Recensie Nadia, Oekr, SS Lemiers 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
152
27/08/21
115
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Was voor een dagje naar Neuss en op de terugweg een stapje gemaakt bij SS, zeer kalm was het en eigenlijk maar eentje die voldeed aan mijn normen, Nadia, 23 jaar, zeer slank AA cupje , en deze kwam me verleiden aan de bar... Alles was mogelijk zonder upsellling, behalve anaal was 100 meer... Kamertje gedaan van 20 min want ze wou snel buiten, jammer, maar haar cutje was lekker en kleine borstjes ook, geen tz en vingeren zoals ze beloofd had, heel jammer, maar kon wel redelijk goed pijpen, met cd ook jammer...
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bedriegster eerste klas! Van alles beloven tot in kamer kon er bijna niets en deed ze haar best voor anaal (100euro extra) wat ik nog nooit heb gedaan. Naar eigen zeggen 22 jaar maar schat ze veel ouder. Alleen pijpen was goed met deeptroath wat ze echt kan en dit deed ze met condoom, zonder wou ze niet. Intiem trok op niets.
 
Op dinsdag nm deze meid in actie gezien. Ze is zeer bedreven en actief bezig met ronselen in de barruimte.
voor de statistieken , ze was probeert de beer 1 te ringeloren. Beer 1 zegt dat ie niet valt op slanke meiden, ze komt bij mij .... ik ken haar techniek .... k vertel haar dat ik enkele weken geleden met haar gekamerd heb en haar upselling niet op prijs stel. Dan maar naar beer 3 , daar heeft ze prijs, echter voor een korte kamer van 60 .
Ze blijft volgens haar zeggen maar een week. Dan gaat ze een haar 'homeclub' in Frankfurt. k meen te horen 'De Mondial'.

Doc
 
Ook door deze meid benaderd. Zegt dat ze inderdaad Oekraïense is, maar is Roemeens. Naja maakt mij niet uit maar valt op dat ze overal ja op zegt zonder tegenwoord. Lijkt mij een recept voor drama op de kamer. Afgewezen en door naar m'n gebruikelijke dames
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan