Recensie Nadia, Spink massage Evergem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mrswalcheren

Newbie
14
22/10/21
9
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al jaren bij deze salon in Evergem. Een prachtig mooi huis in een villawijk. Nu was ik er al lang niet geweest. Op basis van de foto's koos ik voor Nadia. Een afspraak was snel gemaakt en om 1400 uur werd ik verwacht. Nadia is zee vriendelijk; ik schat 1,55 m lang en spreekt Engels.
Wat bijzonder was dat ik geen wasje kreeg (dat was de eerste keer). Verder maakte ze de kamer erg donker…….na de financiële zaken (70 euro) ging ze aan de slag. Ze heeft echt veel massage technieken; ja ze kan er wat van. Ze is een erg aantrekkelijke dame met een goede cup b.
Ik heb het echt heerlijk bij haar gehad.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Week of 2 geleden ook gepasseerd bij Nadia.
Denk een dame van rond de 40 jaar.
Ze vroeg of ik mij wou douchen maar zei dat ik thuis al had gedoucht, wat ook waar was. Waarna ze het financiële regelde en aan de massage begon. Normaal kijk ik even terwijl de dame zich uitkleed maar mocht me al direct draaien toen ze zich ging uitkleden. Mogelijks bewust, mogelijks onbewust, geen idee.
Hierna een deugddoende massage, gebruikte wel wat technieken. Niet de beste maar toch een van de betere in vergelijking met sommige die enkel wat wrijven en 5x hetzelfde doen.
Het is wel echt massage met happy ending, waarmee ik bedoel dat er naar mijn gevoel of beleving iets te weinig getease is. Na de massage van rug/kont/benen en de body2body die ze wel vrij ok doet, enkel wat zachte strelingen/aanrakingen, evenals tussen de benen. Maar hoopte/dacht dat ze, terwijl ik op de buik lag al iets meer ging teasen maar meer was minder waar.
Eenmaal op de rug startte ze met een massage van de benen waarbij ze af en toe tegen mijn filou 'botste', hierna liesstreek wat zitten strelen en dan gebruik gemaakt van haar borsten om even de onderbuik te masseren. Hierna afgetrokken met wat masseren van kontgaatje en perineum en goed klaargekomen.
Nadien een douche en exact na 59 minuten terug buiten. Ze vroeg of ik nog eens kwam, maar in tussentijd nog niet kunnen passeren.
Is van Antwerpen afkomstig en zag haar valies staan, dus vermoed dat ze daar ook wel wat verblijft en niet elke dag pendelt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.390
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan