Recensie Nadine, Dynamite Privé, Nieuwegein (Casa Cherda) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
437
29/08/21
459
115
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/1909169-nadine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op de bonnefooi binnengestapt en gekozen voor de vrolijkste dame die zich voorstelde: Nadine. Ze heeft een klassiek gezicht en een mooi slank figuur met een lekker stevig kontje, borsten zijn wat geholpen.

Gedurende de date kwebbelt ze lekker door wat in een goede klik uitmondde. Pzc was aardig uitgebreid incl ballen likken. Flat doggy, on-top en missio was ok.
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals geweest.
Heb haar wat langer opgewarmd als vorige keer met een befsessie waar ze volop van genoot. On-top ging ze dit keer tergend langzaam - over en over - over mijn paal heen :p

Bonus1: ze heeft een aanstekelijke lach!
Bonus2: haar kleine stevige ass is heerlijk om te zien!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/1909169-nadine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een tijdje werkzaam bij Casa Cherda is zo weer werkzaam bij Dynamite.
Silliconen zijn verdwenen.
Sexdrive was wat minder als voorheen.
 
Na een tijdje werkzaam bij Casa Cherda is zo weer werkzaam bij Dynamite.
Silliconen zijn verdwenen.
Sexdrive was wat minder als voorheen.
Klopt, ze is niet meer werkzaam bij Casa Cherda maar bij Dynamite Privé.
Al bij haar mogen buurten, alleen de prijs voor extra's nu hoger helaas, maar de de drive was er in ieder geval naar mijn gevoel nog steeds.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/1909169-nadine
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had Nadine al een tijdje op de radar en heb vandaag de kans gepakt om een 1e date met haar te hebben. En het was zonder meer geslaagd!

Direct een mooie gelegenheid om Dynamite, waar ik ooit een paar jaar zo'n beetje de deur plat gelopen had vanwege mijn 'all time favourite', na de verbouwing eens te bewonderen.

Na binnenkomst netjes en vriendelijk ontvangen, betaald, en toen kwam Nadine mij ophalen uit mijn 'pashokje'. Wat was ze aanstekelijk opgewekt en leuk, ook op de kamer! Tongzoenen erbij genomen en we hebben een heerlijke enthousiaste vrijpartij gehad waarbij we duidelijk een goede klik met elkaar hadden.
Ze ziet er niet alleen uit als een turnster, ze is ook zo strak en lenig in bed! Wat heerlijk om haar op me te hebben liggen waarbij ik haar welgevormde billen omvat en tongzoenen, afgewisseld met wat grappen en grollen in de Franse taal. Fun! Pijpen doet ze als de beste. Neuken ook goed, actief, bedreven en lenig, om de beurt on top. Tot slot afgemaakt met de hand. Heerlijk! Wat een leuke dame en heerlijke bedpartner!

Direct afgesproken dat we elkaar de volgende keer opnieuw gaan verwennen maar dan voor een uur inclusief haar extra pakket. Wat een zalig vooruitzicht, vooral PZC met haar skills! Merci beaucoup lieve Nadine, het was heerlijk met jou! XXXXXXXXXX
 
Terug
Bovenaan Onderaan