Nadia Maasmechelen Blue vision

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gebeurt vaker in sexbioscopen. Zijn dan liefhebbers die daar ook spontaan opduiken om de aanwezige mannen te verwennen.
Nu wordt het dan aangekondigd. Kennelijk niet georganiseerd door de bios, maar door het stelletje zelf.
Als je voor die prijs met een mooie vrouw kunt sexen, dan mag je niet klagen.
Maar ik vrees dat het storm loopt. Dan is het een heleboel haantjes die zich op één kippetje storten.

Ooit in een bios geweest waar een vrouw zich door alle aanwezige mannen liet doen. Het was er goed druk.
Waren mannen bij die hun broek uitdeden en aan een haakje hingen aan de wand.
Eenmaal de zak leeg gespoten, waren de broekzakken ook leeg.
Iemand had met zijn vlugge vingers alles gejat dat hij maar kon jatten.
Ook autosleutels. Leg dat thuis maar even uit: schat, kom je me even ophalen, want de autosleutel is gejat toen ik mijn lul in haar mondje had hangen. :ROFLMAO:

Dus let heel goed op in de drukte. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
 
Gisteren in deze bios een leuk koppeltje getroffen. Meneer keek toe en vrouwlief heeft meerder pikken verwend. Pijpen deed ze zonder en seks safe. Geil hoe je het kamertje in mocht gaan om haar te nemen. Fijne sfeer hangt er in de bios en ook netjes dat is in ieder geval mijn ervaring. Volgende week ga ik weer een kijkje nemen.
 
Ik heb hun per toeval aangetroffen in de cinema. Ik moet zeggen dat er vaker stelletjes komen. Niet allemaal even vrij in wat mogelijk is maar dit is wel een bios waar ik tot nu toe de meeste dames/koppels gezien heb. Ik ben er woensdag weer. Hopelijk tref ik weer wat aan 😁
 
Iemand enig idee hoe druk het op een vrijdagmiddag is? Ik hoorde dat een collega van me al een paar keer geluk had met koppeltjes tussen 12:00 en 14:00 op een vrijdag. Dus vroeg me af of dit het beste moment is om te gaan? Of krioelt het dan van de mannen? Alvast bedankt.
 
Dat is lastig te zeggen. Ik was er gisteren even. Toen was er ook een koppel alleen niet actief. Wel moet ik zeggen dat je in deze cinema relatief veel kans hebt om een koppeltje te treffen. De een laat meer toe dan de ander. Ik ga er dan ook heen zonder verwachtingen en zie wel wat de dag in de cinema brengt. In principe kun je op elk tijdstip een koppel tegen komen is mijn ervaring. De afgelopen keren waren ze er in ieder geval en ging het er goed aan toe. Als een koppel via het forum aan geeft dat ze komen, is het er drukker met mannen dan normaal. Mocht je gaan dan ieder geval veel plezier!
 
Dank je, ik ben er langsgereden maar er stonden maar 3 auto's op de parking vrijdagmiddag. Dus ik achtte het niet de moeite om er binnen te gaan... op welke forumthread posten koppeltjes zoal als ze daarheen gaan?
 
Wij sl kopp zij m70 55kg 85bcup lang zw haar zw mini rokje zw stay upps laarzen met hakjes gaan vanavond naar bleuvision tegen 19u30 ongeveer alles kan behalve anaal slikken ook
Ik heb zin om eens af te komen. Het oogt veelbelovend. Wat vraag je als kostprijs? Dank je voor je antwoord. en wellicht tot straks. Verwacht je ook veel volk?
 
Gisteren in deze bios een leuk koppeltje getroffen. Meneer keek toe en vrouwlief heeft meerder pikken verwend. Pijpen deed ze zonder en seks safe. Geil hoe je het kamertje in mocht gaan om haar te nemen. Fijne sfeer hangt er in de bios en ook netjes dat is in ieder geval mijn ervaring. Volgende week ga ik weer een kijkje nemen.
Leuk toch, heb mijn vrouwtje ook zo laten verwennen...😉👍
 
10 euro betalen aan de kassa, daarmee kan je naar het sexbios-gedeelte. Daar zijn de glory holes, niet extra voor betalen. Zijn vooral mannen daar, en in tegenstelling tot bovenstaande ervaringen ben ik er nooit koppels tegen gekomen waar ik niet mee afgesproken had. Sex met mannen geen probleem (denk ik, heb wel voorstellen gehad maar geen interesse). Dus als je dat bedoelt met 'kan je je laten pakken' dan ja. Maar er is geen garantie, het is net afhankelijk van wie er is.

Verder - mijn ervaring is dat er op dit soort plekken veel voyeurs komen, die niet willen/durven meedoen ook al vraag je ze expliciet. Voor mij geen probleem, maar je moet er wel tegen kunnen dat er een toekijkend publiek is (of je kan ergens het deurtje dicht doen natuurlijk).
 
Bedankt voor je bericht en uitleg. Dus je moet gewoon geluk hebben als je in een gloryhole staat. Het kan dus ook zo zijn dat er een man aan zit of zie ik dat verkeerd. De kans is dus klein dat je lekker verwend word door een vrouw. Excuseer dat ik je lastig val hiermee ben echt wel nieuwsgierig
 
ik ben er 2 maanden geleden eens geweest met een vriendin we hadden gekke zin waren mannen genoeg maar vooral kijkers of mannen die geen intresse in een vrouw hadden , ze ziet er goed uit maar 1 man wou haar neuken een ander heeft zich laten aftrekken. Ik denk dat als je van te voren aankondigt dat je er als koppel heen gaat dat er wel meer animo zal zijn maar spontaan is er niet veel te beleven. Zoals ik al eerder zei we hadden gekke zin en waren er toch om wat speeltjes te kopen maar zullen er niet meer heen gaan . vond ik tegenvallen dat de kluisjes niet op slot konden je kon wel een hangslot krijgen maar dat bleek niet te werken kon je wat met een plastic zak rondlopen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan