Recensie Naam onbekend Doubletstraat 30 k3 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fuckerdoub

Vaste klant
131
30/11/21
35
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag naar binnen geweest bij deze dame op doubletstraat 30 k3. Ze heeft bruin haar en heeft meestal 2 staarten in haar haar. Ook is ze goed te herkennen aan de moedervlek die ze onder haar onderlip heeft. Voor €35 naar binnen geweest nadat ik betaald had was ze al snel naakt en ready op bed om me te pijpen. Ik zag al gelijk dat het niks ging worden aangezien ze gelijk wou pijpen en niet eens ff elkaar aanraken of iets. Vervolgens gelijk een condoom om m'n slappe leuter en ze begon te pijpen. Dit duurde hooguit 2 minuten. Daarna zei zij tegen mij 'doggy' dus ik okedan. Paar min doggy gedaan daarna gevraagd om te switchen naar zij on top. Ze gaf aan dat dit niet mogelijk was… nou lekker dan. Langzamerhand begon m'n penis slap te worden. Ze heeft hem niet meer hard kunnen krijgen en ze zei dat ze niet meer verder wilt omdat ik gezweet had? Sloeg echt nergens op. Maar goed aan haar tieten likken mocht dus ook niet daar moest ik blijkbaar meer voor betalen. Uiteindelijk besloten om haar kamer te verlaten zonder klaar te komen en gaf aan haar aan dat ik nu pas weet waarom niemand bij haar naar binnen gaat.

Heren pas op dit is een TMM!!! Als je buiten staat dan zit ze vriendelijk naar je te lachen, maar als je eenmaal binnen bent en betaald hebt dan wordt ze ineens heel anders en wilt je zsm weg hebben.
 
Bedankt voor je recensie wandelbroeder.....op naar de volgende.

Recensies als dit zijn ook goed voor de andere wandelaars, pas op, en heb je iets soortgelijks meegemaakt bij een dame, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

GR RF
 
Snap niet dat je geen naam van de desbetreffende dame hebt. Bij een bezoek aan een nieuwe dame stel ik mij altijd voor en wil ik ook haar naam weten. Nu schrijf je een recensie zonder naam en das niet bepaald handig.
 
Ik heb deze dame ook gezien vanavond, ze stond samen met een andere Oost Europese dame. Doublet 30 k3 klopt dat wel?
Ik zag wel dat er regelmatig gasten even een kort praatje gingen maken met de dame. Gebeurt mij ook wel eens dat ik de naam van de dame kwijt bent.
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker ik heb haar altijd op 30 k3 gezien. Meestal begint ze vanaf 5/6 uur. Op 30 k1 staat er ook een dame met zwart haar en dikke tieten 30 k2 is dan altijd leeg en dan staat deze TMM op 30 k3 @Rony80
 
Ja zeker ik heb haar altijd op 30 k3 gezien. Meestal begint ze vanaf 5/6 uur. Op 30 k1 staat er ook een dame met zwart haar en dikke tieten 30 k2 is dan altijd leeg en dan staat deze TMM op 30 k3 @Rony80
ik weet welke dame je bedoeld, ze heeft inderdaad flinke jetsers, en gisteren had ze volgens mij een zwarte outfit aan.
 
In het midden van de 30 ramen stond "vroeger" altijd een jonge meid met goed lichaam en klein kontje, zwart haar.. ze was heel selectief volgens mij want ik mocht destijds niet naar binnen.
Ze stond ook heel vaak zonder klanten, maar wel een mooie jonge meid. Wie was dit ook al weer? ik praat over een jaar of 3 geleden.
 
In het midden van de 30 ramen stond "vroeger" altijd een jonge meid met goed lichaam en klein kontje, zwart haar.. ze was heel selectief volgens mij want ik mocht destijds niet naar binnen.
Ze stond ook heel vaak zonder klanten, maar wel een mooie jonge meid. Wie was dit ook al weer? ik praat over een jaar of 3 geleden.
Ben je geweigerd Ted?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan