Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het heel goed dat ze zelf actief reageren, geeft ook aan dat dit forum door hen gewaardeerd wordt, maar ik weer niet wat deze regels precies zijn. Ik het er geen enkel probleem mee, maar dat komt ook omdat ik ook een heel tevreden klant van MTT ben, ok al ben ik al een tijdje niet meer geweest.. ik ga graag weer eens een afspraak met Moeky, Soda, of Som maken.. of met 2 tegelijk! ??
 
Waren de spelregels van dit forum niet zo opgesteld dat belanghebbenden niet rechtstreeks in het topic mogen reageren??
https://www.girlsreview.nl/threads/reacties-van-belanghebbenden-in-hun-eigen-recensietopic.334/
hoi meneer Romer, ik zal de regels nog eens goed doornemen. Maar ik ben hier niet om onze salon te promoten of iets dergelijks. Ik begrijp maar al te goed wat social media en het internet tegenwoordig kan doen om een bedrijf te maken of te breken.

Ik ben hier slechts om te kijken wat de ervaring van onze klanten is en wat we kunnen verbeteren, vooral daar we veel klanten krijgen middels mond tot mond reclame.
En u beseft wel dat iedereen hier de onderwerpen kan lezen, ook al is het zonder te reageren?
 
Ik vind het heel goed dat ze zelf actief reageren, geeft ook aan dat dit forum door hen gewaardeerd wordt, maar ik weer niet wat deze regels precies zijn. Ik het er geen enkel probleem mee, maar dat komt ook omdat ik ook een heel tevreden klant van MTT ben, ok al ben ik al een tijdje niet meer geweest.. ik ga graag weer eens een afspraak met Moeky, Soda, of Som maken.. of met 2 tegelijk! ??
Dank je wel voor het compliment. in het vak dat wij doen, zijn niet heel veel websites waar klanten hun ervaring delen. En dit is er 1 van. Dus het spreekt voor zich dat we willen weten wat we kunnen verbeteren. En je bent zeker weer van harte welkom.
 
Ik vind het heel goed dat ze zelf actief reageren, geeft ook aan dat dit forum door hen gewaardeerd wordt, maar ik weer niet wat deze regels precies zijn. Ik het er geen enkel probleem mee, maar dat komt ook omdat ik ook een heel tevreden klant van MTT ben, ok al ben ik al een tijdje niet meer geweest.. ik ga graag weer eens een afspraak met Moeky, Soda, of Som maken.. of met 2 tegelijk! ??
Als je dan maar niet voor niets komt terwijl je keurig een afspraak hebt gemaakt (zie mijn post 28 hierboven van 19/7). Uit armoede ben ik toen maar naar de overkant gelopen waar ik gelukkig nog terecht kon.:(
 
Als je dan maar niet voor niets komt terwijl je keurig een afspraak hebt gemaakt (zie mijn post 28 hierboven van 19/7). Uit armoede ben ik toen maar naar de overkant gelopen waar ik gelukkig nog terecht kon.:(
Ja ik begrijp hoe vervelend dat op dat moment voor jou was, ik heb het nog een keer gelezen. Maar het lijkt me voor hen ook lastig om op dat moment deze een beetje genante situatie op te lossen. Achteraf hadden ze wellicht iets anders kunnen bedenken, maar daar zijn mooie maar hier niet passende spreekwoorden voor.
Ik kom er graag en ga gauw weer eens langs. Moet je ook doen, dan vergeet je het snel, omdat we het beste vooruit kunnen kijken in het leven.
Als ik jou was zou ik bij binnenkomst zeggen dat je Pippi Langkous bent, misschien krijg je een upgrade naar een betere kamer en een glaasje champagne oid. Is dat misschien een goed idee MTT? ?
Ik neem de volgende keer een zak heerlijke Italiaanse koffiebonen voor hen mee, omdat dat mijn business is. Gewoon beetje investeren in de relatie. Komt eraan MTT!
Fijne avond allemaal!
 
Ik heb met belangstelling deze 3 pagina's over MTT doorgelezen. Maar waar ik nu benieuwd naar ben : MTT is samen met Warie Thai de enige salon die NURU aanbiedt. Maar je hebt natuurlijk NURU en NURU en dan bedoel ik : natuurlijk moet het op zo'n groot luchtbed op de grond en niet gewoon op bed. Kan iemand mij vertellen over zijn/haar ervaring met NURU massage bij MTT en wie de toppers daar zijn vwb NURU ? Warie mag ook maar is hier niet de juiste plek voor ... dus PM mag ook.
 
Ik heb met belangstelling deze 3 pagina's over MTT doorgelezen. Maar waar ik nu benieuwd naar ben : MTT is samen met Warie Thai de enige salon die NURU aanbiedt. Maar je hebt natuurlijk NURU en NURU en dan bedoel ik : natuurlijk moet het op zo'n groot luchtbed op de grond en niet gewoon op bed. Kan iemand mij vertellen over zijn/haar ervaring met NURU massage bij MTT en wie de toppers daar zijn vwb NURU ? Warie mag ook maar is hier niet de juiste plek voor ... dus PM mag ook.
Ik ben 3 weken geleden bij Mystique Thai Thai geweest voor de Nuru massage met Som. Het was niet op bed, maar op een matras op de grond en was voortreffelijk. Naar mijn mening is het vooral ook de masseuse die de hele ervaring geweldig maakt. Dus ik kan zeker Som van harte aanbevelen. Heeft een heerlijk lichaam en een hele spontane persoonlijkheid.

Vooral daar ikzelf wat verlegen was in het begin en Som me meteen heel erg op m'n gemak stelde.

Over de andere dames kan ik helaas nog niks vermelden. hoewel er wel een aantal hele mooie rondlopen.

Voor wie je ook kiest, en mocht je besluiten te gaan, dan weet ik zeker dat je een hele leuke tijd gaat beleven.

Groeten Christian
 
Ik ben 3 weken geleden bij Mystique Thai Thai geweest voor de Nuru massage met Som. Het was niet op bed, maar op een matras op de grond en was voortreffelijk. Naar mijn mening is het vooral ook de masseuse die de hele ervaring geweldig maakt. Dus ik kan zeker Som van harte aanbevelen. Heeft een heerlijk lichaam en een hele spontane persoonlijkheid.

Vooral daar ikzelf wat verlegen was in het begin en Som me meteen heel erg op m'n gemak stelde.

Over de andere dames kan ik helaas nog niks vermelden. hoewel er wel een aantal hele mooie rondlopen.

Voor wie je ook kiest, en mocht je besluiten te gaan, dan weet ik zeker dat je een hele leuke tijd gaat beleven.

Groeten Christian
Dank je Chris
 
Vandaag een heerlijke Nuru Massage ondergaan bij Mystique Thai Thai welke werd gegeven door Som.
De ontvangst was hartelijk in een prachtzaak. Ondanks dat dit mijn eerste keer daar was voelde ik me er wel gelijk op mijn gemak ook al was ik best nerveus om dat ik door mijn (inmiddels verlopen huwelijk) met een Thaise ontzettend veel meiden uit de privé sector ken.
Som was een meer dan aangename verschijningen ik had niet het idee haar te kennen, dus ijs was snel gebroken.
Achteraf iets TE snel want doordat je toch over het verleden begint te praten bleken we toch meer gemeen te hebben als dat ik had vermoed en bleken we toch ook nog aardig wat mensen samen te kennen. Het draaide dus uit om een meer erotisch kletsfestijn dan een ontspannen Nuru Massage al moet ik zeggen dat Som geen moment is opgehouden met masseren. Voordat we wisten was het uur voorbij en waren nog niet uitgepraat / gemasseerd. We hadden er beiden nog zin dus nog maar 30 minuten eraan vastgeknoopt. Som wilde het natuurlijk wel graag afmaken en was inmiddels al 30 minuten met de jonge heer in de weer maar omdat we maar bleven verdrinken in elkaars verhalen en toekomstplannen was er geen vuurwerk.
Nu hoor ik een hoop denken, da's 200,00 euro en nog niet eens een HP maar eigenlijk gaf het helemaal niets.
Het was gewoon een uiterst aangename en gezellige ervaring en ik vond het iedere euro waard.
Natuurlijk hebben wel afgesproken dat we het gauw overdoen in een wat meer ontspannen sfeer met niet zoveel praat en die belofte ga ik ook nakomen.
Nu achteraf thuis zittend en nadenkend over Som en wat ze me heeft verteld gaan er ineens heel veel lichtjes branden. Ik weet precies wie het is en heb haar in het privé circuit ook al ontmoet en ik weet ook al via wie. Dan is de wereld toch klein en daar zullen we het de volgende keer toch nog even over hebben. Als ze is wie ik voor 99% denk dat ze is dan zijn we ook nog eens familie geweest *LOL* Wat meer dan 5 jaar uit deze wereld te zijn geweest niet kan doen met je geheugen. Ik ben in ieder geval blij haar (weer) ontmoet te hebben.
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je als leek bij haar komt en je je ontspannen overgeeft aan haar, je een hemelse ervaring hebt.
MTT mag trots op haar zijn, niet alleen voor haar diensten maar ook voor de normen en waarden die zij hanteert en respecteert.
Ik ga gauw naar haar terug voordat ze in December naar Thailand vertrokken is.
 
Vandaag een heerlijke Nuru Massage ondergaan bij Mystique Thai Thai welke werd gegeven door Som.
De ontvangst was hartelijk in een prachtzaak. Ondanks dat dit mijn eerste keer daar was voelde ik me er wel gelijk op mijn gemak ook al was ik best nerveus om dat ik door mijn (inmiddels verlopen huwelijk) met een Thaise ontzettend veel meiden uit de privé sector ken.
Som was een meer dan aangename verschijningen ik had niet het idee haar te kennen, dus ijs was snel gebroken.
Achteraf iets TE snel want doordat je toch over het verleden begint te praten bleken we toch meer gemeen te hebben als dat ik had vermoed en bleken we toch ook nog aardig wat mensen samen te kennen. Het draaide dus uit om een meer erotisch kletsfestijn dan een ontspannen Nuru Massage al moet ik zeggen dat Som geen moment is opgehouden met masseren. Voordat we wisten was het uur voorbij en waren nog niet uitgepraat / gemasseerd. We hadden er beiden nog zin dus nog maar 30 minuten eraan vastgeknoopt. Som wilde het natuurlijk wel graag afmaken en was inmiddels al 30 minuten met de jonge heer in de weer maar omdat we maar bleven verdrinken in elkaars verhalen en toekomstplannen was er geen vuurwerk.
Nu hoor ik een hoop denken, da's 200,00 euro en nog niet eens een HP maar eigenlijk gaf het helemaal niets.
Het was gewoon een uiterst aangename en gezellige ervaring en ik vond het iedere euro waard.
Natuurlijk hebben wel afgesproken dat we het gauw overdoen in een wat meer ontspannen sfeer met niet zoveel praat en die belofte ga ik ook nakomen.
Nu achteraf thuis zittend en nadenkend over Som en wat ze me heeft verteld gaan er ineens heel veel lichtjes branden. Ik weet precies wie het is en heb haar in het privé circuit ook al ontmoet en ik weet ook al via wie. Dan is de wereld toch klein en daar zullen we het de volgende keer toch nog even over hebben. Als ze is wie ik voor 99% denk dat ze is dan zijn we ook nog eens familie geweest *LOL* Wat meer dan 5 jaar uit deze wereld te zijn geweest niet kan doen met je geheugen. Ik ben in ieder geval blij haar (weer) ontmoet te hebben.
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je als leek bij haar komt en je je ontspannen overgeeft aan haar, je een hemelse ervaring hebt.
MTT mag trots op haar zijn, niet alleen voor haar diensten maar ook voor de normen en waarden die zij hanteert en respecteert.
Ik ga gauw naar haar terug voordat ze in December naar Thailand vertrokken is.
wat een leuke ervaring om te lezen en idd. Mijn ervaring met Som was ook echt super. ik was mijn 1e keer ook best wel nerveus en ze stelde me meteen op mn gemak en de rest is geschiedenis. inmiddes 2x bij haar geweest en ben van plan er mijn maandelijkse uitje van te maken. Dan blijft het leuk en iets om naaruit te kijken.

ook grappig dat je zoveel thaise mensen kent en zo ook haar. ikzelf woon in Arnhem, dus ben niet zo bang om bekenden tegen te komen, wat alles wel een stuk gemakkelijker maakt.
 
Helaas vandaag een wat mindere ervaring gehad. Gisteren telefonisch een afspraak gemaakt, maar vandaag was ze er niet om "persoonlijke" reden. Kan gebeuren, maar voor mij betekende dat een heen en weer rit van 2 * 1 uur. Ze konden op hun minst even per sms laten weten dat het niet doorging. Deze suggestie wordt weggewuifd onder het motto van "geheim nummer", maar dat heb ik helemaal niet op deze telefoon.... (precies voor dit een extra tel met sim aangeschaft). Als alternatief voor Moeky werden er nog wel twee fossielen voorgesteld maar daarvoor bedankt... Helaas was mijn commentaar over service aan dovemansoren gericht en werd ik de zaak uitgelaten....
Voortaan even nadenken om nog eens te gaan en altijd even nabellen als ik een dag van te voren reserveer....
 
@roomtaart Da's natuurlijk heel vervelend voor je dat het zo is gelopen maar zeker in de Thaise wereld komt het vaak voor dat ze ineens "verhinderd of te laat zijn" en JA ook wel eens niet komen opdagen. Daar heb ik in mijn privé leven dagelijks mee te maken gehad. Als het om de KLOK gaat zijn de Thai nu eenmaal niet zo betrouwbaar. Is overigens met de Filipino's niet veel beter.
Dat gezegd hebbende : Ik vermoed dat je bij het maken van je afspraak ook de verkeerde persoon aan de telefoon hebt gehad.
Voor zover ik weet wordt er altijd gevraag om op de dag zelf zo rond 11:00 uur nog een keer te bellen. Dat doen ze ze JUIST vanwege bovenstaande redenen en dus om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
 
Ik kan me niet herinneren dat ik het verzoek kreeg te de volgende dag te bellen bij het reserveren. Wel als ik eerder dan een dag van te voren probeerde te reserveren. Het lijkt er inderdaad op dat ze moeilijk ver van te voren kunnen/willen plannen. Ik ben gelukkig nog nooit voor niks gekomen.
Wellicht was Moeky eerder ongesteld geworden dan verwacht, dan werkt ze niet namelijk. Maar ik ben er nog niet achter wat haar periode is ?
 
Ze konden op hun minst even per sms laten weten dat het niet doorging. Deze suggestie wordt weggewuifd onder het motto van "geheim nummer", maar dat heb ik helemaal niet op deze telefoon.... (precies voor dit een extra tel met sim aangeschaft).
Als je naar het 070 nummer hebt gebeld kunnen ze niet in de bel historie terugkijken wie er gebeld heeft en als dat wel het geval zou zijn zouden ze jouw 06 er ook niet hebben kunnen uitvissen.
 
Ja, maar wacht even, @PauIus2 : wat een service zou het zijn als ze hadden gebeld naar @roomtaart van: sorry, bij Moekie hangt de vlag vandaag uit, maar als u wilt kunt u bij ... terecht ofzo. Dat zou naar @roomtaart heel netjes zijn geweest. En dat gelul van vast nummer, wie heeft tegenwoordig nog een vast nummer? Mij hebben ze pasgeleden ook voor saus laten komen vanwege een dubbele afspraak en ik ben daar nog steeds pissig over. Het is een geweldig mooie salon met heerlijke vrouwen maar dit stukje operationeel management hebben ze gewoon niet goed op orde.
 
Bedenk ook dat de melding dat ze er niet is "om persoonlijke redenen" niet eens waar hoeft te zijn. Het kan gewoon één van hun gebruikelijke smoejes zijn.
Veel waarschijnlijker is het weer eens dubbel boeken.
Ik heb het nog niet gemeld, maar een tijdje terug heb ik dit ook meegemaakt. Voor mij betekent dit een rit vanaf Amsterdam. Voor niets dus. En ik ben er net als Pippi Langkous nog steels pissig over. Ik zal niet de enige zijn, die dit ook is overkomen, maar het hier nog niet gemeld hebben.
 
Het is mij tot nu toe gelukkig nog niet overkomen. Maar ik denk dat Moekie zelf niet zo snel afwezig zou zijn zonder goede reden. Ik maak ook wel vaak de afspraak op de dag zelf dus misschien daarom. Nadeel van dit is dat ik soms pech heb dat ik pas in de avond kan of helemaal niet.
 
Bedankt voor alle reacties en concluderend: Bij deze tent ga ik er voortaan ook maar van uit dat een afspraak pas een afspraak is op het moment de dame bij je op de kamer is en zich uitgekleed heeft..... Ik heb het weleens bij een andere tent meegemaakt dat de dame na het wegbrengen van het geld ze terugkomt met een andere dame om te verontschuldigen dat er een dubbele boeking is en ik niet met haar mijn afspraak kan vervolgen...

Jammer!
Ik had gehoopt dat de ruim 15 jaar dat ik hier al over de vloer komt me genoeg vertrouwen had gegeven om geen wantrouwen te hebben, maar helaas pindakaas.... Het blijft een massagesalon en met sex-werk is het enige wat telt de gast die het meeste betaalt.
Een oprechte sorry en wat extra service in de toekomst zou voor mij een reden geweest zijn om deze ervaring voor mezelf te houden en dit niet hier te delen. Die excuses bleven uit, een rot-op attitude volgde toen ik hier wat van zei....
 
Ja, ik ben dus ook een keertje zo in het "huiskamertje achter het gordijn" geparkeerd met de mededeling dat ik wel met Soda kon als ik nog een uurtje zou wachten in verband met een dubbele afspraak. Maar betekent dat dan dat ze inschatten wie het meeste betaalt ofzo? Zou dat betekenen dat die andere man dan anderhalf uur had geboekt ofzo of een nuru had afgesproken, terwijl ik "gewoon" een uurtje massage had geboekt?
 
Ik denk dat het gewoon een communicatieprobleem is. De dame die meestal de telefoon opneemt is moeilijk te verstaan waardoor misverstanden ontstaan.
Dit zou best eens kunnen, al vond ik de dame die de laatste 2 keer de telefoon opnam nog redelijk te verstaan. Ook bij andere salons heb ik wel eens dat de dame gehaast met sterk accent spreekt en daardoor moeilijk te verstaan is. Wat ik eigenlijk altijd doe is de afgesproken tijd nog een keer herhalen als de dame aan de telefoon zelf dat al niet doet. Geeft me toch iets meer zekerheid dat de door mij genoemde tijd ook de tijd is die wordt genoteerd voor mijn afspraak.
 
Dit zou best eens kunnen, al vond ik de dame die de laatste 2 keer de telefoon opnam nog redelijk te verstaan. Ook bij andere salons heb ik wel eens dat de dame gehaast met sterk accent spreekt en daardoor moeilijk te verstaan is. Wat ik eigenlijk altijd doe is de afgesproken tijd nog een keer herhalen als de dame aan de telefoon zelf dat al niet doet. Geeft me toch iets meer zekerheid dat de door mij genoemde tijd ook de tijd is die wordt genoteerd voor mijn afspraak.
Precies, doe ik ook en bel ongeveer 2 uur voor de afspraak nog een keer om te vragen of de dame er is en het definitief doorgaat. Heb op deze manier nog nooit in de kou gestaan.
 
Wat ik heb gemerkt is dat de dames van de salon deze site goed bijhouden en proberen te achterhalen wie wie is. En als je wat minder positief bent over de salon, lees een kritische kanttekening plaatst, dit merkbaar is in de geleverde service. Ik ben een aantal weken geleden geweest en een kille ontvangst door een normaal gesproken hele vrolijke dame viel mij ten deel. De massage was zonder enig getease. Ook de geboden extra's werden verminderd en de prijs van het pretpakket ging omhoog. Het is te toevallig dat er geen verband zou zitten tussen mijn posts en deze ervaring. Dus mensen, wees gewaarschuwd. Ik heb mijn conclusie getrokken en ben op ontdekkingstocht naar andere salons. Dus als jullie nog tips hebben, een pm wordt gewaardeerd. :cool:
 
Wat ik heb gemerkt is dat de dames van de salon deze site goed bijhouden en proberen te achterhalen wie wie is. En als je wat minder positief bent over de salon, lees een kritische kanttekening plaatst, dit merkbaar is in de geleverde service. Ik ben een aantal weken geleden geweest en een kille ontvangst door een normaal gesproken hele vrolijke dame viel mij ten deel. De massage was zonder enig getease. Ook de geboden extra's werden verminderd en de prijs van het pretpakket ging omhoog. Het is te toevallig dat er geen verband zou zitten tussen mijn posts en deze ervaring. Dus mensen, wees gewaarschuwd. Ik heb mijn conclusie getrokken en ben op ontdekkingstocht naar andere salons. Dus als jullie nog tips hebben, een pm wordt gewaardeerd. :cool:
Het is inderdaad naïef te denken dat de dames niet meelezen. Daarom ben ik over het algemeen voorzichtig over het delen van details.
 
Het is inderdaad naïef te denken dat de dames niet meelezen. Daarom ben ik over het algemeen voorzichtig over het delen van details.
Als het maar niet zo is dat die details van belang zijn. We moeten ons toch niet de mond laten snoeren? Dan haal je de kracht
van het forum onderuit. Zoiets als de consumentenbond die besluit maar minder kritisch te zijn, want anders krijgen ze geen medewerking.

Overigens als de conclusie van Jesse.V klopt, dan impliceert dit dat de dames nogal wraakzuchtig zijn. Dan begrijpen ze niet dat de kritiek juist constructief is bedoeld. Dat we gewoon willen dat de zaken die mis lopen verbeterd worden. Als de kritiek alleen negatief bedoeld zou zijn, dan zouden de recensenten hier vervolgens gewoon wegblijven, maar dat is volgens mij niet zo. Ze willen best wel komen. Ik ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan