Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit gaat weer is niet goed, slechte service.
Had een keer voor een dame geboekt op 1600. En op het moment dat ik 10min ervoor ben. Zegt mama San heel leuk. Sorry ik heb niet goed gekeken.. wil je een andere dame.. uiteindelijk wel gedaan ik vond het zonde om weer in de drukte naar huis om voor niks te komen.
Dit was mij ook een keer overkomen.

Van te voren maakte ik een telefonische afspraak voor Moekie.
Toen ik op tijd bij M.T.T. arriveerde had de gastvrouw een overboeking gemaakt ?. Dus kwam ik daar voor niets ?.

Gloeiende, gloeiende, gloeiende ?!!!
 
Ik ben ook erg benieuwd naar Mora.
Wie kan meer info geven over haar diensten en de kwaliteit voordat ik er zelf in investeer om het uit te zoeken.

Verder ben ik benieuwd hoe ver Moeky gaat in haar "dienstverlening" met vaste klanten en bij een goede klik. Ik ben al een paar keer bij haar geweest en het is altijd erg goed en gezellig, maar ik durf eigenlijk niet te vragen naar meer opties ☺️
Prive-antwoorden zijn ook welkom.
 
@RyanH Als je binnenkomt en ze zijn met een gordijn in het gangetje aan het kutten, dan is dat omdat er een andere klant voorbij komt en ze willen zorgen dat jullie elkaar niet zien. De eerste keer kan dat een beetje vreemd en knullig overkomen, maar het is eigenlijk best netjes geregeld op die manier.
In het begin snapte ik het niet helemaal, vandaar dat ik het nog even zeg
Ik vind dat superprofi van MTT. Ik vind het leuk om met jullie te praten, maar ik hoef onder het wandelen geen niemand tegen te komen.

Bij andere tenten is het soms heel slecht geregeld. Bij Sainam Strevelseweg lopen sinds kort heel leuke meiden rond - vergelijkbaar met MTT, maar ze snappen daar niks van privacy-management. Ik klaar en naar beneden, sta ik opeens achter een andere kerel die voor het 'balietje' staat. Hij staat met ze rug naar me toe maar toch onprettig - voor hem en voor mij. Daarna verlaat ik het pand en vragen ze me de deur open te doen, moet ik vlak langs een andere vent die naar binnen wil. We lachen maar wat awkward naar elkaar maar god wat gênant! Vanwege die mooie meiden zal het daar nu nog drukker worden met nog meer problemen. Dus ik mijd die tent voorlopig even, hoe leuk die meiden daar ook zijn.

Bij Dawrung kwam ik een keer binnen, sta ik voor dat balietje en zit er naast me een vent op het bankje. Daar is het ook slecht geregeld.
 
@Pippi Langkous weet je zeker dat Daw de gastvrouw was? Ik dacht dat ze niet meer bij MTT werkte.
Ik heb het nog gevraagd en ik kende haar gezicht nog van vroeger: erg mooi en ze heeft krullend haar. Kijk je in de gauwigheid dan zou het een Marokkaanse of Turkse kunnen zijn. Nou is het rare dat ze ook niet in de kinky-lijst staat. Ze zei nadrukkelijk dat ze de gastvrouw was. Nieuwe functie???

Ze was in de ogen van veel kerels één van de mooiere van MTT, maar er waren ook nogal wat negatieve recensies over haar.

@Robtopdrop Als je Moeky wil moet je echt ver van te voren boeken anders lukt het niet. Ja, ik wilde Mora gisteren heel graag want die is ook altijd moeilijk te boeken. Leuke jonge meid met lang krullend haar en getinte huid. Onder haar Sarong kwam een heel mooi linkerbeen tevoorschijn. Maar ja, mogen kijken, maar niet mogen proeven... zucht.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat niet zo dat jullie het vervelend om iemand tegen te komen, jullie komen toch allemaal voor hetzelfde?
Waarschijnlijk gaan jullie ook niet naar raambuurten?
 
@Paulus2 Als ik in een kleine ruimte in een salon of privéhuis een andere kerel tegenkom, vind ik dat onprettig. Ik ga ook naar raambuurten, maar ik ben niet zo'n ramenman. Bij die raambuurten schuift er gewoon een menigte door die straten. Dat is toch anoniemer. Al ben ik daar ook wel is iemand tegengekomen waarvan ik liever wou dat die persoon me niet zag.

In Den Haag is een tent waar je in de huiskamer al kan gaan beginnen. Er staat daar zelfs een bed waar klanten al aan de gang gaan met DVP. Ja, dat komt dan meer over als een beetje een orgie. Dat je daar gezien wordt moet je dan op de koop toe nemen. Maar dat is anders dan in een doorsnee privéhuis of salon.
 
Het is mijn ervaring ook dat ze bij MTT meer moeite doen om klanten elkaar niet in levende lijve elkaar te laten tegenkomen dan bij veel andere salons. Maar goed, helemaal uitsluiten kun je het natuurlijk niet, want nog voor de voordeur kunnen in- en uitgaande klanten elkaar nog steeds tegen het lijf lopen en dat is mij ook al eens gebeurd. Ik heb er echter niet zo heel veel moeite mee zolang ik de persoon maar niet ken.

Ik weet echter uit ervaring dat andere bezoekers zoals Pippi meer waarde aan discretie hechten. Bij Yu & Mi in Eindhoven bijv. zat de laatste keer dat ik daar was een man in de gang te wachten op zijn dame toen mijn dame en ik onze kamer verlieten en de gang opliepen. Deze man was naar schatting meer dan twee keer zo oud als ik. Ik merkte dat hij heel strak naar beneden keek toen hij mij opmerkte en zijn gezicht een beetje probeerde te verbergen achter zijn jas. Mede door zijn gedrag vond ik het eerlijk gezegd wel geinig, hoewel ik eigenlijk alleen maar veel respect voor deze man op respectabele leeftijd. Hiermee wil ik dus maar aangeven dat het bij de meeste andere salons minder goed geregeld is qua discretie.
 
Ik vind dat superprofi van MTT. Ik vind het leuk om met jullie te praten, maar ik hoef onder het wandelen geen niemand tegen te komen.

Bij andere tenten is het soms heel slecht geregeld. Bij Sainam Strevelseweg lopen sinds kort heel leuke meiden rond - vergelijkbaar met MTT, maar ze snappen daar niks van privacy-management. Ik klaar en naar beneden, sta ik opeens achter een andere kerel die voor het 'balietje' staat. Hij staat met ze rug naar me toe maar toch onprettig - voor hem en voor mij. Daarna verlaat ik het pand en vragen ze me de deur open te doen, moet ik vlak langs een andere vent die naar binnen wil. We lachen maar wat awkward naar elkaar maar god wat gênant! Vanwege die mooie meiden zal het daar nu nog drukker worden met nog meer problemen. Dus ik mijd die tent voorlopig even, hoe leuk die meiden daar ook zijn.

Bij Dawrung kwam ik een keer binnen, sta ik voor dat balietje en zit er naast me een vent op het bankje. Daar is het ook slecht geregeld.
Ik ben meerdere malen bij Dawrung geweest, maar heb dit gelukkig nog nooit mee gemaakt (altijd op afspraak, wellicht werkt dat mee)

1x bij Warie thai wel (zonder afspraak) Ik moest wachten aan de bar (wat daar betekend het epicentrum van de toko, in de 15 minuten dat ik daar zat drie verschillende mannen gezien. Mij maakt het weinig uit, maar ik kan mij voorstellen dat dit een "No go"zone is voor velen. Overigens vond ik het aanbod van vrouwen daar niet heel erg opwindend.

Pluspunt is dat je makkelijk kan parkeren in de garage van de AH (die zit op de hoek, 1 minuut lopen)
 
@Paulus2 Als ik in een kleine ruimte in een salon of privéhuis een andere kerel tegenkom, vind ik dat onprettig. Ik ga ook naar raambuurten, maar ik ben niet zo'n ramenman. Bij die raambuurten schuift er gewoon een menigte door die straten. Dat is toch anoniemer. Al ben ik daar ook wel is iemand tegengekomen waarvan ik liever wou dat die persoon me niet zag.

In Den Haag is een tent waar je in de huiskamer al kan gaan beginnen. Er staat daar zelfs een bed waar klanten al aan de gang gaan met DVP. Ja, dat komt dan meer over als een beetje een orgie. Dat je daar gezien wordt moet je dan op de koop toe nemen. Maar dat is anders dan in een doorsnee privéhuis of salon.
Is dit Casa Cherda, heel toevallig ?
 
Is dit Casa Cherda, heel toevallig ?
Ja, dat is het! Er werkte daar een heeeeel geile Chinese mafketel die deed het nog gewoon bare ook.

Kijk, dat is een hele andere situatie. Dat is een beetje parenclub/ orgie-achtig. Dan ga je om te kijken en bekeken te worden. Maar als je dat niet wil dan blijf je lekker weg.
 
@Pippi Langkous Dat had ik liever gehoord toen ze er nog wel werkte :) Dat gezegd als je er meer kent, hoor ik dat graag (PM)

Werkt ook een trans Daisy, werkt aanstaande vrijdag op de geleen (aldus haar eigen website) Vrijdag ga ik naar de Geleen, even checken.
 
Als ik hierboven de titel lees denk je dat het toch voornamelijk over MTT gaat, maar ik heb in de laatste posts bijna alles uit omgeving DH voorbij zien komen, maar niet zoveel over MTT..
Kunnen we dit ook een beetje beter filteren? Anders heeft zo'n titel niet zoveel zin..

Ik begrijp het wel hoor, maar misschien toch beter om even aparte post aan te maken?
 
Ja, dat is het! Er werkte daar een heeeeel geile Chinese mafketel die deed het nog gewoon bare ook.
Ze heet Mimi en ik kwam haar destijds een keer tegen bij Casa Cherda.
Op mij maakte ze geen enkele indruk en ik had dan ook geen gebruik gemaakt van haar diensten.
Naar het schijnt werkt ze daar niet meer ?

? Oh, over dat bed in de woonkamer daar had ik publiekelijk de liefde bedreven met één van de lieftallige dames van het huis ?.

Haar naam ben ik vergeten maar het was bijzonder lekker ? !
 
Ik ben afgelopen Zaterdag maar liefst 2 uur onderweg geweest met de trein van Arnhem naar Den Haag om mijn eerste ervaring op te doen bij MTT en dat was de 4 uur (heen en terug) absoluut waard.
Mijn fout was echter dat ik op de bonnefooi ben gegaan, half 5 aankwam en er pas om 6 uur een ruimte beschikbaar was voor de Nuru massage.
Ik was toch al 2 onderweg geweest, dus ik wilde het nou niet van dat anderhalf uur laten afhangen.

Bij binnenkomst werd ik opgehaald door Som, wat een heerlijk lieve meid is dat zeg. Super spontaan en ze was zeer actief massage en ook samen douchen vooraf en achteraf.

Toen ik haar liet weten dat ik de volgende keer zou reserveren voor Som persoonlijk, adviseerde ze me om een body to body massage te boeken. Dit was goedkoper en hadden we lekker meer tijd samen voor minder geld.

Dus ze weet zeer goed wat klanten binding is.

De reistijd zeker waard voor wie een bezoekje aan MTT overweegt.
 
Even voor de wandelaars die denken dat Daw tegenwoordig gastvrouw is. Dat is pertinent onjuist. Zij werkt niet meer bij MTT, niet als masseuse en ook niet in een andere functie. Komen we ook weer een beetje on-topic in deze draad. ? Verder kom ik weinig meer bij MTT. Te druk en te veel gericht op extra's. Met weemoed denk ik terug aan vroeger, toen het nog spannend was om te ontdekken wat de dame aan mogelijke extra's deed en er met regelmaat jonge dames waren. MTT heeft zijn glans wel verloren.
 
Even voor de wandelaars die denken dat Daw tegenwoordig gastvrouw is. Dat is pertinent onjuist. Zij werkt niet meer bij MTT, niet als masseuse en ook niet in een andere functie. Komen we ook weer een beetje on-topic in deze draad. ? Verder kom ik weinig meer bij MTT. Te druk en te veel gericht op extra's. Met weemoed denk ik terug aan vroeger, toen het nog spannend was om te ontdekken wat de dame aan mogelijke extra's deed en er met regelmaat jonge dames waren. MTT heeft zijn glans wel verloren.
Dan ben ik wel benieuwd welke beter is tegenwoordig...voor wat betreft Erotische Thaise massage...
 
@Jesse.V Dat ben ik niet met je eens. Als je kijkt naar de bezetting bij MTT loopt er heel mooi jong grut rond en ook iets ouder maar ze zien der allemaal prima uit. Standaard massage, B2B en HJ voor 70 ofzo maar sommige meiden daar zijn in voor extra's. Alleen je portemonnee moet dan wel open, maar dat heb je overal.
 
@Pippi Langkous Bij jonge dames had ik moeten toevoegen "onervaren" oftewel de groene blaadjes. Alle vrouwen die daar nu werken zijn 30 - 60 en redelijk tot zeer ervaren. Ben het met je eens dat ze er voor hun leeftijd nog prima uitzien. En waar vroeger 1 of 2 dames wel extra's deden, doen nu 1 of 2 dames niet meer dan B2B en HJ. Omdat het vroeger uitzonderlijk was dat de dame meer deed, was je bereid om meer te betalen voor extra.
Voor wat betreft erotische thaise massage was het vroeger beter, als je kijkt naar de kwaliteit van de massage, maar als je die tijd niet hebt meegemaakt, snap ik dat het voor de meeste mannen een heerlijke snoepwinkel is. Ik heb daar jarenlang gewoon teveel gesnoept. :D:D:D
 
Weet iemand dames uit Thai massagesalon in den haag, die goed teasen tijdens erotiche massage en niet alleen aan het einde van de sessie. Liefst jonge dames tot 40?
 
@Alex85 Je hebt gelijk, hoor. Ik vind het ook niks dat je eerst een massage krijgt en dan de laatste 30 seconden begint ze opeens te teasen. Een perfecte erotische massage heeft heel veel getease tussendoor. Dat is pas echt teasen. Opgeilen en dan weer afkoelen met brave massage, opgeilen en dan...
 
Ik ben afgelopen Zaterdag maar liefst 2 uur onderweg geweest met de trein van Arnhem naar Den Haag om mijn eerste ervaring op te doen bij MTT en dat was de 4 uur (heen en terug) absoluut waard.
Mijn fout was echter dat ik op de bonnefooi ben gegaan, half 5 aankwam en er pas om 6 uur een ruimte beschikbaar was voor de Nuru massage.
Ik was toch al 2 onderweg geweest, dus ik wilde het nou niet van dat anderhalf uur laten afhangen.

Bij binnenkomst werd ik opgehaald door Som, wat een heerlijk lieve meid is dat zeg. Super spontaan en ze was zeer actief massage en ook samen douchen vooraf en achteraf.

Toen ik haar liet weten dat ik de volgende keer zou reserveren voor Som persoonlijk, adviseerde ze me om een body to body massage te boeken. Dit was goedkoper en hadden we lekker meer tijd samen voor minder geld.

Dus ze weet zeer goed wat klanten binding is.

De reistijd zeker waard voor wie een bezoekje aan MTT overweegt.
Goede middag Christian,

wat geweldig om deze positieve ervaring met Som te lezen. Som is inderdaad erg populair als het gaat om onze Nuru massage en we hopen je snel weer terug te zien.
 
Goede middag Christian,

wat geweldig om deze positieve ervaring met Som te lezen. Som is inderdaad erg populair als het gaat om onze Nuru massage en we hopen je snel weer terug te zien.
Allereerst respect voor dat jullie reageren op jullie recensies. Dat zie je niet zo vaak en ik ben blij om te zien dat jullie dat serieus nemen. En inderdaad, hoewel ik in totaal 4 uur heb moeten reizen om bij jullie te komen, was dat iedere kilometer waard. Zeg maar tegen Som dat ik eind van de maand weer langs kom. Als je zegt van die man uit Arnhem die 2 uur heeft gereisd voor een massage, dan weet ze misschien nog wel wie ik ben.

Trouwens ik zag op jullie site dat massages langer dan een uur, anderhalf uur zijn, maar als ik de volgende keer weer met Som wil afspreken voor een body to body massage, is het dan ook mogelijk om voor 2 uur te boeken?

Groetjes Christian
 
Allereerst respect voor dat jullie reageren op jullie recensies. Dat zie je niet zo vaak en ik ben blij om te zien dat jullie dat serieus nemen. En inderdaad, hoewel ik in totaal 4 uur heb moeten reizen om bij jullie te komen, was dat iedere kilometer waard. Zeg maar tegen Som dat ik eind van de maand weer langs kom. Als je zegt van die man uit Arnhem die 2 uur heeft gereisd voor een massage, dan weet ze misschien nog wel wie ik ben.

Trouwens ik zag op jullie site dat massages langer dan een uur, anderhalf uur zijn, maar als ik de volgende keer weer met Som wil afspreken voor een body to body massage, is het dan ook mogelijk om voor 2 uur te boeken?

Groetjes Christian
Hoi Christian. Ja, het spreekt voor zich dat we ons richten op onze kwaliteit en het internet maakt daar een groot deel van uit. Ik zal het aan Som doorgeven en over de tijd, kun je ons het beste even vooraf bellen, dan zorgt Som er weer voor dat je heerlijk ontspannen naar huis gaat.
2 uur is zeker ook mogelijk, maar veel klanten die boeken vaak voor een uur, vandaar maar ik ben blij te horen dat je een uur veel te kort vond.

En ja, onze website is nog wat verouderd en we zijn momenteel bezig onze site te vernieuwen anno 2021. De site was niet echt mobiel vriendelijk en we hebben ook veel vragen gekregen rondom onze dames en die staan nog niet op onze website.

We ontvangen graag je telefoontje eind deze maand en tot snel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan