N..... met muziek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een dame zou eigener beweging de muziek moeten afzetten, of minstens vragen wat de wens is van de (potentiële) klant ten aanzien van die muziek.
Ach overal is tegenwoordig wel een neutraal muzikaal bloemetjesbehangetje op de achtergrond , in de supermarkt , in de wachtkamer van de tandarts , in een restaurant , bij de benzinepomp noem maar op , ik stoor me daar in het geheel niet aan , behalve als het zo rond deze tijd van het jaar ineens kerstmuziek wordt

Stoor je je er wel aan gewoon vragen dan of het uit kan of zachter of iets anders misschien 9 van de 10 DVP's zullen dat graag doen en bij de tiende die het niet doet kan je beter direct rechtsomkeert maken want als ze aan zo'n simpel verzoek niet wil voldoen zal de rest van het consult ook wel een drama worden
 
Muziek stoort me opzich niet zo maar dan wel t liefst iets wat ik totaal niet ken.

Was ooit bij een meisje en daar kwam ineens toen mn tijd bijna voorbij kwam en ik bijna aan t klaarkomen was, een liedje die ook werd gedraaid tijdens de begrafenis van een familielid….. dit hielp totaal niet. De dame begreep het gelukkig wel haha
 
Als ik bij een dame op de kamer kom staat er eigenlijk altijd muziek aan. Of afkomstig van haar telefoon of in privéhuizen gewoon uit een speaker.
Ook lees ik soms in recensies dat mannen de muziek op de kamer positief vermerken.
Ik vraag geregeld of de muziek uit gezet of ten minste heel zacht gezet kan worden. Ik houd heel veel van bijna alle vormen en sorten van muziek, het liefst live, maar als ik bij een dame ben leidt mij muziek af en wil ik met mijn aandacht volledig bij haar en mij zijn.
Zijn er meer die er net zo tegen aan kijken?
Ik ben het helemaal met je eens, Tepellover. Geen muziek, ik wil de dame helemaal ervaren, dus ook elk geluidje van haar. Horen hoe mijn pik in haar sappige kutje op en neer gaat, haar gesmak als ze me pijpt, haar kreuntjes. Als er al muziek aanwezig moet zijn, dan heel erg ver op de achtergrond.
 
Muziek stoort me opzich niet zo maar dan wel t liefst iets wat ik totaal niet ken.

Was ooit bij een meisje en daar kwam ineens toen mn tijd bijna voorbij kwam en ik bijna aan t klaarkomen was, een liedje die ook werd gedraaid tijdens de begrafenis van een familielid….. dit hielp totaal niet. De dame begreep het gelukkig wel haha
Mieke Telkamp met waarheen leidt de weg ??
 
over het algemeen vraag ik of de muziek uit mag. Helemaal als je van die vreselijke arabische/spaanse/oost-europese hiphop, reggaeton of volksmuziek meuk hebt.
Wat ik persoonlijk wèl best geinig vind is wanneer ik van een Aziatische dame een seks of happy ending massage krijg en je hoort op de achtergrond zachtjes van die typische instrumentale Aziatische muziek (nee niet van die Kpop of whatever, maar echt het soort dat je in elke massagetent of restaurant hoort). Geen idee, maar ergens vind ik dat best wel geil om te horen wanneer je door zo'n lieve en mooie dame geil gemaakt wordt. En wanneer het tijd is om haar eens lekker te nemen hoor ik toch alleen mijn eigen en haar geluiden :p
 
Bij Latinas vaak Zuid-Amerikaanse muziek met heel veel corazon. RomBul - eerder Balkan beats. Bij mijn bezoekjes aan Duitse dames heb ik echter nooit humpamuziek od schlager gehoord. Radio maak ik minder vaak mee.

Maar misschien moet ik een keer een USB stick mee nemen.

10. Bolero (ken je klassiekers)
9. Blues Brothers - She caught the katy
8. Marco Borsato - Vandaag is rood (als de dame ongesteld is)
7. Inner Circle - Sweat (als het in de zomer lekker warm is)
6. Shaggy - Mr Boombastic (als ik weer een blauwe pil op heb en met een dikke lul flink aan het stoten ben)
5. Kraftwerk - Autobahn (en dan de versie van 19 minuten - liefst bij een rit over de Duitse Autobahn en dan de hele tijd gepijpt worden)
4. Sneeuwwitje en de zeven dwergen - Heigh ho, Heigh ho, it's OFF to work we go!
3. Richard Wagner - Ritt der Walkure
2. Salt-n-Pepa - Push it
1. Darude - Sandstorm

Misschien een idee om dit een keer te doen - pilletje erin en dan een uur lang beuken.
 
Bij Latinas vaak Zuid-Amerikaanse muziek met heel veel corazon. RomBul - eerder Balkan beats. Bij mijn bezoekjes aan Duitse dames heb ik echter nooit humpamuziek od schlager gehoord. Radio maak ik minder vaak mee.

Maar misschien moet ik een keer een USB stick mee nemen.

10. Bolero (ken je klassiekers)
9. Blues Brothers - She caught the katy
8. Marco Borsato - Vandaag is rood (als de dame ongesteld is)
7. Inner Circle - Sweat (als het in de zomer lekker warm is)
6. Shaggy - Mr Boombastic (als ik weer een blauwe pil op heb en met een dikke lul flink aan het stoten ben)
5. Kraftwerk - Autobahn (en dan de versie van 19 minuten - liefst bij een rit over de Duitse Autobahn en dan de hele tijd gepijpt worden)
4. Sneeuwwitje en de zeven dwergen - Heigh ho, Heigh ho, it's OFF to work we go!
3. Richard Wagner - Ritt der Walkure
2. Salt-n-Pepa - Push it
1. Darude - Sandstorm

Misschien een idee om dit een keer te doen - pilletje erin en dan een uur lang beuken.
Vergeet dan Scatman niet! Heerlijk om stevig te beuken!
 
Gewoon eigen muziek meeste dames hebben een Bluetooth speaker die je kunt verbinden met telefoon. Laatst nog op een concert van Metallica live een wereld sessie gemaakt de dame ging goed los een win win situatie, dame wou dit graag op herhaling ik heb Rammstein live aanbevolen voor volgende week

UBERGEIL.!!! was haar reactie💥💥🤣💪💪💪

Jaja wij hebben een goede klik samen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan