mooi uitzicht. hier genoot ze wel van, maar ze wilde mijn pik erin. Ik was alleen niet helemaal hard meer, dus ik kwam er niet goed in. Zo strak is ze. Maar ze deed haar uiterste best om hem te laten steigeren. Na een kwartiertje missionaris was ik ik moe en liet ik me klaar pijpen. jammer dat ze te vroeg stopte tijdens mijn orgasme, dat ik zelf de laatste druppels eruit moest trekken.

al met al een hele geile, sexy, strakke meid waar ik het erg gezellig mee heb gehad. ik ga 'r zeker nog eens opzoeken

morgen verhuist ze naar Rotterdam
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/naughty-girl-_7458766
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan