Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nog nooit een erotische massage gehad en leden hier beoordelen dit salon als beste erotische massage salon in Nederland. Ik woon in Den Haag, dus ik wil het proberen. Voor zover ik heb gelezen is Som de beste. Welke andere dames zouden jullie aanraden buiten Som. Karin hoef je niet aan te raden, ik vind haar uiterlijk niet aantrekkelijk.
Mijn allereerste ervaring was met Som en nog altijd een van mijn beste ervaringen dus bij haar zal je niet snel teleurgesteld raken verwacht ik, maar dat geldt ook voor de meeste overige dames. Probeer gewoon lekker te ontspannen en laat alles over je heen komen, letterlijk en figuurlijk.:sneaky:

Laat ook even weten hier hoe je het hebt ervaren de eerste keer, want dat vind ik in ieder geval altijd wel interessant om te lezen.
 
Haha, nou gaat iedereen denken hoe jij het voor elkaar gekregen hebt dat je uitgenodigd bent op een feestje thuis bij een vd dames van MTT, terwijl je alleen nog maar bij Moeky bent geweest; je bent vast een enorme charmeur 😎
Deze post is verwijderend..... we worden alleen maar nieuwsgieriger :p
 
Wat ik nog niet begrijp is dat er op de advertentie van mystique 2 keer som staat
Van verschillende leeftijden
Hoe zit dat?
Er is naar 1 som toch?
 
En ze is ouder dan beide advertenties, in de veertig (en ziet er prachtig uit overigens).

Maar het zou inderdaad handig zijn geweest als ze bij beide advertenties dezelfde leugen hadden verwerkt.
 
€80 (of €75 voor kleine kamer) is het standaard tarief voor uur massage met happy end.
Kamer kun je zelf niet kiezen.
En dames die extra's doen bepalen zelf de meerprijzen, dus niet bij elke dame geldt €80 voor intiem.
 
Deze post is verwijderend..... we worden alleen maar nieuwsgieriger :p
Iemand is aan het trollen over de dames van MTT. Ik krijg soms de mailtjes van girlsreview met de mededeling dat er een nieuw bericht is in een bepaald topic. In de mail staat ook de tekst van het bericht dat is geschreven, dus er blijft bewijs wat er oorspronkelijk geschreven is. Ga je vervolgens naar het bericht op girlsreview dan is of de tekst aangepast of het bericht is verwijderd.
Meestal zijn het berichten over onveilige seks binnen MTT. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de berichtschrijvers door iemand gevraagd wordt om het bericht aan te passen of te verwijderen. Maar over het algemeen betreft het berichten van vrij recente forumleden, dus daarom vermoed ik dat er een trol actief is die MTT in een kwaad daglicht wil zetten.
Ik ben benieuwd maar jullie ervaringen.
 
Iemand is aan het trollen over de dames van MTT. Ik krijg soms de mailtjes van girlsreview met de mededeling dat er een nieuw bericht is in een bepaald topic. In de mail staat ook de tekst van het bericht dat is geschreven, dus er blijft bewijs wat er oorspronkelijk geschreven is. Ga je vervolgens naar het bericht op girlsreview dan is of de tekst aangepast of het bericht is verwijderd.
Meestal zijn het berichten over onveilige seks binnen MTT. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de berichtschrijvers door iemand gevraagd wordt om het bericht aan te passen of te verwijderen. Maar over het algemeen betreft het berichten van vrij recente forumleden, dus daarom vermoed ik dat er een trol actief is die MTT in een kwaad daglicht wil zetten.
Ik ben benieuwd maar jullie ervaringen.
In dit geval niet denk ik hoor rob, ik weet nog wat de inhoud was en van wie maar omdat hij de post verwijderd heeft zal ik het hier niet herhalen. Het had in ieder geval niet te maken met de zaken die jij hier noemt. Vwb het trollen.... als je bewijs hebt, misschien eens voorleggen aan de forumleiding?
 
Ik ben ook erg benieuwd naar Mora.
Wie kan meer info geven over haar diensten en de kwaliteit voordat ik er zelf in investeer om het uit te zoeken.

Verder ben ik benieuwd hoe ver Moeky gaat in haar "dienstverlening" met vaste klanten en bij een goede klik. Ik ben al een paar keer bij haar geweest en het is altijd erg goed en gezellig, maar ik durf eigenlijk niet te vragen naar meer opties ☺️
Prive-antwoorden zijn ook welkom.
Gisteren daar voor het eerst geweest. Mocht kiezen uit 3 charmante dames en koos (blijkbaar achteraf) voor Mora.
Fijne body to body massage en ze gaf op een gegeven moment aan dat ik haar mocht "betasten". Haar poesje was nat dus gevraagd of er meer mogelijk was. Ze zei zonder aarzelen direct "ja schat".
Ik weet niet of ze wisselende tarieven hanteert voor de extra's, maar voor mij was het 100 extra voor al het "reguliere" (pijpen, beffen, neuken). Helaas relatief kort vanwege resterende geboekte tijd.
 
Jammer dat moekie weg is
Som zeer wisselend, super sessies mee gehad, maar ook zo zo
Way is lekker , maar zakelijk en niet oprecht
Satang knap maar geen tz
Karin niet aantrekkelijk voor mij
Weet iemand met wie ik het daar echt eens zou moeten proberen?
Is Moeky weg? Dat is balen, want die stond ook hoog op mijn lijstje. Tot nu toe 3x bij Som geweest en was alle keren boven verwachting heerlijk. Alleen jammer dat Den Haag voor mij niet langs de deur is (Arnhem met de trrein). Maar Mystique is toch echt wel mijn favoriete salon tot nu toe.
 
Absoluut de mooiste en schoonste salon en voor ieder wat wils qua dames. Bij de meeste dames krijg je een goede service. Wel een must om van te voren (liefst een dag) een dame te boeken vanwege de beperkte beschikbaarheid van de kamers.

En voor mij ook niet onbelangrijk: een zeer discrete ingang.
 
Jammer dat moekie weg is
Som zeer wisselend, super sessies mee gehad, maar ook zo zo
Way is lekker , maar zakelijk en niet oprecht
Satang knap maar geen tz
Karin niet aantrekkelijk voor mij
Weet iemand met wie ik het daar echt eens zou moeten proberen?
Gisteren er voor mijn tweede keer geweest. Helaas was Mora er vandaag niet, dus was het opnieuw kiezen.
Mijn keuze viel op Wa (lees: "Way") mede om haar mooie ogen en leuke lach.
Jouw beschrijving dat Wa lekker is deel ik zeker. Mooi figuur, zachte, natuurlijke borsten en mooi kaal geschoren pussy.
Je "zakelijke" omschrijving snap ik als je op "extra's" doelt. Niet de klant maar zij bepaalt of ze bereidt is (tegen betaling uiteraard) of extra's mogelijk is. Persoonlijk vind ik hier niks verkeerds aan.
Je opmerking dat ze "niet oprecht" is, kan ik totaal niet plaatsen. Misschien dat ik een fijne "klik" met haar had en hebben we zeer persoonlijke gesprekken gevoerd. Gaf mij een soort "girl next door" gevoel.
Ik ga zeker tzt weer eens voor haar en/of Mora langs.
 
Gisteren er voor mijn tweede keer geweest. Helaas was Mora er vandaag niet, dus was het opnieuw kiezen.
Mijn keuze viel op Wa (lees: "Way") mede om haar mooie ogen en leuke lach.
Jouw beschrijving dat Wa lekker is deel ik zeker. Mooi figuur, zachte, natuurlijke borsten en mooi kaal geschoren pussy.
Je "zakelijke" omschrijving snap ik als je op "extra's" doelt. Niet de klant maar zij bepaalt of ze bereidt is (tegen betaling uiteraard) of extra's mogelijk is. Persoonlijk vind ik hier niks verkeerds aan.
Je opmerking dat ze "niet oprecht" is, kan ik totaal niet plaatsen. Misschien dat ik een fijne "klik" met haar had en hebben we zeer persoonlijke gesprekken gevoerd. Gaf mij een soort "girl next door" gevoel.
Ik ga zeker tzt weer eens voor haar en/of Mora langs.
ja inderdaad, dat wat jij hier omschrijft had ik ook precies met Som. Buiten heerlijke massages kun je met de dames leuke gesprekken voeren. En hoewel ik begrijp dat je er daarvoor niet naartoe gaat, maakt het de sfeer onderling wel prettiger op. En al helemaal als je er vaker terug komt.
 
ja inderdaad, dat wat jij hier omschrijft had ik ook precies met Som. Buiten heerlijke massages kun je met de dames leuke gesprekken voeren. En hoewel ik begrijp dat je er daarvoor niet naartoe gaat, maakt het de sfeer onderling wel prettiger op. En al helemaal als je er vaker terug komt.
Helemaal juist, goede vibe, interactie en zelfs lekker gelachen, maakt het veel persoonlijker en dus minder "zakelijk". Dus indirect maken o.a. de leuke gesprekken het verschil voor mij om juist voor hen terug te komen.
 
Vanmiddag voor het eerst bij Mistique geweest. Ik heb daar mix feelings over. Ik heb het aan hun overgelaten om mij een dame toe te wijzen maar heb wel gevraagd om VIP ruimte. Dat laatste ging niet door, terwijl ik het al daags ervoor gereserveerd had, omdat deze al bezet waren.

Ik had Mora toegewezen gekregen. Ben ik op zich tevreden over. Klein, mooi figuur, aardig en gaf in m.i. een goede massage.
Naast bedrag voor behandeling had ik haar ook €75 gegeven voor extra handelingen. Dat bestond achteraf uit oraal gereed maken. Daarna was het douchen, want tijd was bijna en stond ik achteraf bezien na 50 minuten weer buiten. Ik voel mij hier toch wel te kort gedaan.
Ik denk dat vooral het tijdstip bepalend is i.v.m. drukte. In ieder geval had ik bij beide keren de VIP kamer (ene keer de "Olifant", andere keer de "Vissen?").
Misschien dat de "klik" met de dame naast de drukte bepalend is of de tijd volgemaakt wordt. Beide gevallen is bij mij de volle 90min volgemaakt
 
Het is mijn ervaring ook dat ze bij MTT meer moeite doen om klanten elkaar niet in levende lijve elkaar te laten tegenkomen dan bij veel andere salons. Maar goed, helemaal uitsluiten kun je het natuurlijk niet, want nog voor de voordeur kunnen in- en uitgaande klanten elkaar nog steeds tegen het lijf lopen en dat is mij ook al eens gebeurd. Ik heb er echter niet zo heel veel moeite mee zolang ik de persoon maar niet ken.

Ik weet echter uit ervaring dat andere bezoekers zoals Pippi meer waarde aan discretie hechten. Bij Yu & Mi in Eindhoven bijv. zat de laatste keer dat ik daar was een man in de gang te wachten op zijn dame toen mijn dame en ik onze kamer verlieten en de gang opliepen. Deze man was naar schatting meer dan twee keer zo oud als ik. Ik merkte dat hij heel strak naar beneden keek toen hij mij opmerkte en zijn gezicht een beetje probeerde te verbergen achter zijn jas. Mede door zijn gedrag vond ik het eerlijk gezegd wel geinig, hoewel ik eigenlijk alleen maar veel respect voor deze man op respectabele leeftijd. Hiermee wil ik dus maar aangeven dat het bij de meeste andere salons minder goed geregeld is qua discretie.
Haha, leuk stukje tekst. Vroeg mij eigenlijk wel af wat jij een "respectabele leeftijd" vindt. Misschien behoor ik in jouw ogen ook in die categorie. Dus als ik jouw leeftijd weet dan weet ik of ik "twee keer zo oud ben" 😜
 
Haha, leuk stukje tekst. Vroeg mij eigenlijk wel af wat jij een "respectabele leeftijd" vindt. Misschien behoor ik in jouw ogen ook in die categorie. Dus als ik jouw leeftijd weet dan weet ik of ik "twee keer zo oud ben" 😜
Ik schatte deze man minimaal 70. Als je daar de helft van neemt en dat -1 doet, heb je mijn leeftijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan