WHEM Myra, Leerdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ziet eruit als de zoveelste sof; standaard berichtje met steeds een mooi verhaaltje eromheen en ontdeugende foto's.
Als je reageert wordt je in het gunstigste geval heel lang aan het lijntje gehouden.
Ben er zelf ook wel eens ingetrapt.
Een grote fakeshow noem ik zulke advertenties.
 
De advertentie lijkt me inderdaad kans op een fake advertentie. Maar juist om dat uit te sluiten zoek ik hier dan ervaringen. Met alleen een gevoel op basis van de advertentie schieten we hier natuurlijk niks op.
 
Is lid van het clubje "om het leuk te houden heb ik besloten 300 euro te vragen". Meerdere soortgelijke advertenties die allemaal fake zijn of op een teleurstelling uitdraaien.
 
De dame is zeker niet fake. Was eerder ook actief onder een andere naam en heb toen met haar afgesproken. Bijzonder knappe verschijning en gezellig gezelschap. Dame komt keurig op tijd en komt haar afspraken na. Het enige nadeel is dat pzc niet mogelijk is. Ook komt ze tijdens de seks wat ongeïnteresseerd over en is het allemaal wat fantasieloos. Haar mooie lichaam maakt echter veel goed! Tevens heeft ze nu ook een nummer aan haar advertentie toegevoegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan