Recensie Nadia, Eygelshoven (voorheen Ulestraten) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rukkie1

Newbie
2
13/12/21
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/double-d-nadia-hete-milf_8283447 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/horny-as-hell-milf-nadia-_7802071
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Nadia in Ulestraten geweest. Nadia is een lieve spontane meid. Ze stelt je direct op je gemak en veel is mogelijk bij haar. Pijpen is prima neuken in diverse standjes. beffen waarbij ze heerlijk nat wordt. Pijpen doet ze zonder de rest is uiteraard met condoom maar dat is voor mij geen probleem (safety first). Ook voor een praatje vooraf en na afloop is ze te vinden. Pluspunt daarbij is dat dit gewoon in het nederlands is. Ze ontvangt niet altijd omdat ze voor haar werk soms in het buitenland is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Iets langer geleden (denk 2 maandjes) ook bij Nadia geweest.. Ze ontvangt idd in Ulestraten in een challet (rookt). Heel fijn ontvangen , kort praatje gemaakt en ze stelde mij op het gemak. Nam ook even de tijd om iets over haarzelf te vertellen waarna we de slaapkamer opzochten.
Na afhandeling financien gingen de kleertjes uit en konden we lekker friemelen en begon ze mij over mijn lijf te kussen en te teasen. Ik had voor een vluggertje gevraagd , daar zat geen pijpen zonder in , dus even snel bijbetaald (waarop ze aangaf dat bij een half uur dit inbegrepen zat). Hierna ging ze lekker los op mijn slurfje die lekker ging groeien.. Heerlijk wanneer ze helemaal er langs likte en mij aankeek met haar lange haren los hangend over haar lijf.. Ik moet zeggen, ze heeft ook een prima balgevoel ;-)
Side note, klaarkomen mag niet in haar mond.
Na het nodige lik zuig en friemelwerk ging een jasje erom en stuiterde ze bovenop mij waarop ik heerlijk klaarkwam.
Aangezien ik last minute belde en een vluggertje wilde omdat ik zelf veel haast had was opfrissen niet mogelijk denk ik , volgende keer even snel opfrissen denk ik dat we beide lekker zonder geurtjes zijn :)

Na afloop ook nog een praatje gemaakt heel kort, want ik had haast. Ik denk als ik meer tijd had dat we best nog een tijdje hadden gekletst :)

Herhalingsgevaar : heel groot
 
Zelf had ik geen probleem met de discretie , prijs staat in de advertentie dus ik raad je aan daar te kijken. De foto waar ze een slurfje aan het sabbelen is ziet idd wat vreemd uit, ik zou naar de overige foto's kijken die geven een redelijk beeld (redelijk aangezien ik het idee had dat deze wel niet van dit jaar zijn ;-) ). Maar zag er nog prima uit..
 
De foto's zijn al een paar jaar oud. Deze dame ontving eerder in ammerzoden. Ik ben er toen een keer geweest op basis van een beperkt aantal positieve recensies van mensen die nog niet veel geschreven hadden. Mij viel het zwaar tegen, het was allemaal erg mechanisch. En geen tz.
 
Ik ben er paar weken geleden ook geweest. Slechte ventilatie in het vakantiechalet. Tevens stinkt het naar rook, ze rookt. Dat ruik je daarna in je kleding. Pijpen was ook niet speciaal. Dus geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Beste medewandelaars,

Ondanks de recensies toch een bezoekje gebracht aan deze dame. Was (serieus) in de buurt en de nood was hoog.
Afspraak maken ging snel, bellen - tijdstip en kreeg gelijk het adres.
Ze ontvangt inderdaad in een chalet, staat ook in haar advertentie. Tja wat verwacht je van een chalet, het was er warm en klein. Stond een ventilator te draaien maar verder prima voor wat het is. Dame stond me buiten al rokend op te wachten.
Ik kwam voor een vluggertje. €50 betaalt en gaan liggen.
De foto's lijken zeker op deze dame het enige dat ze op de foto verbergt is haar buik, ze heeft dus wel een buikje, niet erg maar het was wel een verassing zeg maar. Wat ik veel erger vind is dat ze intiem niet glad geschoren is, bah ik vind dat niks! Moest me dus na deze 2 verassingen zwaar concentreren dat m'n jongeheer hard werd en bleef 😂.
Pijpen gebeurd met condoom, na wat zuig en trekwerk, wat overigens voldoende was , niets speciaals, gevraagd of ze bovenop kwam zitten.
Daar m'n jongeman door het klein bosje naar binnen en gas erop.
Klaarkomen, aankleden en gegaan.
De dame praat graag, is vriendelijk en doet echt wel goed haar best.. vandaar een voldoende in haar beoordeling. Voor mij herhalingsgevaar nihil.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen maandagmorgen ook eens een bezoek gebracht aan Nadia.
Contact verliep heel soepel en ze gaf duidelijk aan waar ik moest zijn.
Eenmaal aangekomen op de camping gebeld zoals afgesproken en zij gaf aan waar ik zijn moest. Ze stond mij buiten al op te wachten.
Ze is een stukje ouder dan op de foto's maar voor mij persoonlijk is het een mooie aantrekkelijke vrouw waar mijn manneke gelijk van ging groeien 😁
Ze ontvangt je in een chalet en ze had wel een paar honden bij zich, maar dat stoort mij niet.
Eerste het financiële afgehandeld en dan wordt je verzocht om rustig op je rug gaan te liggen.
Ze kan lekker diep pijpen en verwend de ballen ook gelijk.
Verschillende keren moeten vragen om even rustig aan te doen want mijn jonge heer stond op scherp door haar actie.
Ondertussen Nadia lekker gevingerd in haar behaarde Kutje 🤪
Maar voordat ik het wist zat ze bovenop mij te schommelen en kon ik lekker met haar borsten spelen en van het mooie uitzicht genieten 😊
Ze heeft wel een buikje maar dat stoort mij niet. En met beffen heb ik hier geen last van ondervonden 😋
Nog enkele standjes gedaan en toen hield ik mijn zaadjes niet meer binnen en heb ik haar een lekkere warme douche gegeven 😉
Daarna nog een tijdje met haar gepraat maar dat is prive en blijft onder Nadia en mij.
Ze is een lieve en rustige vrouw.

Over een paar weken komt ze weer terug naar Nederland en dan ga ik haar zeker weer bezoeken.
 
Deze dame onlangs bezocht. Helaas is ze behoorlijk "afgeleefd" als ik dat zo oneerbiedig mag zeggen. De seks is goed, maar het oog wil ook wat. Voor hetzelfde geld kun je mooiere dames vinden met even zo goede seks.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan