Recensie Mystique Thai Thai Jenny 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Blond
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag voor het eerst bij Mystique Thai geweest, wat een prachtige plek is het. Hele mooie kamer, schoon en verzorgd ook wordt je discreet ontvangen en loopt de wisseling buiten/binnen goed.
Ontvangen door de knappe gastvrouw, waarbij ik aangaf dat het mijn eerste keer bij hun was en ze mij alles rustig uitlegde waarbij ze de optie aangaf voor 75/80 massage met BTB/Hoogtepunt of €150 voor het volledige pakket. Had voor Jenny gereserveerd op advies van de mede wandelaars, wat een sexy verschijning en ze had er ook goed zin in. Had mijzelf voorgenomen om alleen de massage te pakken maar begon meteen te twijfelen bij aanzicht van haar. Desondanks toch de massage gekozen, waarbij ze meerdere malen zin speelde op meer en dat ze eigenlijk toch wel zelf wat meer wilde (verdienen denk ik). Voor de rest heel professioneel en goed gebleven qua inzet, massage was prima en beter dan verwacht. Haar volledige lichaam werd ingezet met veel teasing maar er werd ook echt gemasseerd, ze werd zelf heel warm en draaide mij best vroeg om waarna ze losging qua teasing en ze mij aangaf dat ik ALLES mocht aanraken. Pussy sliding, uitgebreid tussen de borsten, alles erop en er aan ook even geteased met de mond. Nu kon ik mezelf wel in de voet schieten, maar goed ze genoot er klaarblijkelijk van om mij "gek" te maken. Heerlijk explosief hoogtepunt gehad waarna ze nog even ging doormasseren en lekker los babbelde vertelde over haar werk, aanpak, visie in het leven en over hoe ze mij gewoon plat zal rijden de volgende keer.
Top ervaring, massage had beter kunnen zijn maar was meer dan prima gewoon.. ben verwend met mijn andere ervaringen.
Zal de volgende keer zeker weer langsgaan als ik in de regio ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/9913063-jenny
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent bij Jenny geweest.
In één woord: top-massage!
Jenny slaat echt niets over en masseert erg goed en stevig.
Na klein half uur gaan de handen en vingers over in haar nagels (zachtjes) en dat is sensationeel.
Vervolgens omdraaien en etc.
Jenny is een knappe en lieve meid, boven verwachtingen.
Haar borsten zijn nep, maar zien en voelen erg natuurlijk aan.
Het volledige pakket werd aangeboden. Omdat het voor mij de eerste keer was met Jenny koos ik voor massage, maar een volgende keer ga ik voor meer.
 
Recent bij Jenny geweest.
In één woord: top-massage!
Jenny slaat echt niets over en masseert erg goed en stevig.
Na klein half uur gaan de handen en vingers over in haar nagels (zachtjes) en dat is sensationeel.
Vervolgens omdraaien en etc.
Jenny is een knappe en lieve meid, boven verwachtingen.
Haar borsten zijn nep, maar zien en voelen erg natuurlijk aan.
Het volledige pakket werd aangeboden. Omdat het voor mij de eerste keer was met Jenny koos ik voor massage, maar een volgende keer ga ik voor meer.
Van de week voor meer gegaan. Ook dat was geweldig. Opbouw met weer een geweldige massage, en halverwege omdraaien en start de 2e helft. Eén en al heerlijkheid, initiatiefrijk en -niet geheel onbelangrijk- opvallend strak down under 🤩
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/9913063-jenny
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week voor het eerst een afspraak met Jenny. Trap op lopen, aangebeld, niet de gastvrouw maar een andere mooie dame doet open. Hi, hoe heet jij? Ik ben Satang 😍..... volgende keer maar dan hahaha, nu afspraak met Jenny. Ze haalde mij op en we gingen naar de kleine kamer. Even douchen, niet samen maar ze ging na mij nog even. "Wel of geen sex?" Mijn antwoord "Geen" vond ze prima, op het laatst vroeg ze het trouwens nog 1 keer (maar niet vervelend).
Al liggend op mijn buik begon de massage, heerlijk! Niets werd overgeslagen, hele hoofd, oren, nek, rug (inc. kraak) etc. etc. Ondertussen af en toe kletsen, gelachen, was gezellig zeg maar. Laatste half uur nog even liggen rollebollen, lekker hoor! Orgasme kwam uiteindelijk uit mijn tenen. Daarna nog even lekker gemasseerd en samen douchen (vind ik ook altijd een groot pluspunt). Dikke knuffel aan het einde en tot ziens maar weer.
Ik denk dat ik nog wel een keer naar Jenny ga, het is gewoon een lekker wijf, lief en gezellig + uitstekende massage
 
Wat vraagt zij extra voor neuken en evt PZC?
Pzc doet ze denk ik niet (of heel selectief)
Pmc+intiem is iets van 70 extra als goed is (boven kamer en massage tarief)
Dus totaal een uur is 150 zeg maar.
Wat krijg je terug?
- Lekkere sex (intiem super, bj niet heel speciaal maar wel lekker)
- Leuke personaliteit - voelt als een geile one night stand met een milf die je bij een bar tegenkomt ipv bezoek dvp
- Lekkere massage en samen douchen achteraf

Voor die prijs kan je zeker nog mooier/ jonger dvp vinden maar het compleet plaatje zit wel goed bij Jenny. Mss niet als vaste dame, maar zeker leuk als afwisseling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van tevoren een afspraak gemaakt met Jenny en op de kamer gekozen voor een all in pakket.
Goede stevige massage van benen en rug. Ging af en toe met haar kutje op mijn hand zitten zodat ik haar een beetje kon strelen.
Op mijn rug liggend een heerlijke BtB waar bij ze geil kreunend mijn tepels begon te likken.
Even 69 en haar op mijn mond getrokken en zwaar hijgend klaar gelikt.
Even bijkomen en vervolgens Cowgirl rubber vol gespoten.
Nog even ontspannende massage gehad en onder de douche van olie ontdaan.
Lekkere kleine vrouw met voor mij lekkere tieten die je vol mag betasten. Zachte huid, lekker kontje en strak warm kutje.

Prima vermaakt
 
Van tevoren een afspraak gemaakt met Jenny en op de kamer gekozen voor een all in pakket.
Goede stevige massage van benen en rug. Ging af en toe met haar kutje op mijn hand zitten zodat ik haar een beetje kon strelen.
Op mijn rug liggend een heerlijke BtB waar bij ze geil kreunend mijn tepels begon te likken.
Even 69 en haar op mijn mond getrokken en zwaar hijgend klaar gelikt.
Even bijkomen en vervolgens Cowgirl rubber vol gespoten.
Nog even ontspannende massage gehad en onder de douche van olie ontdaan.
Lekkere kleine vrouw met voor mij lekkere tieten die je vol mag betasten. Zachte huid, lekker kontje en strak warm kutje.

Prima vermaakt
Ik hoor iedereen hier over €150, maar jij hebt €220 betaald? Waar ligt dit aan?
 
Vandaag bij Jenny geweest. Ik had al veel positiefs gelezen, maar dit was beter dan ik had verwacht. Niet direct de seks bevestigd, maar na een lekkere massage had ze me zo goed opgewarmd dat ik niet kon wachten tot ze op me kwam zitten. Later nog een nummertje doggy, zij zittend op het bankje, wat een heerlijk figuurtje heeft ze dan zeg. Ik heb het rustig aan gedaan om er in dat standje extra van te genieten. Daarna een goeie handjob, ze maakt het je echt wel naar je zin.
Een leuke afspraak gemaakt voor de volgende keer, ik kom er niet zo vaak in de buurt, maar die ga ik toch maar plannen. Ik had een top uurtje.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien mijn afspraak met @Noortjexx helaas niet doorging (hopelijk snel!), hier maar even langsgegaan.

Kon kiezen uit 2 wat oudere (voor jullie waarschijnlijk niet 😜) dames. Zie hierboven 35-40 staan, maar denk dat ze de 40 wel gepasseerd is, niet dat het wat uitmaakt verder.

Aan het begin, in de kamer, direct de vraag: met/zonder intiem.
Zonder gekozen. Massage was gelukkig vrij goed en het einde ook helemaal prima. Leuke persoonlijkheid en vond haar ook mooie ogen hebben.
 
Aangezien mijn afspraak met @Noortjexx helaas niet doorging (hopelijk snel!), hier maar even langsgegaan.

Kon kiezen uit 2 wat oudere (voor jullie waarschijnlijk niet 😜) dames. Zie hierboven 35-40 staan, maar denk dat ze de 40 wel gepasseerd is, niet dat het wat uitmaakt verder.

Aan het begin, in de kamer, direct de vraag: met/zonder intiem.
Zonder gekozen. Massage was gelukkig vrij goed en het einde ook helemaal prima. Leuke persoonlijkheid en vond haar ook mooie ogen hebben.
Wat kost het met dan.....zeker iets van 50 euro
 
Ik ben lelijk, dikke buik, maar super schoon en altijd kauwgom + mondwater voor een date. Bij mij deed ze het wel. Maar het was wel even halfu teasen voordat ze het wil doen. Dus de kans is heel klein.
 
Gisteren hier voor het eerst geweest en een fijne massage van Jenny ontvangen. Daarna lekker samen onder de douche en de olie resten werden weg gepoetst. Leuke ervaring en leuke meid. IK had niet gereserveerd en daarom was er alleen een kleine kamer over die overigens schoon en fris rook. Vroeg in de morgen is deze zaak al druk bezocht, dus volgende keer idd beter een afspraak maken.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Een weekje geleden op goed geluk naar MT gegaan en uit de beschikbare dames gekozen voor Jenny die me met pretoogjes aankeek.
Op de (kleine) kamer werd direct intiem aangeboden, maar dat aanbod afgeslagen. Weg pretoogjes 😉
De massage voelde allemaal wat gehaast en standaard. Heb bij MT betere ervaringen.
Jenny is wel een gezellige meid en gaat na afloop mee onder de douche.
 
Terug
Bovenaan Onderaan